Stránka 83 z 279

Re: Baterie

Napsal: 10.02.2011 11:24
od mickielli15
nejlepší ale před koupí bude, když si ji radši proměříš, protože nikdy nevíš... ale teoreticky by to měl být ten rozměr 315/175/175. :)

Re: Baterie

Napsal: 10.02.2011 13:27
od libe
Tak to ja jsem asi ko..., jak pise nekdo vyse, mam stale ve ff1 origo baterku vyrobenou 5/2001, za tech 5 roku, co mam fofika jsem ji nenabijel, nevytahoval z auta, jednou jsem doleval destilku a stale jezdim a startuji. :oops:

Re: Baterie

Napsal: 10.02.2011 14:05
od miki21
tak to já budu asi ještě větší ko..V escu jsem měl 11let starou origo baterku na kterou se nešáhlo ani nepamatuju.Jak šel do světa,tak v -10 točila jak vzteklá.Z toho plyne,že jak trefíš na šmejda,tak nepomůže ani svěcená voda(místo destilky) :cooler:

Re: Baterie

Napsal: 10.02.2011 14:20
od mickielli15
no je to jako se vším, vždycky se natrefí na šmějd... ale 11 let, to už není úplně běžný, to je zase asi štěstí na mimořádný kus... nevím, jak to různě pročítám (a i z vlastní zkušenosti) je průměrná životnost něco mezi 5-7 let, ale to velmi zhruba... prostě po pěti letech už mám tendenci se nedivit konci života průměrné baterie...

Re: Baterie

Napsal: 12.02.2011 08:59
od mamen1
A je to tady :Dancer: v úterý objednáno a ve středu je baterie doma http://www.nejlevnejsibaterie.cz/autoba ... 52Ah-520-A :bravo22: Při prohlídce baterie jsem zkontroloval i datum výroby,které je ze spodu baterie- vyrobeno 10/2010,(měl jsem trošku obavu,že přijde nějaký dlouhodobý ''ležák'' ze skladu).Takže i s tímto jsem spokojen.Celková cena i s dopravou tedy 1672CZK.Ve čtvrtek proběhla montáž,nakódování autorádia a zkušební start :huraa: Tak doufám,že co se týká baterie,mám pro následující asopň 2 roky pokoj. :nazdravi:Ještě mě letos zjara čeká kontrola klimatizace a výměna pylového filtru.Co jsem tu četl o výměně toho filtru,tak je to pěkná pakárna,tak jsem zvědavej.....

Re: Baterie

Napsal: 12.02.2011 11:51
od djdekl
Už to konečně píšou na Vartách jo? Vždycky měli pouze barevný tečky...

RŮŽOVÝ puntík (vyrobeno ve III. čtvrtletí 2009), BÍLÝ puntík (vyrobeno ve IV. čtvrtletí 2009), ŠEDIVÝ puntík (vyrobeno v I. čtvrtletí 2010), ORANŽOVÝ (II. čtvrtletí 2010), ŽLUTÝ (III.Q 2010), MODRÝ (IV. Q 2010), ZELENÝ (I. Q 2011)

Re: Baterie

Napsal: 12.02.2011 15:56
od mamen1
djdekl píše:Už to konečně píšou na Vartách jo? Vždycky měli pouze barevný tečky...

RŮŽOVÝ puntík (vyrobeno ve III. čtvrtletí 2009), BÍLÝ puntík (vyrobeno ve IV. čtvrtletí 2009), ŠEDIVÝ puntík (vyrobeno v I. čtvrtletí 2010), ORANŽOVÝ (II. čtvrtletí 2010), ŽLUTÝ (III.Q 2010), MODRÝ (IV. Q 2010), ZELENÝ (I. Q 2011)

ano píšou,ze spodu baterky jsou takový ty dvě kolečka s šipkama,jedno měsíc,druhé rok....

Re: Baterie

Napsal: 12.02.2011 22:56
od Mudr.Hematolog
To, ze na spodku je vypaleny datum je pravda avsak nie je to datum vyroby baterie ale iba obalu baterky.
Presny datum je zakodovany spolu s dalsimi udajmi. Na vrchnej casti baterie je to vypalene laserom :wink:

Re: Baterie

Napsal: 13.02.2011 08:44
od Radekjo
miki21 píše:tak to já budu asi ještě větší ko..V escu jsem měl 11let starou origo baterku na kterou se nešáhlo ani nepamatuju.Jak šel do světa,tak v -10 točila jak vzteklá.Z toho plyne,že jak trefíš na šmejda,tak nepomůže ani svěcená voda(místo destilky) :cooler:
Samozřejmě že jde deset let starou baterií která už má kapacitu cca 30% roztočit ventilátorek od PC :mrgreen: ale u nafty s předepsaným typem bat. po tolika letech nemožné.

Re: Baterie

Napsal: 13.02.2011 11:20
od libe
No ja uz se asi 3 roky chystam koupit novou baterku, ale moje origo 10 roku stara 43Ah Motorcraft stale i v techto mrazech bez problemu startuje, tak to zatim neresim. A to jezdim hlavne mesto, do prace 3 km, pro manzelku 1 km do prace, proste takove poskakovani kolem baraku. :oops:

Re: Baterie

Napsal: 13.02.2011 20:40
od miki21
Radejko byl to 1,6 16v,r.v.1996 :cooler:

Re: Baterie

Napsal: 17.02.2011 23:25
od stand
Radekjo píše:
miki21 píše:tak to já budu asi ještě větší ko..V escu jsem měl 11let starou origo baterku na kterou se nešáhlo ani nepamatuju.Jak šel do světa,tak v -10 točila jak vzteklá.Z toho plyne,že jak trefíš na šmejda,tak nepomůže ani svěcená voda(místo destilky) :cooler:
Samozřejmě že jde deset let starou baterií která už má kapacitu cca 30% roztočit ventilátorek od PC :mrgreen: ale u nafty s předepsaným typem bat. po tolika letech nemožné.
Tak to se mýlíš, na G astře 1,7DTI jsem měl originální baterku a po deseti letech byla v úžasné kondici dokonce i v -15°C mrazech točila tak, že auto chytalo na škrtnutí!
S baterkou sem to prodal, věřím že tam jezdí ještě dnes..

Re: Baterie

Napsal: 23.05.2011 10:16
od Ryko
Zdravim pani, mavam obcas problem so startovanim, a je mozne ze to sposobuje bateria, bateriu som pred tyzdnom dobil a dnes som si v praci premeral napatia:

Klud: 12,4 V
Kluc v polohe II, zhasnu kontrolky: 12,15 V (vsetky spotrebice v aute vypnute)
Startovanie: 11,0 - 9,6 V (hodnota skakala, najnizsia bola 9,6 V)
Po nastartovani na volnobeh: 13,7 - 13,8 V

Bateria ma zhruba 6 rokov, preto by so rad vedel ci su tieto napatia v poriadku alebo uz na hranici pouzitelnosti baterie.

Re: Baterie

Napsal: 23.05.2011 10:42
od ballu
Baterka se poroučí do věčných lovišť, již nedrží kapacitu a můžeš jí dobíjet každý týden. Léto to vydrží, ale na zimu počítej s novou. :(

Re: Baterie

Napsal: 23.05.2011 22:22
od Nepér
A to jsi poznal podle těch napětí jo?