Stránka 2 z 5
Napsal: 17.01.2006 06:15
od masox
Díky za potěšující zprávy, už jsem si myslel že budu muset za kámošem který mi Focuska dovezl - cca 150 Km s výměnou baterky, i když on mě tím strašil at to doma nedělám, že to obnáší spoustu dalších ukonů - např radio - překodovaní.
Servis Fordu mám podstatně blíž - cca 25 Km, ale kdo by platil za to co si muže udělat sám.

Jinak zastávám názor at každý dělá co umí, třeba s výměnou oleje - do toho bych nešel.
Speedy - pokud jsem to dobře pochopil, když stihnu vyměnit baterku do 33 minut tak se nic nestane, ani to s tím zlobením motorku? To bych snad měl zvládnout.

Napsal: 17.01.2006 07:50
od speedy
Jo na to rádio jsem zapomněl...to jakmile odpojíš od napájení, bude po tobě chtít čtyřmístný kód, doufám že ho máš?! Jinak jde zjistit dle seriového čísla co je na boku autorádia, no problem( pošleš mi s/n a já ti pošlu kód, na netu jsou generátory).
No ono těch 33 minut by mělo být ke kvalitnímu smazání registru závad( psal to někde Ford a už jsem to od někoho slyšel), ale ty se ti smažou jakmile odpojíš baterii...kdyby si měl knihu "Jak na to" tam je to snad napsný na každý straně, že jakmile odpojíš baterii, dojde k vymazání registru závad...atd...
To víš že bude pár kilometrů motoru trvat než načte své hodnoty, mě dokonce při přeřazování ze 4 na 5 stupeň vypnul motor:) Ale to bylo právě po tom odpojení baterie...to mě kolísal i volnoběh...teď je vše v pohodě....
Napsal: 18.01.2006 13:23
od Honza
Tak jsem koupil tu baterku a čtu tady něco o 43Ah,mně prodali za 2200,- 60Ah,je to problém,nebo není,ještě jsem ji tam nedal,nevím,jesti ji vrátit a jestli třeba není lepší ji tam nechat rovnou vyměnit....
Napsal: 18.01.2006 18:35
od foki
a vejde se ti tam ? pokud jo tak si ji nech vic neni nikdy na skodu
Napsal: 18.01.2006 22:29
od Honza
Vešla se tam a přístrojovka už neblbne,jen při volnoběhu padají otáčky,ale to by se snad mělo upravit.
Nakonec jsem zajel tady do Fordu,ať mi ji přehodí(po tom co jsem tady četl o registru závad atd.jel jsem kolem,tak jsem to zkusil.Vylezl kluk tak kolem 19ti,při tom dnešním sněžení ji vyměnil a bylo,to jsem mohl udělat i já.... Jen je asi nižší,takže budu muset upravit tu zajišťovací pásku,je úplně volná.On nad tím mávl rukou,že to není potřeba......
Napsal: 18.01.2006 22:44
od Hans99
No, já jsem ji prodiravil (tu pásku) trochu výš a šmitec. Batery drží jak přibitá. Přece jen by nebylo dobré vidět svou novou batery, jak v prudší zatáčce opouští své teplé místečko.
zamrzla nafta
Napsal: 24.01.2006 17:18
od AdsBot [Google]
zdravim,
mel bych dotaz, predem sdeluji, ze co se tyka aut se radim mezi velke analfabety, vim zakladni veci a tim tak koncim, cili mozna muj dotaz bude pro ty ostrilene bude banalita, ale preci.
Ted v tech mrazech mi asi zamrzla nafta a focusek nejede. Staci pockat az budou teploty vyssi ( treba okolo nuly) nebo odtahnout nekam do garaze at to povoli?
Nebo ho dat rovnou do servisu.? Jake muzou byt nasledne problemy?
Pokud je to uplna stupidita tak vazne sorry.
Mam Focuse 1.8 Tddi kombi rv 2001, vlastnim ho asi rok a nemuzu si ho vynachvalit az tohle je prvni komplikace.
Napsal: 24.01.2006 18:37
od Pawecoz
Podla mna stači dat do tepla aby nafta rozmrla a autičko by malo fungovat ako pred mrazmi.
Napsal: 24.01.2006 22:12
od botsman
To pupca: zamrznutí nafty je věc velice nepříjemná, pokud se nepokazilo nic jiného, tak by mělo stačit dát auto na půl dne do tepla. Nevím, jestli se to nestačilo při zamrznutí zavzdušnit. Na tvým místě bych si ale dával pozor, kde tankuješ naftu. Zamrzá většinou laciná nafta od "noname" prodejců.
Napsal: 25.01.2006 09:04
od Pupca
To botsman a Pawecoz: diky za odpoved a rady, dnes si ho dam nekam do tepla.
To botsman: tankuji u Shellu tak nevim, ikdyz posledni dve noci bylo tam kde auto stoji okolo -30. [/quote]
Napsal: 27.01.2006 00:15
od botsman
Když je třicítka mínus a zamrzne i šelka, tak nezbývá asi nic jiného než prohlásit že to je v p....li. Já jsem to šidil v dnešních mrazech tak, že jsem se snažil jezdit až k večeru a do rána mi to tak nestačilo promrznout. To TDDi je přece jenom kus železa a nějaké to teplo to chvilku udrží.
Napsal: 28.01.2006 23:53
od Pupca
Auto jsem dal ze st. na ct do k brachovy do garage a rano uz zase slapalo. Zatim se jevi okey, tak doufam ze uz takove mrazy nebudou.
Napsal: 29.01.2006 16:48
od foki
ale nemusela zamrznout nafta , stacilo aby byla voda ve filtru a kdyz zamrzla tak nepustila naftu .
Napsal: 31.01.2006 16:26
od AdsBot [Google]
staèí do nafty pøidat 1/10 benzinu a je to lepší než jakýkoliv aditiva-vyzkoušeno doma v mrazáku.Vzal jsem dvì kádinky do každé stejné množství nafty,do jedné pøedepsané množství zimního aditiva a do druhé 1/10 benzinu.S aditivem byla za pár hodin kaše a benzin O.K
Re: Startování v mraze...
Napsal: 18.11.2008 08:52
od Gromik
Jelikož mě s Fofíkem čeká první zima, chtěl bych se zeptat, jak se nejlépe chovat k autu ráno při startování v mrazu?
Jestli přijít, nastartovat, nechat motor běžet a jít škrábat okna nebo nejprve oškrábat, pak nastartovat a hned vyjet. Čili jestli motoru neškodí zahřívání na volnoběžné otáčky při mraze? Jinak dnes i v -5° chytnul krásně napoprvé
