Stránka 2 z 2

Napsal: 22.06.2006 06:51
od petulka
Asi myslel 85 kW, když se baví o 1,8 benzín... :idea:

Napsal: 23.06.2006 03:31
od tootan
Skubi píše:jj s pojistkou jsem se sekl, ale 74 nebo 77 kW moc velký rozdíl není :wink: ( mluvím o benzínu )
Taky nevím co má 77 kW. Mám před sebou manuál na fofo a tady píšou: 1,6 benzín má 74 kW a 1,8 benzín má 85 kW. Takže jistej rozdíl tam je :wink:

Napsal: 23.06.2006 14:27
od Skubi
:oops: omlouvám se všem, které jsem mystifikoval, ale nějak se mi do paměti vsugerovalo těch 77( opravdu to je 85 ), ale včera po fotbale jsem udělal reset paměti po deseti pivech a už by to mělo být o.k. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23.06.2006 14:48
od Skubi
citace. " .... Pokud má zdařilý model, nabízený jako tří či pětidveřový hatchback nějaké slabiny, pak je to nabídka motorů. Naprosto skvělou pohonnou jednotkou je zážehová šestnáctistovka o výkonu 74 kW (viz. test). Není proto potřeba hledat výkonnější alternativy, které vlastně ani nemůžeme doporučit. S motorem 1,8i 16V (85 kW) vůz dosáhne rychlosti 100 km/h jen o 0,1 s dříve (za 10,4 s), zato má citelně vyšší spotřebu, v praxi i kolem devíti a půl litru. A 96 kW dvoulitr také není žádným dravcem, ale spíše hladovým otesánkem. .... "
celý článek

Kód: Vybrat vše

http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=649&emailem=ano&Lang=cz