Stránka 9 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2011 22:08
od vita_k
Věřím, že by byli vcelku překvapení, že jsem na to přišel

. Dira v hadici je totiz schovana pod tou izolací ze skelne vaty, která me pak dlouho svedila na rukách:)
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!!

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2011 20:19
od pavel28
vita_k píše:Věřím, že by byli vcelku překvapení, že jsem na to přišel

. Dira v hadici je totiz schovana pod tou izolací ze skelne vaty, která me pak dlouho svedila na rukách:)
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!!

Skus jim to opravdu poslat,schválně,jak budou reagovat.
Co jsi tet s tou dírou udělal? Můžeš poslat nějakou fotku,kde se ta rozřízlá hadička přesně nachází?a co se stane,když tu díru zalepím.

A ta hadička zaslepená šroubem,tak to je taky práce FAPOFF?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2011 21:12
od vita_k
Kdyz oddelas kryt motoru, tak ty hadicky vedou z diferencniho cidla (mezi baterkou a filtrem nafty na krytu baterky) k DPF (tomu prostoru kde byl), kde jsou napojeny na kovove trubičky. Upravena hadice je ta silnejsi, pokud si vzpominam dobre. Jestli se ti chce, tak ji sundej a podivej jestli ji mas upravenou stejne. Tipuju, že jo.
obrazek čidla tu:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... lgdpt.gif/
Je možné že by se nestalo nic, kdybys ji vymenil za neupravenou. Já bych to tak nechal. Ještě je tam furt ten špunt (kus šroubu) , ktery jakykoli tlak z prostoru filtru zrusi. Asi jsem to fakt jednou nasadil blbe, po dvou dnech se chyba p2002 nevrátila

Určitě je obojí (rozriznutí i zaslepení) práce fap*off. Ještě to mohl byt prodejce auta, ale to bych se divil.
Fotky ani nejsou možná nutné. Podivej do motoru, na to přijdeš:) Jak časem pojedu do Bystřice na ten nový soft, tak se jich na to zeptam - jestli je to jejich práce nebo někoho jiného.Dost možná, že sledují i toto forum:) ?
pavel28 píše:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2011 21:28
od pavel28
vita_k píše:Kdyz oddelas kryt motoru, tak ty hadicky vedou z diferencniho cidla (mezi baterkou a filtrem nafty na krytu baterky) k DPF (tomu prostoru kde byl), kde jsou napojeny na kovove trubičky. Upravena hadice je ta silnejsi, pokud si vzpominam dobre. Jestli se ti chce, tak ji sundej a podivej jestli ji mas upravenou stejne. Tipuju, že jo.
obrazek čidla tu:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... lgdpt.gif/
Je možné že by se nestalo nic, kdybys ji vymenil za neupravenou. Já bych to tak nechal. Ještě je tam furt ten špunt (kus šroubu) , ktery jakykoli tlak z prostoru filtru zrusi. Asi jsem to fakt jednou nasadil blbe, po dvou dnech se chyba p2002 nevrátila

Určitě je obojí (rozriznutí i zaslepení) práce fap*off. Ještě to mohl byt prodejce auta, ale to bych se divil.
Fotky ani nejsou možná nutné. Podivej do motoru, na to přijdeš:) Jak časem pojedu do Bystřice na ten nový soft, tak se jich na to zeptam - jestli je to jejich práce nebo někoho jiného.Dost možná, že sledují i toto forum:) ?
pavel28 píše:
Diky,jak bude čas,tak na to mrknu.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 10.05.2011 22:27
od Giggo
Aby to nebyla rádoby nějaká úprava a pokus o vyřazení DPF někoho kdo to auto měl před Tebou.
Že by sledovali zrovna toto forum, přeci jen za nima nejezdí asi jen lidi s Fordama nemyslíš?

Tys měl problémy předtím s DPF že si ho vyndával nebo to bylo z preventivních důvodů? Pokud si měl totiž problémy předem, možná to byla skutečně nějaká předchozí úprava. Každopádně zajmavý zjištění bude, jestli to má skutečně někdo další takto zadělaný.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 11.05.2011 08:32
od vita_k
Mozna aktivne nesleduji, ale jejich web si stahuje přispevky z diskuzí:
http://www.fapoff.cz/ford-327
Ven jsem to nechal dat z preventivnich důvodů. Chyby v ECU před odstranenim byly, ale podle mě ne v souvislosti s filtrem. Prodejce to mohl byt, dianostiku měl a vypadal, že s tím umí.
Jednou na dalnici mi to cukalo (dodnes nevim co to dela, ale možná kilometrova regenerace), tak jsem si hral s těmi hadicemi a P2002 za nejakou dobu vyskočila. Teď, jak jsem ty hadice dal o vikendu dal jak patri, tak po smazani P2002 se od té doby neobjevila.
Treba někdo z fora co ma DPF pryč, najde čas a podiva se jak to ma. Je tam přistup od motoru, nemusi se lezt pod auto

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 13:19
od Sobull
Tak jen abych nerozhodnuté ještě více znejistěl... včera jsem se zase projel v nouzáku a chyba opět P2002 čili DPF. Jsem nasrán, jinak to napsat nejde.
Poslal jsem mail do FAPOFF s žádostí o okamžitý návrh řešení, tak počkám do zítra a pak asi i zavolám.
Po vypnutí a nastartování auto zase jelo normálně, ale kontrolka nezhasla a po pár km zase nouzák. Po vymazání chyby klid, zatím.
PS: V nouzáku to líp jede pod 2000 ot než nad 2000

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 15:30
od klobi2664
a nebylo by lepší za ty prachy co jste daly za vykuchání koupit toto, když jsou s tím stále problémy?
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-2-Dies ... 2c5ba69dfe
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 15:41
od Giggo
To není vůbec hrozná cena za tu mrchu.
Já mám najeto teď 115 000km (auto mám od 104 000). O DPF zatím vůbec nevím. Až jednou začne zlobit, tak půjde do kšá. Hodně mu asi pomáhá to, že z 90% jezdím mimo města, především pak na dálnici, takže má možnost se pročišťovat, nehledě na to, že se míň zanáší.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 16:11
od Raada
Cca 6000Kc je uz prijatelna za DPF. To bych byl ochotnej i dat

.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 16:13
od klobi2664
akorát je tam větička s kterou si nevím rady:
we will need your vehicle registration number before we can process any orders for catalytic converters.
co je vehicle registration number? je to VIN?
Jinak při koupi bylo najeto 117 tis., v současné době mám 141 tis a filtr zatím pracuje jak má... je pravda že jezdím hodně dálnice a většinou delší trasy
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 18:03
od vita_k
Ja bych s tim nic nedelal dokud to nedela potize (ted bych jednal jinak).
Osobně s vyjmutím zřejmě DPF problémy nemám, cukalo mi to asi z jichych důvodů.
Sobull: Do nouzaku mi to neslo i kdyz jsem mel P2002. Ale nedá se to srovnavat. P2002 může (ale nemusi) mít i víc příčin. Neco tam dost zdrbali, meli by to napravit...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 12.05.2011 19:30
od pavel28
No já osobně po odstranění DPF zatím žádný nouzák,a ani na diag.žádný problém nemám. (Najeto cca.11000km)Ale zdá se mě,že ty 2,0TDCi po odstranění DPF na tom budou asi horší.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 13.05.2011 06:41
od Sobull
Mě to celkově přišlo, že pokud jde o Fordy moc 2,0 před tím mým nedělali. Soft upravili až napotřetí (dvakrát auto nestartovalo), navíc je 2,0 o 1000 dražší a to mi vysvětlili právě obtížnějším přeprogramováním...
Počkám, jak se vyjádří. Zase naprosto chápu, že tohle se může stát. pak je to ale o tom jak se k tomu postaví.
Ten filtr z UK vypadá zajímavě. Je ale potřeba přičíst doplnění aditiva, práci a tak. Navíc to bude asi nějaký neurčitý výrobce. Takže mi vykuchání i po tom všem přijde nejlevnější a nejlepší řešení. Ale musí se podařit...
K tomu P2002 mám i protokol z Fordu (to bych jim nejradši nechal proplatit) a jasně mi řekli, že je to filtr ať se obrátím na úpravce...
EDIT: Vím o spoustě 2,0HDI, co jezdí bez filtru. V podstatě, co jsem pochopil, na nich si to FAPOFF vyvinul. Takže asi jde jen o to vychytat soft a já mám pech...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 14.05.2011 16:42
od pavel28
vita_k píše:Zjistil jsem jak se upravuji hadicky do diff cidla pri extrakci dpf:
- hadička co je myslim tenčí - na "zacatku" filtru - hned za turbem se neupravuje
- hadička co je "za" filtrem je v jedné tretine rozrizla - do diff čidla jde atmosfericky tla. Hned za kovovou trubickou z filtru DPF je stejna gumova hadice zaslepena kusem šroubku.
Takže čidlo diferencialniho tlaku se zrejme neupravuje. Jedna hadička se z čidla muže rovnou vytáhnout, druhá musí zůstat.
detail rozriznute hadice:

Tak dneska jsem se mrka na ty hadice,a nic rozřízlého,nebo ucpaného nějakým šroubkem jsem tam nenašel.
