Stránka 2 z 2
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 14.05.2011 17:33
				od Zdwora
				pkadecka píše:Jakej je vlastně rozdíl mezi 2.0 96kW z obyčejnýho focusu a 2.0 127kW z ST170? Jinými slovy, co obnáší upravit obyč. 2.0 na ST170 verzi?
STcko neni Zetec, ale Duratec, uplne jinej motor, myslim  
 
  
 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 14.05.2011 18:06
				od Hal9000
				Jojo, ST170 byl Duratec  

 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 14.05.2011 20:16
				od pbjun
				Mam ale pocit ze zelezo je stejne, jen kryt je jinej 

 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 14.05.2011 21:15
				od r0mik
				duratec vychazel ze zetecu, co jsem se tak docetl na zahranicnich forech
			 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 14.05.2011 21:20
				od pbjun
				No ja mam pocit ze je to temer stejnej motor, jen u toho ST jsou trochu zmenene nekere veci, ale ten zaklad by mel byt cca stejnej 

 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 15.05.2011 22:14
				od Sodri
				The 170PS 2.0-litre Duratec ST engine has been developed from the standard 130PS 2.0-litre Ford Focus engine with several new features, including:
    New, high-flow aluminium cylinder head with larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
    Continuously variable intake valve timing
    High compression, cast-aluminium pistons and forged steel connecting rods
    Dual mass flywheel
    New dual state intake (DSI) manifold, using long runners for low-end torque and shorter runners for higher peak power outputs
    Larger bore free-flowing stainless steel exhaust system, tuned for enhanced performance sound.
    A new, high-flow aluminium cylinder head with enlarged inlet ports, larger inlet valves and higher lift intake and exhaust camshafts for higher peak rpm levels
    Continuously variable intake valve timing
    A new dual-stage intake (DSI) manifold that uses long runners for low-end torque and shorter runners at higher revs for better peak power output
    A 65 mm large-bore, stainless steel tubular exhaust system with less restrictive catalytic converters.
			 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 16.05.2011 08:40
				od pkadecka
				Jestli jsem to dobře pochopil, tak Ford označuje Zetec nebo Duratec různý benzínový motory. Například 1.6 Zetec z focusu MK1 se dával do focusu MK2 pod označením Duratec.
Takže když napíšeš "tohle není Zetec, ale Duratec", tak tím vlastně neřekneš vůbec nic o motoru, jenom potvrdíš, že je to na benzín.
			 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 16.05.2011 09:47
				od kozlow
				duratec je něco jiného, než zetec. Zetec je starší, používaný u I. generace focusů, avšak ST170 a RS už má duratec (který je kultivovanější a nepere se tak s otáčkama jako zetec  
 
  
 )
 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 16.05.2011 10:14
				od pkadecka
				Ve Fordu tvrdí, že Zetec = Duratec, je to jen různé obchodní označení pro stejný motor (to je ten případ motoru 1.6):
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=14
Takže musím trvat na tom, že Zetec = nějaký benzínový motor, Duratec = nějaký benzínový motor.
Něco se o motorech Zetec/Duratec píše i na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 21.05.2011 20:35
				od micinka
				
pokud vim, z toho co jsem cetl uz driv, tak Zetec, Duratec, Duratorq jsou motory, vzestupne s datem vyroby jak jsem psal nazvy, zetec se pouzival v prvnich verzich Focusu, Escortu a Fiesty, nevim v cem jeste, mozna i sierra, Duratec se daval od roku 2003 do focusu (mk1 fl )
nejsem odbornik, ale proc by davali 2 jmena kdyz by slo o stejnej motor,  jsou tam drobne rozdily, ktere z toho delaji lepsi motor 

 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 21.05.2011 21:49
				od Marťas
				Duratec (benzin) se dela soubezne s Duratorqem (nafta)
			 
			
					
				Re: Jak upravit Zetec motor
				Napsal: 22.05.2011 10:27
				od pbjun
				Kdyz mi umrel motor tak mi dudik sehnal novej rok vyroby 2009 s fialovym vikem ventilu - tedy duratec, krom termostatu na nej pasovalo vse co bylo na starem motoru (zetec -se), RJ s tim spolupracuje take v pohode, jede to o dost lip. Tedy troufam si tvrdit, ze motor zetec a duratec 1,6 jsou stejne 

 I vzhledove sem nenasel rozdily 
