Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny

Příspěvek od V12 » 04.02.2011 19:36

Nicco :
Budem varit z vody : Ak bolo nahodou menene zadrete turbo, sucastou postupu je aj vymena vane - musi ist dolu, aby bolo mozne vycistit sitko olejoveho cerpadla. No asi sa setrilo a pouzili povodnu vanu, na ktorej pri demontazi poskodili dosadacie plochy. Prave z tohto dovodu ju treba menit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny

Příspěvek od Nicco » 05.02.2011 10:51

V12: Je to dost mozne, ze nieco teke s vanou robili, alebo ta da niekto viacej oleja a prerazilo to na vani...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů