Stránka 2 z 3

Napsal: 20.06.2006 06:48
od masox
petulka píše:Nejlepší mít s sebou někoho, kdo tomu rozumí, známýho automechanika,ale ne takovýho co se drápe v garáži po odpolednách ve škodovkách... Každej pozná, když bylo auto řádně navalený, to nejde spravit tak, aby to vypadalo jako z výroby. A úplně nejlepší, když se ti bude něco moc líbit obětovat 1000 - 1500 a zajet do servisu na prohlídku.Korektní prodejce by neměl mít nic proti tomu. Jinak běž o dům dál. Za ten litřík ti to napojí na diagnostiku, zvednou na rampě a prohlídnou. U Forda ti z PC vyjedou podle VIN o původu auta skoro všechno.Je tady na stránkách někde generátor VIN ,ale údaje nejsou tak podrobné.Ten litr až půl pro klid duše stojí za to.Zatáhneš to z ukecané slevy.Zpravidla 5000 sleví každý, někdy i 10000 když máš hubu... :D
Musím tě poopravit - viděl jsem totalku na předek u kámoše na dvorku na podzim a ted v sobotu jsem koukal a auto jsem nepoznal - sehnal totalku na zadek - odpáral obě auta za palubkou a slepil jako z výroby - chodil jsem 15 minut dokola a nic vidětelnýho jsem nenašel - takže - machr auto opravi k nepoznání od nového.

Napsal: 20.06.2006 07:21
od petulka
Je to klidně možný,ale když pod to vlezeš ,musíš přece najít sváry,který tam normálně nepatří..... Ale lidi jsou šikovní , když chtějí... 8)

Napsal: 20.06.2006 07:49
od Zakus
V takovým autě bych určitě bourat nechtěl a může to vařit sebelepší machr. :?

Napsal: 20.06.2006 07:52
od masox
Věřím - já taky ne, jen jsem chtěl poukázat, že opravit se to dá k nepoznání.

Napsal: 20.06.2006 09:04
od MaPa
Tak koukám, že asi tomu záhadnému Fokimu budu muset zavolat. :D Furt o něm mluvíte, ale nějak mi k tomu zatím on nic nenapsal. Ten člověk dle vašich řečí vypadá skoro něco jako FOFOBůh :P

Napsal: 20.06.2006 09:41
od Zakus
Takhle vařený auto jsem vyděl u jednoho chlápka. Byl to Peugeot 309 combi. Auto po konečných úpravách vypadalo jak z linky. Vyděl jsem ty 2 kusy z kterých to dával dohromady a nic moc. Zůstali tam 2 lidi a bylo to pěkně zapráskaný od krve, ale zadek byl OK.

Napsal: 20.06.2006 18:57
od pelen
MaPa píše:Tak koukám, že asi tomu záhadnému Fokimu budu muset zavolat. :D Furt o něm mluvíte, ale nějak mi k tomu zatím on nic nenapsal. Ten člověk dle vašich řečí vypadá skoro něco jako FOFOBůh :P
Myslím, že určitě není záhadný a FOFOBůh už vůbec ne. Je normální jako my, jen s tím rozdílem, že se FF živí a podle odezvy a referencí jeho zákazníků tady na foru se k opravovaným autům, svým zákazníků i k těm, co potřebují poradit chová poctivě, na rozdíl od většiny ostatních, co provozují podobnou živnost.

Napsal: 20.06.2006 23:58
od foki
Zakus píše:V takovým autě bych určitě bourat nechtěl a může to vařit sebelepší machr. :?
to zakus : zeptej se nejakeho karosare jestli je pevnejsi bod nebo svar . rekne ti svar protoze bod odvrtas ale svar ne . tak myslim ze svarene je jeste pevnejsi .

Napsal: 21.06.2006 08:47
od MaPa
foki píše:
Zakus píše:V takovým autě bych určitě bourat nechtěl a může to vařit sebelepší machr. :?
to zakus : zeptej se nejakeho karosare jestli je pevnejsi bod nebo svar . rekne ti svar protoze bod odvrtas ale svar ne . tak myslim ze svarene je jeste pevnejsi .
to Foki:
ono je to celkem jedno. pevnost je jedna věc, ale záleží na druhu namáhání, použitém materiálu elektrody, typu sváru, ale hlavně na kvalitě svaření. není zase tak těžké udělat svar, ale je těžké udělat dobrý svar. při sváření vzniká dost velké pnutí v okolním materiálu a mění se jeho vlastnosti (většinou se stává křehčím). prostě a jednoduše auto svařené ze dvou kusů je při nehodě skoro jistá rakev neboť karoserie a podvozek neplní svoji funkci a nemají vlastnosti z výroby

Napsal: 21.06.2006 08:52
od hape
Jediná svařená věc, která v autě nevadí je svařené víno :lol: :lol: :lol: , ale zase pak nesmíte řídit, takže taky naprd 8)

Napsal: 21.06.2006 14:12
od Zakus
to MaPa: O tom přesně mluvím, tak kde jsou z fabr. třeba 2 souběžný profily přibodovaný k sobě nemá svár co dělat. Protože to mají velice dobře spočítaný (množství mat. vs bezpečnost).

Nehledě na to, že 1-2 rok to bude OK a nikdo to nepozná, ale potom už jezdit v černým ať s tebou nemají práci :twisted:

Napsal: 21.06.2006 16:06
od MaPa
Zakus píše:to MaPa: O tom přesně mluvím, tak kde jsou z fabr. třeba 2 souběžný profily přibodovaný k sobě nemá svár co dělat. Protože to mají velice dobře spočítaný (množství mat. vs bezpečnost).

Nehledě na to, že 1-2 rok to bude OK a nikdo to nepozná, ale potom už jezdit v černým ať s tebou nemají práci :twisted:
copak v černým, rovnou v tuhém igelitovém pytli, kdo má pak ty sračky vyndavat, pohřebáci jsou také jen lidi :lol:

Napsal: 21.06.2006 18:42
od pelen
Ještě jsem nikdy nečetl komentář k nějaké autonehodě, že havarované auto nemělo potřebnou tuhost, protože mělo díly svařované.
A těch se svařovanými díly nebo svařených ze dvou půlek tu jezdí hodně.

Napsal: 21.06.2006 20:45
od Zakus
Jasně jde o to, že přivezou totálku třeba 2005 udělaj svařenec a je to OK. Za 2 roky ta samá bouračka stejný model auta, rok a v kterým je větší šance: svařenec nebo origo? Nemám namysli nějakej ťukanec.

Toť vše víc o tom psát nebudu. Kdo chce ať ušetří a takovej slepenec si koupí.

Re: Jak moc věřit ???

Napsal: 21.06.2006 22:35
od Ahmed
abado píše:tOHO SE PRAVE BOJIM... KOUPIM ff A BUDE SPATNE A 150TISIC V MEM VEKU JE DOCELA HODNE...
150 je fakt hodne a az ty prachy zacnes splacet, tak teprve poznas, jak hodne to je :lol: Ja jsem si pujcoval 100, vsechno jsem si propocital, promyslel a ted zjistuju, ze bych potreboval tak 40 000,- mesicne, abych mohl zit jako clovek a mit to auto, mam jenom o rok vic, nez ty.
Koupil jsem ho za 217 000,- a kdyz pripocitam urok za uver, folie, opravy, nove pneu, tak jsem nekde na 280 000,-