Kabely se nejspis budou kontrolovat jednoduseji, nez svicky a zvladnes to bez problemu samMagic píše:Svíčky, kabel, cívky v tomhle pořadí to nechám skontrolovat. Nemyslím si, že to je nějak extra akutní, tak až při nějaké úpravě na FoFo.
Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Bery
- Junior
- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
Sorry ale řek bychj že to není normální!!!FII píše:Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.
Fíkus 2.0 16v 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko - Vacanovice
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak výsledek čím to bylo:banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Stejný problém u svíček mě po rozvodech auto nechtělo jí vůbec do otáček a nehorázně cukalo, tak se tam daly zpátky Motorcraft a vše ok. Tj. doufám, že za dva týdne až to dám pomalu k mechanikovi že postačí výměna svíček.banda píše:Tak výsledek čím to bylo:banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
řešil jsem stejný problém, trošku jsem se o něm zmínil i na http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 65c78a4d59
a protože orig. svíčky mi měnili když jsem s tím byl poprvé a kabely byly v pořádku přišla na řadu cívka a výsledek ....... CÍVKA ....... zkušení tady na fóru měli opět pravdu!!! Jen nechápu, že v autorizovaném servisu na to nepřišli hned napoprvé.
Cena celkem: 2574,-
2003 cívka
571 za 1 hod. práce, kterou rozepsali následujícím způsobem:
0,6 hod. kontrola zapalování a 0,4 hod. výměna cívky, celkem tedy 1 celá hodina.
a protože orig. svíčky mi měnili když jsem s tím byl poprvé a kabely byly v pořádku přišla na řadu cívka a výsledek ....... CÍVKA ....... zkušení tady na fóru měli opět pravdu!!! Jen nechápu, že v autorizovaném servisu na to nepřišli hned napoprvé.
Cena celkem: 2574,-
2003 cívka
571 za 1 hod. práce, kterou rozepsali následujícím způsobem:
0,6 hod. kontrola zapalování a 0,4 hod. výměna cívky, celkem tedy 1 celá hodina.
Naposledy upravil(a) Mira dne 16.01.2007 19:17, celkem upraveno 1 x.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
Ford Focus hatchback 1,6 16V ZETEC 74kW, r.v. 99/00 v provozu, moondust silver
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Priste budes chytrejsi a budes ihned kontrolovat zmeny, ktere ti na FoFo nekdo udelal.Magic píše:Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
- Magic
- Pokročilý
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín/Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
- Lexie
- Pokročilý
- Příspěvky: 654
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
- matoca
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
tak presne toto to robi aj mne. Sviecky som uz vymenil za original (boli tam NGK a jedna bola cela zaolejovana) a stale je to rovnake. Mne vlastne este okrem toho zvuku z vyfuku semtam motor zdochne. Co mam este vymenit???Lexie píše:Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
FORD FOCUS C-MAX 1,6TDCi 90PS, sublime, r.v.2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti