Stránka 2 z 8

Napsal: 05.11.2006 20:23
od Hurvajs
Ahmed píše:
Hurvajs píše:To Ahmed: to je nápad :D díky moc za radu, super, takhle to udělám. :lol:
Mily ctenari, to vsechno se tady v okoli doctes :wink: :lol: :D :P
já vím, dokonce si teď uvědomuju, že už jsem to tady četl, ale je to moc informací, všechno si nepamatuju :oops: :wink: :lol:

Napsal: 16.11.2006 18:12
od MedWed
tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. Vic me zajima, ze se pri jednom startu ze sta ( priblizne! ) na setinu sekundy rozsviti zelena kontrolka vpravo dole na otackomeru. poprvy sem ti toho ani nevsiml, a podruhy uz sem ten zeleny zablesk videl, ale jestli je uvnitr nejaky symbol, to nevim. dalsi vec, ktera je s tim spojena je vynulovani denniho pocitadla km.

nejak nevim, co s tim :) neni to nic extraobtezujiciho, ale nevim, zda to neni priznak neceho jinyho. jinak auto jede, nekouri, nema zvysenou spotrebu, proste vse pri starem...
diky!

Obrázek

Napsal: 16.11.2006 18:46
od Radek 1.8 16V
To je volaaké čudné toto. Tam co ukazuje čipka je podle mě ten čudlík na nulování tachometru a ta kontrolka vlevo vedle je pro automatickou převodovku. Nemohl to být nějaký odraz z venku? Zelená barva kontrolek je podle mě jenom pro blinkry - ostatní jsou červené a oranžové.

Napsal: 16.11.2006 18:50
od Dany
Tak pokud říkáš jeden start ze sta, tak to nic strašného nebude. Nicméně je to zajímavý úkaz. Není to nějaký reset, nebo co? A nemůže to být třeba tím, žes tam měl 999 a začlo to počítat znovu? :roll:

Napsal: 16.11.2006 18:57
od Hurvajs
To MedWed:
Nejsi sám, už mi to dvakrát udělalo taky a není to opravdu žádný odraz, ale skutečně na chviličku problikne ta kontrolka. Akorát, že to není tam, kam ukazuje šipka, ale je to ta kontrolka vedle, která má být pro automatickou převodovku. :cry: Nechápu to, mám manuální, ale skutečně je to tak, vynuluje se při tom denní počítadlo. Nevím co s tím :? :?:

Napsal: 16.11.2006 19:17
od pelen
MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:

Napsal: 17.11.2006 01:55
od MedWed
2 pelen - altik funguje :D 14,5V po startu

2 hurvajs - no slava, to jsem rad, ze v tom nejsem sam... moc lidi tomu koukam neveri :D

2 dany - ne, 999 sem tam urcite nemel :D strasne to samo o sobe neni, ale nevim, proc se to deje

2 radek a ostatni - foto je jen ilustracni, nekde v te oblasti to problikne, jak rikam, poprvy sem to ani nezaregistroval...

Napsal: 17.11.2006 08:09
od pelen
pelen píše:
MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:
Neptal jsem se na napeti po nastartovani, ale pri startovani, tam je nejvetsi pokles, ktery vyvolava vykmit rucicek. :wink:

Napsal: 17.11.2006 08:24
od Dany
Asi to může být tím poklesem. Jinak si neumím vysvětlit, vynulování denního tachometru.

Napsal: 17.11.2006 08:26
od MedWed
pelen píše:
pelen píše:
MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:
Neptal jsem se na napeti po nastartovani, ale pri startovani, tam je nejvetsi pokles, ktery vyvolava vykmit rucicek. :wink:
tak to sem zatim nemeril, mam totiz jen jeden par rukou :( ale zkusim nekoho premluvit, aby mi pomohl :)

Napsal: 17.11.2006 09:39
od hihi
Vynulování poklesem napetí bych netipnul. Denní stav se nevynuluje ani po krátkém odpojení baterie (na pár vteřin). Což je "pokles jako hrom". Mám lítání ručiček a napětí kolem 8V v palubní síti při startování za sebou.

Napsal: 17.11.2006 11:37
od pelen
hihi píše:Vynulování poklesem napetí bych netipnul. Denní stav se nevynuluje ani po krátkém odpojení baterie (na pár vteřin). Což je "pokles jako hrom". Mám lítání ručiček a napětí kolem 8V v palubní síti při startování za sebou.
Psali tu jini, ze vykmit rucicek signalizuje odchazejici baterku. Ja jsem to jeste neregistroval a mam zatim puvodni. Jakou mas hustotu elektrolytu, kdyz ti klesa napeti az k 8V?
Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:

Napsal: 17.11.2006 11:45
od MedWed
pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D

Napsal: 17.11.2006 13:01
od pelen
MedWed píše:
pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D
To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky. :cry:
Zkus pripojit paralelne jinou baterku pres startovaci kabely a zkusit nastartovat, zda se vykmit rucicek objevi, pokud ne, tak bych baterku dobil nebo vymenil. (pripojeni a odpojeni podle manualu Ford Focus , at se nic z elektroniky nepokazi)

Napsal: 18.11.2006 10:22
od MedWed
pelen píše:
MedWed píše:
pelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
ale JAKY impuls, o to tu bezi :D
To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky. :cry:
Zkus pripojit paralelne jinou baterku pres startovaci kabely a zkusit nastartovat, zda se vykmit rucicek objevi, pokud ne, tak bych baterku dobil nebo vymenil. (pripojeni a odpojeni podle manualu Ford Focus , at se nic z elektroniky nepokazi)
pocitam, ze se vykmit neobjevi. mam spatnou baterku, porad mi vari jeden clanek. s prichodem tuzsi zimy tam dam novou... ale netusim to nulovani a tu kontrolku.