Stránka 10 z 27

Re: servo

Napsal: 23.03.2014 10:22
od fordavid
Taky se zeptám. Lidi se tady na toto ptali, ale odpovědi se mi zdají nejednotné, takže:

Všiml jsem si, že při stání na místě a vytočení kol na maximální rejd (levý i pravý) se ozve ne příliš výrazný, pískot.

Prostě točím, je maličko slyšet řekl bych klasický a normální hukot serva, jakmile je maximální vytočení, tak se ozve pískot.

Motor od oleje není, pod autem nejsou skvrny, servo jde lehce.
Je to chyba?

Re: servo

Napsal: 23.03.2014 10:49
od foki
cerveny je spatne , resil jsem to s jednim clovekem nez si nechal poradit ze tam ma dat od forda zelene a stalo hoto 3 servopumpy .

Re: servo

Napsal: 23.03.2014 10:52
od foki
to fordavid , chyba to nenii , rizeni je v konci a servo tlaci dal

Re: servo

Napsal: 23.03.2014 10:59
od fordavid
To má smysl :bravo22:

Re: servo

Napsal: 23.03.2014 19:00
od stano.
FoFo I: cerveny olej
FoFo II: zeleny olej

Re: servo

Napsal: 26.03.2014 01:35
od pakostik
Servo zaclo fungovat, vymenim teda jeste ten olej a snad bude klid. Diky za rady

Re: servo

Napsal: 25.04.2014 10:15
od FokusF
Tak bohuzel to vypada ze mam servocerpadlo v pi.čabu :( protoze napinaci kladka a to co je nad tim(coz je asi servo cerpadlo)jsou pobliti,kdybych nemenil remen tak bych si to nevsiml,protoze v garaze neni ani kapka od oleje,otazka ale je proc to cerpadlo tece,ze by ten remen to dokurvil,tim ze to furt klouzalo,a nebo jenom nejake tesneni,a muzu s tim jezdit ? Ne...im servo,to by pak nebyla takova sranda,diky!

Re: servo

Napsal: 25.04.2014 15:27
od lucky.jack
FokusF: Tohle je sekce pro ff2, podle podpisu máš ff1. Tak aby pak zbytečně nedocházelo k nedorozuměním...

Re: servo

Napsal: 02.05.2014 15:38
od Mandavák
Ahoj, jak vypustím olej ze serva,
v září mě v sevisu tam dali červený, tady jsem zjistil, že má být zelený, teď mě začal olej prosakovat, mám podezření , že u řemenice, když tam dám zpět zelený, je nějaká naděje na zlepšení??

Děkuji Josef

Re: servo

Napsal: 02.05.2014 16:09
od lucky.jack
Nadeje umira posledni, ale v tomhle pripade ti vymena oleje nejspis od prosakovani nepomuze.

Re: Uniká náplň v servu řízení

Napsal: 28.05.2014 16:58
od Lopik@Trance
ahoj, chcem sa poradit. Vytiekol mi servo olej, neviem zatial odkial - okolie rozvodovych remenov je cele ofrcane. Ked dolejem olej, na ake miesta sa oplati pozriet ? cital som ze zhodit prave svetlo a za nim je servo cerpadlo - tlakova trubka ? ... nie je servo cerpadlo hned pod nadrzkou na olej ? aby som sa vedel pozriet na spravne miesto, ci netecie cerpadlo.

Re: Uniká náplň v servu řízení

Napsal: 30.05.2014 16:30
od Lopik@Trance
tak som miesto uniku nasiel. Mam mechanicke cerpadlo pohanane od motora remenom. A strieka mi to tesne za srobenim cez trubku z vystupu z cerpadla. To bude asi vysokotlakova vetva ze ? No a teraz ak mi vie niekto povedat, kolko grosov si mam priblizne prichystat ? Cital som tu nieco o cene 2300-2700kc za material. Len neviem co budu pytat za pracu, pretoze pristup zhora vyzera uplne na hovno, az by som povedal ze motor von ? :dih: alebo to pojde nejako zdola na zdvihaku ? robil to uz niekto ?
P5300002.JPG
P5300003.JPG

Re: Uniká náplň v servu řízení

Napsal: 30.05.2014 16:56
od lucky.jack
Trubka je 2500,-, Nebo by možná stačilo dát jen novou průchozí matici 465,- kde je vnitřní těsnění i silonový kroužek na vnějšku. Záleží na tom, v čem přesně je problém.

Re: Uniká náplň v servu řízení

Napsal: 30.05.2014 17:04
od Lopik@Trance
ved toto, neda sa presne od oka zistit odkial to strieka. Mozno len cez to tesnenie, lebo si neviem predstavit prasknutu trubku tak, ze strieka z nej olej o priemeru mensom ako spandlikova hlavicka.

Re: servo

Napsal: 06.06.2014 13:36
od atxm
JJ asi zadřené..


BTW
nevíte někdo, kde je přepouštěcí ventil? Na čerpadle je nějaký zafixovaný šroub. Ale dle mého je to volovina, aby to byl přetlakový ventil. Důvod je prostý. Do čerpadla vede jedna trubka a z čerpadla druhá do posilovače. Olej by se při netočení volantem honil jenom v čerpadle dokola. Spíše by měl být u válce posilovače a měl by rotovat z nádobky do čerpadla, do posilovače a zpět přepadem do nádobky.

Jinak po výměně se nové čerpadlo projevuje hned od začátku hlučněji. Nemáte s tím někdo zkušenost? Není to repas a olej je nový zelený. Je to mechanický čerpadlo. Posilovač funguje OK. Olej nikde neteče a odvzdušněný to je taky OK. Na volnoběh není ani slyšet a až od cca 2000ot/min začíná pěkně kvílet. Dělalo to hned po nastartování, takže zadřené být nemůže a je fungl nové. Že by se zabíhalo???

napadá mě že by mohl být ještě nějak zadřený přepouštěcí ventil na válci a v čerpadle bude jen nějaký pojistný, ale posilovač posiluje.... nerozebral někdo to čerpadlo- na co tam ten šroub na imbus zajištěný třemi ranami dulčíku je?
Dá se nějak nastavovat tlak oleje přímo na tělese válce posilovače??

:wallbash: :wallbash: