Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 02.10.2011 19:40

ty hodnoty jsou natoceny na miste.... takze to bude asi jak rikas... da se nekde sehnat jen ta elektronika???
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 02.10.2011 19:43

ty hodnoty jsou na miste, da se nekde sehnat jen ta elektronika, nebo jen cely? ve fordu je mi jasny ze by nejradeji vymenili celej motor... ted jsem tam kupoval tlakovou hadici k egru a stala me 1400... :o
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od xbobcz » 02.10.2011 20:30

Co jsem našel na netu tak se ta elektronika samostatně vůbec neprodává. Nějaký firmy ve světě to opravujou, ale taky za to chtěj balík.
Chtělo by to zjistit jestli je problém v tom řízení nebo je zaseknutej ten mechanismus. Někde jsem zahlídl, že to bylo u těhle aut dost častý okolo 100 tisic, že ten mechanismus zatuhne. Možná by stačilo to rozebrat a vyčistit. Jinak ve fordu celé turbo 29k bez daně. Chce to pořádnou diag a zjistit v čem je opravdu problém.
Focus II 1.8 TDCi

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 02.10.2011 21:07

Ok, děkuji za rady.
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od V12 » 02.10.2011 22:11

Pripoj skener, chod sa s tym previezt, dupni mu poriadne na krk a z dat uvidis, co to robi. Ak nebude indikovat zvyseny tlak, treba skusit vymenit tieto cidla. Ak ani to nepomoze, je bud pridreta regulacia turba, alebo ta riediaca elektornika nefunguje, ako ma. Jedno lepsie ako druhe.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 23.10.2011 15:26

Zdravím všechny... tak jsem to konečně vyřešil... celej problém byl zarezlé kladce u regulace turba.. stačilo prostříknout WDčkem a auto šlape.. i to ESP je v poho sice nechápu že to na to mělo vliv, ale je to tak ... děkuji moc za rady :lol: :lol: :lol: :lol: :hhura:
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od V12 » 23.10.2011 16:43

Super ! oprava za nulovu cenu. Keby sa vsetko dalo takto porobit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 23.10.2011 16:48

jj stálo mě to pár stříkanců spreje..... :lol: doufám že má nová zkušenost pomůže i někomu tady....
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od V12 » 23.10.2011 18:13

Ked si to mal zhrdzavene - to si nikdy nevyhanal pavukov z turba a vyfuku ? To je dost zavazna chyba - z casu na cas treba naftak poriadne prehnat, hlavne tieto novsie kusky s variabilnymi turbami. Sadze ten mechanizmus mozu zablokovat a to je potom problem. Ja to robim raz do tyzdna.

Ad ESP - budem varit z vody, ale nie je to az tak nemozne. Ked RJ po zasahu ESP potrebuje rychlo znizit vykon motora, uberie davku paliva. To ale nestaci, ked ma turbina vysoke otacky - stale by davala vela vzduchu a vykon by siel dolu "pomaly". Preto vystavuje VGT na uplny obtok turbiny, takze strata tlaku a vykonu je podstatne rychlejsia. A ked RJ pri testovani zisti, ze je VGT na pokyn ESP nereaguje, vyhodnoti sa to ako chyba. Tieto nove auta uz nie su auta s pocitacmi, ale pocitace s kolesami a vsetko suvisi so vsetkym.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

barnabas006
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: 01.10.2011 18:04
Bydliště: Praha

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od barnabas006 » 23.10.2011 19:57

Děkuji za vysvětlení taknějak jsem si to nedokázal dát dokupy.... chápu snímání polohy volantu, prevodovky a kol, jen to turbo mi tam nějak nesedělo..zase jsem o něco chytřejší :hhura:
C-max 2005 1.6 tdci 80kw gia najeto poctivych 140000, Focus kombi 2005 1,6 80kw trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Chyba 1,8TDCI 85KW 2008

Příspěvek od V12 » 23.10.2011 21:51

Mechanik mi potvrdil, ze sa s podobnym spravanim ESP stretol. Dovodom bol opat variabil, no s vaznejsou poruchou - zaneseny sadzami. Manik jazdil tvrdo na spotrebu a 2000 otacok prakticky neprekracoval. Takze repas turba nutny. Po namontovani repasu tato porucha zmizla a ESP funguje normalne. Najzaujimavejsie na celej veci je to, ze ESP modul nemal v pamati ziadnu zavadu. Okrem toho mi spomenul este jednu zaujimavost - vytocenie motora na obmedzovac moze tiez sposobit chybovu hlasku ESP Fail. Dovodom je zaneseny regulator vystupneho tlaku paliva na CR cerpadle, ktory nedokaze reagovat dostatocnou rychlostou na pokyn ESP. Obvykle to riesi naliatie cistiaceho pripravku do nafty, alebo najazdit niekolko tisic km na vysoko aditivovanu naftu. Tento problem postihuje specialne motory s palivovym systemom Siemens / Continental - teda FFII 2.0TDCI, niektore serie 1.8TDCI pred FL a vsetky po FL, ako aj Fiestu 1.4TDCI, ktora ma tiez system Siemens / Conti. Opat su v hre zdanlivo nesuvisiace veci - ESP a palivove cerpadlo, a co je horsie - ziadna porucha v pamati zavad...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host