Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tapa » 20.01.2008 20:17

Chtel sem se zeptat.Jak sem to tu dnes procital tak sem moc nepochopil s tou trubkou na filtr.Jak to je teda stou dylkou?Dylka ma nejaky vliv na kroutak?
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 20.01.2008 21:03

Na prubeh krouticiho momentu/vykonu ma vliv delka potrubi od skrtici klapky k motoru; vetsi delka = vetsi kroutici moment v nizsich otackach. Delka od klapky k filtru vliv nema (pokud se opomene vetsi moznost ohrevu nasavaneho vzduchu v delsim potrubi, pripadne vice ohybu u delsiho potrubi atd.)
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 20.01.2008 21:05

No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 20.01.2008 21:35

pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 20.01.2008 21:42

pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Na ukor vykonu ve vysokych otackach... samozrejme to plati i opacne
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 20.01.2008 21:49

Luuker píše:
pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????
Proč nás urážíš :?: :!: řešíš tu nereálný blbosti, upravovat 1.6 tě vyjde dráž než tohle prodat a koupit si auto už z produkce silnější !!!! dyť je to ptákovina jak anděl, přece taky potřebuješ brzdy a spoustu dalších věcí, buď se smiř s tím, že máš 1,6 nebo si pořiď nějakýho japonce s nápisem CRX nebo typeR a nebudeš řešit tohle, samozřejmě de vše, ale v takových úpravách o kterých ty zvažuješ se dostáváš cenově do jiného světa, kluci ti chtěli naznačit, že přemýšlíš né uplně dobrým směrem :idea: :!: :arrow:

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MobyDick » 20.01.2008 21:55

A hlavně vždyť ti jede auto plně obsazené 210 tak co chceš víc.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 20.01.2008 22:00

stigi píše:
pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Na ukor vykonu ve vysokych otackach... samozrejme to plati i opacne
presne ako stigi napisal. Preto ma napr. ST170/SVT dvojite sanie ktore sa z dlheho prepina na kratke medzi 5000-6000 otackami
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 20.01.2008 22:15

No ja mel fiestu 1,1 ale to byl karbec a tam se vykon resil uplne jinac... Prvni stage bylo dat motor dokupy mel najeto 300 000 a zral olej... Takze generalka a zprovozneni tech origo 40kW na 600kG vahy auta... Pak byl podvozek, brzdy, tlumice pruziny no a pak to bylo o tom, vymenit karbec za dvoukomorovyho webra tim se vykon rapidne pohnul pak to bylo o tom dostat tam dost vzduchu to se vyresilo sportovnim filtrem no a pak se resilo jak rychleji dostat spaliny ven takze koncak pryc a nahrazen sportovnim znacky sebrink ladenym primo na fiestu... pak svicky, vylesteni kanalku, tvrdsi pruziny pod ventily k tomu vacka a snizit hlavu, ale u fiesty to byly oproti fofu zcela halerove polozky jelikoz webra sezenes treba ve sberu, zrepasnes a vyjde na 500kc svicky do 1000 se vlezes a podobne... Proste uprava tohoto motoru byla radove 10k krom te generalky ktera stala 15... ale to u tak stareho motoru musis s tim pocitat... Tahle fiesta i s hudbou v kufru podelala na rozjezd i 1,6 feldu... samozrejme od 70 vejs uz felda davala na prdel me...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 20.01.2008 22:19

Ono byl to krasny pohled jak 1,1 fiesta se 4kvaltem plne nalozena po dalnici predjizdela octavy ktere jely 140 a fiesta kolem prolitla 160 :D to byla tachometrova maximalka kdyz byla hooodne dlouha rovina... Do 140 zrychlovala vpoho no a pak to chtelo nejakej ten casek :D Ale zase protiklady... Spotreba pred upravama 5,5l po upravach klidne 7,5, hluk v aute k tomu vyfuk a sani s webrem pod sebou udelalo svy... Kvalitni olej + kratke vymenne intervaly, caste vymeny silentbloku na motoru a podobne radosti.. Ale poucil sem se, Radsi vetsi obsah a min uprav nez maly obsah a rvat do toho hooodne veci...

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 21.01.2008 06:31

Boban píše:
Luuker píše:
pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????
Proč nás urážíš :?: :!: řešíš tu nereálný blbosti, upravovat 1.6 tě vyjde dráž než tohle prodat a koupit si auto už z produkce silnější !!!! dyť je to ptákovina jak anděl, přece taky potřebuješ brzdy a spoustu dalších věcí, buď se smiř s tím, že máš 1,6 nebo si pořiď nějakýho japonce s nápisem CRX nebo typeR a nebudeš řešit tohle, samozřejmě de vše, ale v takových úpravách o kterých ty zvažuješ se dostáváš cenově do jiného světa, kluci ti chtěli naznačit, že přemýšlíš né uplně dobrým směrem :idea: :!: :arrow:
Zas tak uplne blbosti to nejsou... rozhodne ne nerealne. Jako cely projekt by to mohlo byt zajimavy a treba ma Luuker tolik penez, ze nevi co s nima a nebo bohateho sponzora. Daji se urcite najit na netu predelavane fiesty 1.6 turbo (rally), ale je to o penezich a aspon nejake predstave co to obnasi o cemz, s prominutim, v pripade luukera trosku pochybuju.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 21.01.2008 07:02

No já to mysles s ohledem na finance ne na fyzické možnosti, taky sem dříve ladil motory, leštil kanálky, dával větší vzdušníky, vačky atd, ve finále toho času a hlavně peněz :idea: :wink: myslím, že výsledek byl kolikrát moc krásný, nicméně vše má své i každá úprava a úpravou 1,6 z FoFa dosáhneš poměr vynaložené náklady vůči pár hříbatům uplně nereálnou a proto sem psal, že je to blbost :!: :!: teda pokud Luuker není tak zažraný fanda do ladění a je mu jedno co má pod rukou za nářadí, myšleno auto s motorizací.
Proto si budu stát za svím je to ptákovina jak anděl, jelikož při veškerých nákladech máš třeba fokiho RS a nemusíš nic ladit, to má výkon už patřičně dost vysoký. Nemyslím si, že si koupit 1,6 a pak přemýšlet o dmychadle je fakt trochu ujetý, nehledě na to, že mám osobní bohatý zkušenosti jak blbě se pak takto vyladěný auto prodává.

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 21.01.2008 07:25

Samozrejme, v tom s tebou souhlasim. Zalezi jak se na to podivas a proc to vlastne chces delat, proto jsem psal, ze by to byl treba zajimavy projekt, ale ja bych ho urcite ze sve kapsy nefinancoval :) Pokud nekdo chce vetsi vykony jsou na to urcite vhodnejsi auta.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boban » 21.01.2008 07:37

Jj pokud by to šlo z kapsy někoho jinýho, proč né :lol: :lol:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 21.01.2008 07:46

Tak kdyz se chce tak jde vsechno... Jinax fiesta 1,6 Turbo se delala origo! Mela 96kW a nedavno sem ju videl na prodej za 35tis za dve hodky byla prodana :( Ja sem jen chtel pouzit fiestu pro prirovnani ze tam vacka stala 2tis na fofo stoji 14tis a podobne... Ono by mozna nebylo od veci udelat karbcove fofo :) Preci jen karbec je karbec, s tim se jezdi uplne jinac nez s nejakou podelanou elektronikou :D ale seridit takoveho webra to trva dlouho... Ja sem na to mel haldu knizek a stejnak sem to ladil pul roku :D Chudak ten co to ode me koupil dostal k tomu plnej kufr literatury aby si to umel sestelovat sam :D Ale jako projekt by fofo turbo nebo fofo 2X dvojity weber nemuselo vypadat spatne :) Ale mit ty prachy....

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů