Stránka 2 z 3
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 15.02.2009 10:10
od vcedula
TJ, zozen si hlavne cisla tuhosti pruziny !!!
Podla mojho nazoru su Eibach takym dobrym kompromisom medzi tvrdym podvozkom a podvozkom na bezne pouzivanie. Ked som este niekedy pozeral aj KW tak tieto su robene viac na sport a mali by byt tuhsie. Tym padom kazda jazda ta riadne vyklepe. Ja viem, na okruhu to nebude vadit ale cesta po BA by mohla byt pre teba hroznym utrpenim. Eibach + 16" na mojom aute su pre mna obcas prilis tvrde (aj ked to mam rad), ale cudoval by si sa co dokazu spravit roletky...
Mozes experimentovat, mozes skusit Weitec, ale najprv si zozen tie tuhosti, aby si vedel ktorym smerom sa poberas.
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 15.02.2009 10:24
od TripleJay
Konecne nieco konstruktivne, uz som si tu pomaly pripadal ako vo Vatikane

No offense

Diky Vlado
Inac tie cisla tuhosti, preco sa nikde v "beznych" specifikaciach na strankach nenachadzaju? To mam akoze kvoli kazdej mailovat? Shiiiiit

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 15.02.2009 10:34
od vcedula
neviem ci Eibach to nema na TUV cerifikate, nieco sa mi take zda. Mozno to bude mat aj Weitec.
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 15.02.2009 19:44
od jamaka
TJ - starky a cenu neries, ktore ze su to tie lacnejsie???

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 11:41
od misoo
vcedula píše:TJ, zozen si hlavne cisla tuhosti pruziny !!!
neviem neviem ci by bolo relevantne nejake take cislo. podla mna ide o celkovu charakteristiku pruzenia, o zladenie so seriovymi tlmicmi atd... ved nemas jednaku tvrdost pocas celej doby pruzenia, ci nie ?

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 11:59
od vcedula
no nie, preto su progresivne. Ale mala podla mna by sa dala zmerat tuhost pruziny na zaciatku stlacenia alebo nieco take. Napriklad aj sportove auta (okruhy a tak) maju progresivne pruziny a aj tak maju zmeranu tuhost.
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 15:47
od TripleJay
nieco som hladal, ale Eibachy TUV som nenasiel zavesene, len na vyziadanie. Nasiel som nejake KW, aj ked nie na FF II, ale FF I TDCi ale bolo to po nemecky a jedine cislo co mi vyzeralo ako nieco take ze "tvrdost" bolo 6.5. Ked som potom googlil to slovicko, tak som nachadzal hodnoty od 4 cca. Neviem ci to ale bolo ono...
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 15:49
od killerhammer
vyborne triplejay, mozes si uz teda v pokoji kupit tie eibachy

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 15:52
od TripleJay
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 20:41
od misoo
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 20:46
od TripleJay
No jedine ze ta 4 patri nejakemu citronu

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 20:50
od misoo
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 21:37
od HenryS
[quote="TripleJay"]
Cena je momentalne u Eibachov co som nasiel 190,- € aj s dopravou z DE, Weitecy v Cechac stoja 146,- € + doprava, max teda ratam 170,- €[quote]
ahoj TJ, však u nás v CZ koupíš eibachy za 4482 kč, což je asi když vezmu kurz 29 euro 160 éček. To jde ne? Takový kompromis.
Na stránkách eibach.cz je máš za tyhle peníze.
Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 16.02.2009 21:46
od TripleJay
Nieco je uz v progrese

Re: Eibach alebo Weitec?
Napsal: 01.10.2009 16:40
od Kroco02
Pokud najedu cca polovinu po dalnici, ma smysl tam davat kit, kde na predku bude hodnota 6 a na zadu hodnota 11? Jemi jasne, ze vzadu je dycky vetsi, ale pisete tu ze 5,3 je tak akorat.. Myslite ze uz to bude moooc tvrde a ze me z dalnice budou bolet zada?