Kde "unikají" 4A?
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Jako dobijeni? Mi to teda drzi porad. Mam tam kolem tech 14,2V, zapnu ventilator, klimu, svetla, radio, vyhrivani sedadel a napeti se ani nehne.foki píše:ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Mam to uplne stejne jako Ahmed, uz jsem to tu nekde psal.Ahmed píše:Jako dobijeni? Mi to teda drzi porad. Mam tam kolem tech 14,2V, zapnu ventilator, klimu, svetla, radio, vyhrivani sedadel a napeti se ani nehne.foki píše:ja jsem meril tdi a ma 14,2 kdyz se neco zapne tak to klesne az na 13,1hihi píše:2Foki: kontrolka problikava a za jizdy mi to celkem vadi...
2Pelen: prohodil jsem dve...
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
no... doporuceni (ekonomicke) zni: predelat na klasicke dobijeni (pouzit telo alternatoru, vykuchat regulator, nahradit jinym, spravne to propojit s kontrolkou na pristrojovce a za cca 250,- byt vysmatej, protoze do toho uz nebude kecat ridici jednotka...)
(druha moznost je vymenit altik za novy - 14k - a modlit se, ze neodeslo neco v ridici jednotce)
neco na tom bude
(diagnostika hlasi bez zavad...)
(druha moznost je vymenit altik za novy - 14k - a modlit se, ze neodeslo neco v ridici jednotce)
neco na tom bude
(diagnostika hlasi bez zavad...)
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Nemel jsem cas se ted nabijenim zabyvat. Nicmene soucasny stav je, ze auto klidne 10 minut (popojizdka po meste) je naprosto OK. A pozdeji (zase studene) se rozsviti kontrolka dobijeni ihned. A navic vyletuje napeti klidne k 16V nezavisle na otackach. Uz nehledam radu, jen jsme chtel neco typu: Cizi potize udela radost pri vlastnich potizich.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
2Pelen: ja vim, ale vestit tu nikdo neumi. Ale prave to se mi na zdejsich lidech a webu velmi libi. Ale ja uz nechci prilis otravovat. Podotykam, ze zitra jde altik ven a do servisu, kde si na nic nehraji a kdyz nevi, reknou, ze nevi.
Ted se to chova tak, ze pokud neni napeti hned od pocatku nad 14V (je kolem 13,5V a tedy dobiji malo), rozsviti se kontrolka a zustane tak. Napeti se drzi konstatntni, nicmene pri otackach kolem 3500 na okamzik vyleti i nad 16V a prakticky hned spadne zpet. Pokud je po nastartovani napeti dobre (tj. nad 14V) tak je to OK taky nez se dostanu k vysokym otackam (3500), pak vyleti napeti k zminovanym cca 16V a kdyz to sleti, leti k 13,5V a kontrolka se rozsviti. Kdyz se to probere od pocatku problemu, tak je toho moc na malem pisecku a vlastne se stale nevi, co s tim je. (Novy regulator uz zase diky spatnemu zapojeni dratu v konektoru - za to nemuzu- muze byt v haji. Stejne tak neco na vstupu PCM.) Kazdopadne se to hleda blbe, protoze zrovna neni k dispozici stejny altik na vymenu.
Ted bych uvital najit PCM a kouknout na G a B kablik, co s tim udelaly ty 4A... Uz jsem videl treba OK elektroniku, ale tistak(cin) byl odparenej...
Takze, kde je PCM?
Ted se to chova tak, ze pokud neni napeti hned od pocatku nad 14V (je kolem 13,5V a tedy dobiji malo), rozsviti se kontrolka a zustane tak. Napeti se drzi konstatntni, nicmene pri otackach kolem 3500 na okamzik vyleti i nad 16V a prakticky hned spadne zpet. Pokud je po nastartovani napeti dobre (tj. nad 14V) tak je to OK taky nez se dostanu k vysokym otackam (3500), pak vyleti napeti k zminovanym cca 16V a kdyz to sleti, leti k 13,5V a kontrolka se rozsviti. Kdyz se to probere od pocatku problemu, tak je toho moc na malem pisecku a vlastne se stale nevi, co s tim je. (Novy regulator uz zase diky spatnemu zapojeni dratu v konektoru - za to nemuzu- muze byt v haji. Stejne tak neco na vstupu PCM.) Kazdopadne se to hleda blbe, protoze zrovna neni k dispozici stejny altik na vymenu.
Ted bych uvital najit PCM a kouknout na G a B kablik, co s tim udelaly ty 4A... Uz jsem videl treba OK elektroniku, ale tistak(cin) byl odparenej...
Takze, kde je PCM?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak jsem dnes ujel 2x120km - kontrolka si vesele svitila, napeti na 13,5V. Po dvou hodinach stani jsem nastartoval, napeti 14,2V. Kontrolka OK. At jsem jel jak jsem jel (ot. >4000min-1), tak stale +/- 14,2V. jsem zmatenej. To vypada, ze je problem nekde kolem baterky (je nova, jen bohuzel kolem toho vseho se ji den po koupi povedlo vymlatit na 5,5V..., nasledne jsem ji dobil a dal do auta).
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Necham to byt... Az dojedu do NJ bude nabita dost
. (Mam to tam necelych 500km a jedu za par dni). Baterku beru za spotrebak. Ja se s tim jeste dnes projedu. Studenej spoj (kdekoliv), blaznive polovodicove soucastky(PCM, altik), baterie, kterou FoFo nema rad..., kde to vezi?????)

FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů