
1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
v neautorizovanem servisu mi rekli ze jak se mi nerozla zadna kontrolka tak ze tam nic nebude ale tesko rict 

- Spread
- Junior
- Příspěvky: 361
- Registrován: 11.02.2010 10:57
- Bydliště: Praha
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
to moze a nemusi byt pravda.. byt tebou, tak skusim iny ford servis.. a urcite to nebude stat viac ako liter 

- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Egr by to mohl také být,ale ten pracuje v určitých podmínkách a teplotách,čidlo na turbu tak to je jen podtlakove na sání a to je jen sonda na podtlak,ale jinak je to hodne za tu dianostiku,ona ta diagnostika te jen priblizi k problemu,ale řešeni může být uplně jiny než třeba udáva,ale určitě by to chtělo napíchnout a kouknout co to piše může se stát že tam budou jen Canové chyby a jiného ne,a kolem nafty jsi si vše prošel jestly nepřisava vzduch ,filtr jestly nejni spinavej,je takhle tezke radit přes net je toho dost co a nebo čim by to bylo
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
kde najdu palivovy filtr jde videt abych se na neho mohl mrknout v jakem je stavu?? Jinak dival jsem se kolem vstriku a zadny olej kolem nich nebyl tudis tesneni by melo byt v poradku
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Samozrejeme ze 66ka nema DPF standardne, ale dal sa prikupit za cca 20.000. Takze najpr zisti, ci ho tam mas napriklad Heidberger-Schuman-Rozner metodou = sadze vo vyfyku, nemas DPF, cisty vyfuk, mas DPF
Ale tiez typujem na EGR, je to najbeznejsia porucha u tohoto motora - ktory nema dpf, dvojhmotu ani natacacie turbo.
Zober to do diesel servisu. Mal by si sa pripravit, ze mas ojazdeny diesel a nejaku tu korunu do toho budes musiet dat. Keby boli diesely bezporuchove, mali by sme ich vsetci doma.

Ale tiez typujem na EGR, je to najbeznejsia porucha u tohoto motora - ktory nema dpf, dvojhmotu ani natacacie turbo.
Zober to do diesel servisu. Mal by si sa pripravit, ze mas ojazdeny diesel a nejaku tu korunu do toho budes musiet dat. Keby boli diesely bezporuchove, mali by sme ich vsetci doma.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Muzete mi nekdo doporucit nejaky dobry servis v okoli Noveho Jicina (Moravskoslesky kraj)? Pripadne muzete napsat kolik by to mohlo vyjit vymena toho EGR?
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
podle mě cena nového egr ventilu může být okolo 8oookč,ale nevím jen odhad .Kamoš kupoval do Oplu a ten vyšel 75ookč,ja jsem z jihu čech tak nevím o moravských servisech nic
,nejlíp by si měl kdyby ti ho někdo půjčil a bylo to tím a pak si koupil nový,pak to tím nebude a budeš dál investovat,podle mě by sis to měl dát na dianostiku a oni tě už přiblíží k problému a ne zkoušet čím by to asi bylo,dneska nejsou součástky za 5oti korunu 


-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
jj jenom ze v dnesni dobe ti nikdo nepujci egr ventil jen tak z auta
Pokud mu to jede v poradku. Hodim to mozna jeste dneska na diagnostiku a uvidime co to vyhodi ci nevyhodi

-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Chci se zeptat co je to za soucastku na obrazku nize v cervenem kolecku. Je od oleje tak se chci zeptat co to vubec je a jestli to nevadi. Snad to pujde poznat podle fotky
- Dav
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.08.2009 07:23
- Bydliště: Ostrava
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
No mela by to byt na 90% skrtici klapka, je podobna jako ve verzi s 80Kw. Ta klapa jestli nedovira nebo nefunguje elektronika, tak muze zpusobovat cukani, koureni, vyssi spotrebu atd... Mel jsem ji taky od oleje, vyskocila mi hlaska chyby motoru, opravit vetsinou nejde. Cena klapy s praci cca 6tis. Zajed si do Kylesovic k Dudikovi, ten ti to vse poresi a za diagnostiku nic nechce, kdyz to bude opravovat
Dudik viz. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=150

Dudik viz. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=150
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Takze diagnostika nejprve ukazovala chybu imobilizeru a alternatoru. Alternator byl pred pul rokem menen. Po vymazani chyb jsme ujeli nekolik kilometru a uz se neobjevila zadna chyba nicmene auto porad neni v poradku. Zitra bude vymenen palivak a vzduchovy filtr a jeste jednou diagnostika za jizdy a snad se na neco uz prijde.
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Takze dalsi problem mechanik mi odpustil litr oleje! Co by toto mohlo delat?
- Spread
- Junior
- Příspěvky: 361
- Registrován: 11.02.2010 10:57
- Bydliště: Praha
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
tak zrejme nafta v oleji..
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 17.03.2010 16:59
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
Pry to muzou delat vstriky jenze na diagnostice nebylo nic ukazane! Nevite nekdo jak by se to dalo poznat?
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: 1,6TDCi 66kW ztrata vykonu pri otackach vysich jak 2000
V tom olej může být nafta,voda.Nafta by se tam mohla dostat simerinkem u naftoveho čerpadla,vstřikama nevim jak by se tam dostavala,a lej si měnilty a dal jsi tam podle tabulky anebo tos upil a ještě jsi ho neměnil?Takto bys měl občas kouknout na měrku a přišel bys na to sám,přemýšlím ještě kudy by se mohla dostat nafta do oleje.Je jen pár míst kudy se tam dostane horší je když se olej dostava ven do motoru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů