Posilovač řízení - servo
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: servo
Taky se zeptám. Lidi se tady na toto ptali, ale odpovědi se mi zdají nejednotné, takže:
Všiml jsem si, že při stání na místě a vytočení kol na maximální rejd (levý i pravý) se ozve ne příliš výrazný, pískot.
Prostě točím, je maličko slyšet řekl bych klasický a normální hukot serva, jakmile je maximální vytočení, tak se ozve pískot.
Motor od oleje není, pod autem nejsou skvrny, servo jde lehce.
Je to chyba?
Všiml jsem si, že při stání na místě a vytočení kol na maximální rejd (levý i pravý) se ozve ne příliš výrazný, pískot.
Prostě točím, je maličko slyšet řekl bych klasický a normální hukot serva, jakmile je maximální vytočení, tak se ozve pískot.
Motor od oleje není, pod autem nejsou skvrny, servo jde lehce.
Je to chyba?
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: servo
cerveny je spatne , resil jsem to s jednim clovekem nez si nechal poradit ze tam ma dat od forda zelene a stalo hoto 3 servopumpy .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: servo
to fordavid , chyba to nenii , rizeni je v konci a servo tlaci dal
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: servo
Tak bohuzel to vypada ze mam servocerpadlo v pi.čabu
protoze napinaci kladka a to co je nad tim(coz je asi servo cerpadlo)jsou pobliti,kdybych nemenil remen tak bych si to nevsiml,protoze v garaze neni ani kapka od oleje,otazka ale je proc to cerpadlo tece,ze by ten remen to dokurvil,tim ze to furt klouzalo,a nebo jenom nejake tesneni,a muzu s tim jezdit ? Ne...im servo,to by pak nebyla takova sranda,diky!

Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.07.2008 15:22
Re: servo
Ahoj, jak vypustím olej ze serva,
v září mě v sevisu tam dali červený, tady jsem zjistil, že má být zelený, teď mě začal olej prosakovat, mám podezření , že u řemenice, když tam dám zpět zelený, je nějaká naděje na zlepšení??
Děkuji Josef
v září mě v sevisu tam dali červený, tady jsem zjistil, že má být zelený, teď mě začal olej prosakovat, mám podezření , že u řemenice, když tam dám zpět zelený, je nějaká naděje na zlepšení??
Děkuji Josef
Focus II , 1.6 16V slonová kost,kombi, vyroben 10/2007
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Uniká náplň v servu řízení
ahoj, chcem sa poradit. Vytiekol mi servo olej, neviem zatial odkial - okolie rozvodovych remenov je cele ofrcane. Ked dolejem olej, na ake miesta sa oplati pozriet ? cital som ze zhodit prave svetlo a za nim je servo cerpadlo - tlakova trubka ? ... nie je servo cerpadlo hned pod nadrzkou na olej ? aby som sa vedel pozriet na spravne miesto, ci netecie cerpadlo.
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Uniká náplň v servu řízení
tak som miesto uniku nasiel. Mam mechanicke cerpadlo pohanane od motora remenom. A strieka mi to tesne za srobenim cez trubku z vystupu z cerpadla. To bude asi vysokotlakova vetva ze ? No a teraz ak mi vie niekto povedat, kolko grosov si mam priblizne prichystat ? Cital som tu nieco o cene 2300-2700kc za material. Len neviem co budu pytat za pracu, pretoze pristup zhora vyzera uplne na hovno, az by som povedal ze motor von ?
alebo to pojde nejako zdola na zdvihaku ? robil to uz niekto ?

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8449
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Uniká náplň v servu řízení
Trubka je 2500,-, Nebo by možná stačilo dát jen novou průchozí matici 465,- kde je vnitřní těsnění i silonový kroužek na vnějšku. Záleží na tom, v čem přesně je problém.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Uniká náplň v servu řízení
ved toto, neda sa presne od oka zistit odkial to strieka. Mozno len cez to tesnenie, lebo si neviem predstavit prasknutu trubku tak, ze strieka z nej olej o priemeru mensom ako spandlikova hlavicka.
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 04.03.2014 21:18
Re: servo
JJ asi zadřené..
BTW
nevíte někdo, kde je přepouštěcí ventil? Na čerpadle je nějaký zafixovaný šroub. Ale dle mého je to volovina, aby to byl přetlakový ventil. Důvod je prostý. Do čerpadla vede jedna trubka a z čerpadla druhá do posilovače. Olej by se při netočení volantem honil jenom v čerpadle dokola. Spíše by měl být u válce posilovače a měl by rotovat z nádobky do čerpadla, do posilovače a zpět přepadem do nádobky.
Jinak po výměně se nové čerpadlo projevuje hned od začátku hlučněji. Nemáte s tím někdo zkušenost? Není to repas a olej je nový zelený. Je to mechanický čerpadlo. Posilovač funguje OK. Olej nikde neteče a odvzdušněný to je taky OK. Na volnoběh není ani slyšet a až od cca 2000ot/min začíná pěkně kvílet. Dělalo to hned po nastartování, takže zadřené být nemůže a je fungl nové. Že by se zabíhalo???
napadá mě že by mohl být ještě nějak zadřený přepouštěcí ventil na válci a v čerpadle bude jen nějaký pojistný, ale posilovač posiluje.... nerozebral někdo to čerpadlo- na co tam ten šroub na imbus zajištěný třemi ranami dulčíku je?
Dá se nějak nastavovat tlak oleje přímo na tělese válce posilovače??

BTW
nevíte někdo, kde je přepouštěcí ventil? Na čerpadle je nějaký zafixovaný šroub. Ale dle mého je to volovina, aby to byl přetlakový ventil. Důvod je prostý. Do čerpadla vede jedna trubka a z čerpadla druhá do posilovače. Olej by se při netočení volantem honil jenom v čerpadle dokola. Spíše by měl být u válce posilovače a měl by rotovat z nádobky do čerpadla, do posilovače a zpět přepadem do nádobky.
Jinak po výměně se nové čerpadlo projevuje hned od začátku hlučněji. Nemáte s tím někdo zkušenost? Není to repas a olej je nový zelený. Je to mechanický čerpadlo. Posilovač funguje OK. Olej nikde neteče a odvzdušněný to je taky OK. Na volnoběh není ani slyšet a až od cca 2000ot/min začíná pěkně kvílet. Dělalo to hned po nastartování, takže zadřené být nemůže a je fungl nové. Že by se zabíhalo???
napadá mě že by mohl být ještě nějak zadřený přepouštěcí ventil na válci a v čerpadle bude jen nějaký pojistný, ale posilovač posiluje.... nerozebral někdo to čerpadlo- na co tam ten šroub na imbus zajištěný třemi ranami dulčíku je?
Dá se nějak nastavovat tlak oleje přímo na tělese válce posilovače??


FF II 1.6 74kW
Galaxy 161 kW
Galaxy 161 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů