TDCI 100kW nemá tah

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 21.10.2009 17:48

Tak jsem před 2 hodinami přijel ze servisu.
Diagnoza: Přiškrcená podtlaková hadička k regulátoru turba. Výpis z diagnistiky oscanuju a hodím sem později.
Vyhodila chyby:
P0229-A1-PCM - Výkon systemu přeplňování turbodmychadlem (A1 nad max. prahem)
P0406-A1-PCM - Vysoká hodnota obvodu snímače A EGR (A1 nad max. prahem)
P2263-E1-PCM - Výkon systemu přeplňování turbodmychadlem (E1 nad max. prahem)
Pak něco záznam provozu - režim 2 P2263-PCM
hadičku provizorně opravily a objednala se nová s nějakým ventilem cena : 2500 kč
Jel jsme z Mostu do Teplic a konečně si vychutnal ten zátah turba prostě super. Kdo jel naproti mě musel se divit proč se furt směju :lol: .
Dále mechanik říkal že se teprve uvidí jestli je vadný EGR ale teď mám tak měsíc jezdit a čekat jestli to vyhodí nějakou chybu. Dále kontrolovali DPF a adetiva a říkal že je vše ok. NA doplnění bych měl jít za 20000 km. Tak držte palce ať se kontrolka nerozsvítí.
Jinak byl to Autoservis Ford Urban v Mostě

Kód: Vybrat vše

http://www.urbanauto.cz/ 
. Zatím naprostá spokojenost. Jak přístup k lidem tak oprava. Přijímací technik mi vše dokázal vysvětlit.

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od BobTDCi » 21.10.2009 22:16

stand píše:Potom to není hadička, ale trubička(ta se dá také nastavit), a psal jsem že je to o laboraci..
Jeste ze dpf nemam.
Určite by to šlo - ALE....
Bolo by náročné na čas i náklady - prevárať "jímku" na potrubí sem a tam....
Ak sa zamyslíme príde mi na um jednoduchšie riešenie:
Vymontovať trubku na spodku za DPF a vložiť pod ňu, prípadne prispájkovať na jej koniec - na ktorý ide nasadiť hadička k difsnímaču maličkú "clonku" z kvalitného materiálu aby neodhnil a DPF si vlastne môže odstrániť každý doma sám...
Akurát že nádržka na EOLYS176 bude stále aktívne dávkovať - resp. jej čerpadielko - ale tam môžete pokojne dať trebárs Castrol TDA, alebo VIF a jazdíte navždy v pohode. Jej objem pri tomto dávkovaní je na cca 60.000km.
Akurát si treba dopĺňať to aditívum skôr ako dôjde - hláška, potom treba diagnostikou to odkvitovať. Ak doplníme skôr je tu postup na to:
Přílohy
Vynulovanie po doplnení aditíva -POSTUP.
Vynulovanie po doplnení aditíva -POSTUP.
DPF+výfuk
DPF+výfuk
Clona na meranie tlaku za DPF.
Clona na meranie tlaku za DPF.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Lukynho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 11.06.2009 20:32

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Lukynho » 01.11.2009 22:35

tak to je super.
To ti závidim mam totiž podobný problém.
ale jedná se peavděpodobně o stenou věc.

Ona ta hadička vede odkud od posilovače nebo od
vývěvy?

Takže to bylo jenom tou hadičkou?
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06

Uživatelský avatar
Jirkaking
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 29.09.2009 23:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCI 100kW nemá tah

Příspěvek od Jirkaking » 01.11.2009 23:14

Přesně tak jen ta hadička. Vede prej někam na ventil turba na regulaci. Druhou stranu nevím. příští pátek 13. ( snad to nebude smůla :lol: ) mi budou dávat novou tak se na to zeptám. Teď je provizorně opravená (vložená plast. spojka) doporučili mi jí co nejdřív vyměnit, ta spojka je u výfuku. Hadička je s nějakým ventilem dohromady za 2500 tak uvidíme. Ale auto jezdí teď jak má.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 8 hostů