Stránka 9 z 25
Napsal: 30.04.2007 17:25
od pelen
Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Napsal: 02.05.2007 12:31
od Ahmed
pelen píše:Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Spis jsem myslel, kdyz diagnostika vyhodi chybu, coz mi udelalo.
Napsal: 02.05.2007 20:32
od pelen
Ahmed píše:pelen píše:Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Spis jsem myslel, kdyz diagnostika vyhodi chybu, coz mi udelalo.
Ja jsem byl na diagnostice bez chyby.
Napsal: 04.05.2007 20:36
od David 1
Tak včera jsem ho taky zaslepil.Zdá se mi,že je motor ochotnější a hlavně zmizela kouřivost.Super nelituji a doporučuji.
Napsal: 04.05.2007 20:46
od pelen
Davidcalek píše:Tak včera jsem ho taky zaslepil.Zdá se mi,že je motor ochotnější a hlavně zmizela kouřivost.Super nelituji a doporučuji.
Mam stejny pocit.
pokus
Napsal: 17.05.2007 16:36
od elounek
Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil.

Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr

Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS
Napsal: 18.05.2007 21:16
od pelen
Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
Re: pokus
Napsal: 30.05.2007 15:57
od elounek
elounek píše:Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil.

Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr

Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS

Jinak 21.5 jdu na diagnostiku jsem zvědavej co mě řeknou!

.......Jo pokud by měl někdo zájem program na záslepku pro laser je stále uložen

Tak jsem to dneska zaslepil bohužel nepocítil jsem žádnou změnu,ale neva

snad že to jde líp za plynem jen nevím jestli to není tím,že se to zdařilo a jen si něco nenamlouvám uvidím po delším ježdění
Napsal: 12.06.2007 13:58
od StratoS
No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
Napsal: 12.06.2007 19:02
od Ahmed
StratoS píše:No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
Diesel vzdycky huli, kdyz mu nalozis. Kat by to s EGR urcite oddelat nemelo a bez nejspis taky moc na zivotnosti neubere. Ridici jednotka by tam nemela davat vice paliva, nez to je schopne spalit. Ten EGR je tam spis kvuli prisnym euro normam a trochu splodin posle zpatky do sani...
Napsal: 13.06.2007 11:40
od rummy
pelen píše:Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
najlepsi odhrdzovac = autogen

Napsal: 13.06.2007 17:49
od pelen
rummy píše:pelen píše:Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
najlepsi odhrdzovac = autogen

To je vzdy posledni moznost a hodne zalezi na velmi blizkem okoli.
Napsal: 30.06.2007 23:30
od HonzaV
Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.
Napsal: 02.07.2007 11:04
od elounek
[quote="HonzaV"]Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.[/quot
Valím do Francie ve čtvrtek nevíš jaký jsou ceny Nafty?
Napsal: 02.07.2007 11:23
od toro
0,97E u Eco-marche a Carre, v so je někde levnější