Stránka 2 z 2

Napsal: 23.10.2006 14:25
od KUTY
No u mna je to podobne s tym sluzobnym autom. Ale nejde ani tak o blaznive jazdenie ako o spotrebu, kedze sa tankuje CCS-kou resp. za sluzobne peniaze a po dialnici sa ide niekedy aj 200km/h...a to treba aj
2-krat tankovat...napr. do Oktavky...

Napsal: 23.10.2006 14:31
od Damon
Ne že bych se choval ke služebáku jako prase to zase ne ale nadruhou stranu nějaký rodíl tam bude než s domácím mazánkem :lol: :lol:

Napsal: 23.10.2006 14:33
od peky
To auto se pak vyplati koupit , to bude asi vonet novotou.
A bude s tim vubec jezdit ???
Kolega ma v praci oktavku a za dva roky ma najeto 9.000, prý ho setri pro sebe, az ho koupi . Ma narok ze svoji pozice(manager) tak ho to netrapi. :)

Napsal: 23.10.2006 14:51
od chmelko
peky píše:To auto se pak vyplati koupit , to bude asi vonet novotou.
A bude s tim vubec jezdit ???
Kolega ma v praci oktavku a za dva roky ma najeto 9.000, prý ho setri pro sebe, az ho koupi . Ma narok ze svoji pozice(manager) tak ho to netrapi. :)
my jazdíme hlavne nemecko-600 tam a na druhy den 600 nazad v podstate non-stop na plný plyn..nechápem prečo si ho kolega šetrí, ked ma každé 4 roky nove?..
ja by som služobne nechcel nikdy...

Napsal: 23.10.2006 15:10
od KUTY
to chmelko: presne to iste je u mna...630 km tam a to iste naspat...pedal na podlahe...

Napsal: 23.10.2006 15:57
od Jezek
ještě mne napadá bod č.11- nezapínat ve dne světla, zvyšuje se spotřeba benzínu a celkově se opotřebovávaj žárovky
:D
naštěstí se tomu můžu jen zasmát, takovýho Matěje mít ve firmě ...
U nás v létě nakoupili služební fokusy TDCI, ale ještě jsem neměl možnost to do Německa pořádně prohnat :(

Napsal: 23.10.2006 21:36
od pelen
Ty rovna kola mozna proto, ze se malokdo pri nasedani diva, jak ma postavene kola, nastartuje, zaradi zpatecku, chce se predvest a dupne na plyn a pak se divi, ze je auto v plne zatacce. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23.10.2006 22:24
od no_ap
chmelko píše:
KUTAC píše:to chmelko: Ja som to myslel vazne...
jasne, ale ja som reagoval na ten manual... 8)


tvoja otázka:
mám vectru 2002, 2.0 DTI..také kludne dialničné auto, nič viac, nič menej..
nejezdíš ty náhoudou dálniční úsek kolem Trenčína?
v srpnu sme se tam nějákou chvílu ve 190km/h drželi tmavé Vectry:)

Napsal: 23.10.2006 23:06
od Ferino


nejezdíš ty náhoudou dálniční úsek kolem Trenčína?
v srpnu sme se tam nějákou chvílu ve 190km/h drželi tmavé Vectry:)
Tak to buď rád, že se tě nedržel tmavej Passat.
S kamerou :D

Napsal: 24.10.2006 19:20
od Ahmed
S Transitem po rozbitych cestach v uzavrenem zavode, se neda jet o moc vice, jak 90km/h, ale taky ho nijak drasticky nelikviduju, je sice pravda, ze s tim vice mene jezdim porad na plny plyn, ale netocim to vice jak na 3000ot. Je to fajn auto, ale na dalnici v desti a vetru, to moc nechtelo lezt pres 120km/h a uz to moc netaha, ale kdyz je hezky, da se i 160.

Napsal: 24.10.2006 19:26
od Skubi
pěkně se tu předháníte, ale na mě nemáte :wink:
od Favorita, přes UAZ a Land Rover až po T-815 :lol: :lol: :lol:

Napsal: 24.10.2006 20:38
od driver
Skubi píše:pěkně se tu předháníte, ale na mě nemáte :wink:
od Favorita, přes UAZ a Land Rover až po T-815 :lol: :lol: :lol:
jo T-815 nadherná jízda,zase bych se chtěl znovu povozit a UAZ krásně brzdící auto :lol:

Napsal: 24.10.2006 22:21
od Stenly
Damon píše:Ne že bych se choval ke služebáku jako prase to zase ne ale nadruhou stranu nějaký rodíl tam bude než s domácím mazánkem :lol: :lol:
Souhlas, také to tak nějak provozuju :wink:
To Radek 1,8 16V: takového kolegu Ti teda nezávidím 8O