Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC
- tapa
- Zkušený
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Proč nás urážíšLuuker píše:Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?





Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
presne ako stigi napisal. Preto ma napr. ST170/SVT dvojite sanie ktore sa z dlheho prepina na kratke medzi 5000-6000 otackamistigi píše:Na ukor vykonu ve vysokych otackach... samozrejme to plati i opacnepbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No ja mel fiestu 1,1 ale to byl karbec a tam se vykon resil uplne jinac... Prvni stage bylo dat motor dokupy mel najeto 300 000 a zral olej... Takze generalka a zprovozneni tech origo 40kW na 600kG vahy auta... Pak byl podvozek, brzdy, tlumice pruziny no a pak to bylo o tom, vymenit karbec za dvoukomorovyho webra tim se vykon rapidne pohnul pak to bylo o tom dostat tam dost vzduchu to se vyresilo sportovnim filtrem no a pak se resilo jak rychleji dostat spaliny ven takze koncak pryc a nahrazen sportovnim znacky sebrink ladenym primo na fiestu... pak svicky, vylesteni kanalku, tvrdsi pruziny pod ventily k tomu vacka a snizit hlavu, ale u fiesty to byly oproti fofu zcela halerove polozky jelikoz webra sezenes treba ve sberu, zrepasnes a vyjde na 500kc svicky do 1000 se vlezes a podobne... Proste uprava tohoto motoru byla radove 10k krom te generalky ktera stala 15... ale to u tak stareho motoru musis s tim pocitat... Tahle fiesta i s hudbou v kufru podelala na rozjezd i 1,6 feldu... samozrejme od 70 vejs uz felda davala na prdel me...
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ono byl to krasny pohled jak 1,1 fiesta se 4kvaltem plne nalozena po dalnici predjizdela octavy ktere jely 140 a fiesta kolem prolitla 160
to byla tachometrova maximalka kdyz byla hooodne dlouha rovina... Do 140 zrychlovala vpoho no a pak to chtelo nejakej ten casek
Ale zase protiklady... Spotreba pred upravama 5,5l po upravach klidne 7,5, hluk v aute k tomu vyfuk a sani s webrem pod sebou udelalo svy... Kvalitni olej + kratke vymenne intervaly, caste vymeny silentbloku na motoru a podobne radosti.. Ale poucil sem se, Radsi vetsi obsah a min uprav nez maly obsah a rvat do toho hooodne veci...


- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Zas tak uplne blbosti to nejsou... rozhodne ne nerealne. Jako cely projekt by to mohlo byt zajimavy a treba ma Luuker tolik penez, ze nevi co s nima a nebo bohateho sponzora. Daji se urcite najit na netu predelavane fiesty 1.6 turbo (rally), ale je to o penezich a aspon nejake predstave co to obnasi o cemz, s prominutim, v pripade luukera trosku pochybuju.Boban píše:Proč nás urážíšLuuker píše:Vy pacienti co to tu melete o plexi oknech a sundání kapoty,já to nemám na okruhy.na kolik víjde ten 2.0 a co nápravy,převodov.????pbjun píše:No a na ukor ceho je to prodlouzeni je? Vzdycky je neco na ukor neceho... Bud spotreby nebo vykonu nebo hluku a podobne ne?![]()
řešíš tu nereálný blbosti, upravovat 1.6 tě vyjde dráž než tohle prodat a koupit si auto už z produkce silnější !!!! dyť je to ptákovina jak anděl, přece taky potřebuješ brzdy a spoustu dalších věcí, buď se smiř s tím, že máš 1,6 nebo si pořiď nějakýho japonce s nápisem CRX nebo typeR a nebudeš řešit tohle, samozřejmě de vše, ale v takových úpravách o kterých ty zvažuješ se dostáváš cenově do jiného světa, kluci ti chtěli naznačit, že přemýšlíš né uplně dobrým směrem
![]()
![]()
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
No já to mysles s ohledem na finance ne na fyzické možnosti, taky sem dříve ladil motory, leštil kanálky, dával větší vzdušníky, vačky atd, ve finále toho času a hlavně peněz
myslím, že výsledek byl kolikrát moc krásný, nicméně vše má své i každá úprava a úpravou 1,6 z FoFa dosáhneš poměr vynaložené náklady vůči pár hříbatům uplně nereálnou a proto sem psal, že je to blbost
teda pokud Luuker není tak zažraný fanda do ladění a je mu jedno co má pod rukou za nářadí, myšleno auto s motorizací.
Proto si budu stát za svím je to ptákovina jak anděl, jelikož při veškerých nákladech máš třeba fokiho RS a nemusíš nic ladit, to má výkon už patřičně dost vysoký. Nemyslím si, že si koupit 1,6 a pak přemýšlet o dmychadle je fakt trochu ujetý, nehledě na to, že mám osobní bohatý zkušenosti jak blbě se pak takto vyladěný auto prodává.




Proto si budu stát za svím je to ptákovina jak anděl, jelikož při veškerých nákladech máš třeba fokiho RS a nemusíš nic ladit, to má výkon už patřičně dost vysoký. Nemyslím si, že si koupit 1,6 a pak přemýšlet o dmychadle je fakt trochu ujetý, nehledě na to, že mám osobní bohatý zkušenosti jak blbě se pak takto vyladěný auto prodává.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Jj pokud by to šlo z kapsy někoho jinýho, proč né



Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tak kdyz se chce tak jde vsechno... Jinax fiesta 1,6 Turbo se delala origo! Mela 96kW a nedavno sem ju videl na prodej za 35tis za dve hodky byla prodana
Ja sem jen chtel pouzit fiestu pro prirovnani ze tam vacka stala 2tis na fofo stoji 14tis a podobne... Ono by mozna nebylo od veci udelat karbcove fofo
Preci jen karbec je karbec, s tim se jezdi uplne jinac nez s nejakou podelanou elektronikou
ale seridit takoveho webra to trva dlouho... Ja sem na to mel haldu knizek a stejnak sem to ladil pul roku
Chudak ten co to ode me koupil dostal k tomu plnej kufr literatury aby si to umel sestelovat sam
Ale jako projekt by fofo turbo nebo fofo 2X dvojity weber nemuselo vypadat spatne
Ale mit ty prachy....






Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů