Stránka 9 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 09.05.2011 22:08
od vita_k
Věřím, že by byli vcelku překvapení, že jsem na to přišel :). Dira v hadici je totiz schovana pod tou izolací ze skelne vaty, která me pak dlouho svedila na rukách:)
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!! :shocked: :shocked:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.05.2011 20:19
od pavel28
vita_k píše:Věřím, že by byli vcelku překvapení, že jsem na to přišel :). Dira v hadici je totiz schovana pod tou izolací ze skelne vaty, která me pak dlouho svedila na rukách:)
pavel28 píše:Skus tohle poslat do Bystřici nad Pernštejnem,to by mě zajímalo,co ti na to odepíšou.!! :shocked: :shocked:
Skus jim to opravdu poslat,schválně,jak budou reagovat. :irre:
Co jsi tet s tou dírou udělal? Můžeš poslat nějakou fotku,kde se ta rozřízlá hadička přesně nachází?a co se stane,když tu díru zalepím. :nixw:
A ta hadička zaslepená šroubem,tak to je taky práce FAPOFF?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.05.2011 21:12
od vita_k
Kdyz oddelas kryt motoru, tak ty hadicky vedou z diferencniho cidla (mezi baterkou a filtrem nafty na krytu baterky) k DPF (tomu prostoru kde byl), kde jsou napojeny na kovove trubičky. Upravena hadice je ta silnejsi, pokud si vzpominam dobre. Jestli se ti chce, tak ji sundej a podivej jestli ji mas upravenou stejne. Tipuju, že jo.
obrazek čidla tu:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... lgdpt.gif/

Je možné že by se nestalo nic, kdybys ji vymenil za neupravenou. Já bych to tak nechal. Ještě je tam furt ten špunt (kus šroubu) , ktery jakykoli tlak z prostoru filtru zrusi. Asi jsem to fakt jednou nasadil blbe, po dvou dnech se chyba p2002 nevrátila :) Určitě je obojí (rozriznutí i zaslepení) práce fap*off. Ještě to mohl byt prodejce auta, ale to bych se divil.

Fotky ani nejsou možná nutné. Podivej do motoru, na to přijdeš:) Jak časem pojedu do Bystřice na ten nový soft, tak se jich na to zeptam - jestli je to jejich práce nebo někoho jiného.Dost možná, že sledují i toto forum:) ?
pavel28 píše:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.05.2011 21:28
od pavel28
vita_k píše:Kdyz oddelas kryt motoru, tak ty hadicky vedou z diferencniho cidla (mezi baterkou a filtrem nafty na krytu baterky) k DPF (tomu prostoru kde byl), kde jsou napojeny na kovove trubičky. Upravena hadice je ta silnejsi, pokud si vzpominam dobre. Jestli se ti chce, tak ji sundej a podivej jestli ji mas upravenou stejne. Tipuju, že jo.
obrazek čidla tu:
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... lgdpt.gif/

Je možné že by se nestalo nic, kdybys ji vymenil za neupravenou. Já bych to tak nechal. Ještě je tam furt ten špunt (kus šroubu) , ktery jakykoli tlak z prostoru filtru zrusi. Asi jsem to fakt jednou nasadil blbe, po dvou dnech se chyba p2002 nevrátila :) Určitě je obojí (rozriznutí i zaslepení) práce fap*off. Ještě to mohl byt prodejce auta, ale to bych se divil.

Fotky ani nejsou možná nutné. Podivej do motoru, na to přijdeš:) Jak časem pojedu do Bystřice na ten nový soft, tak se jich na to zeptam - jestli je to jejich práce nebo někoho jiného.Dost možná, že sledují i toto forum:) ?
pavel28 píše:
Diky,jak bude čas,tak na to mrknu. :palec_nahoru: :nazdravi:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.05.2011 22:27
od Giggo
Aby to nebyla rádoby nějaká úprava a pokus o vyřazení DPF někoho kdo to auto měl před Tebou.
Že by sledovali zrovna toto forum, přeci jen za nima nejezdí asi jen lidi s Fordama nemyslíš? :)
Tys měl problémy předtím s DPF že si ho vyndával nebo to bylo z preventivních důvodů? Pokud si měl totiž problémy předem, možná to byla skutečně nějaká předchozí úprava. Každopádně zajmavý zjištění bude, jestli to má skutečně někdo další takto zadělaný.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.05.2011 08:32
od vita_k
Mozna aktivne nesleduji, ale jejich web si stahuje přispevky z diskuzí:
http://www.fapoff.cz/ford-327

Ven jsem to nechal dat z preventivnich důvodů. Chyby v ECU před odstranenim byly, ale podle mě ne v souvislosti s filtrem. Prodejce to mohl byt, dianostiku měl a vypadal, že s tím umí.

Jednou na dalnici mi to cukalo (dodnes nevim co to dela, ale možná kilometrova regenerace), tak jsem si hral s těmi hadicemi a P2002 za nejakou dobu vyskočila. Teď, jak jsem ty hadice dal o vikendu dal jak patri, tak po smazani P2002 se od té doby neobjevila.

Treba někdo z fora co ma DPF pryč, najde čas a podiva se jak to ma. Je tam přistup od motoru, nemusi se lezt pod auto :)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 13:19
od Sobull
Tak jen abych nerozhodnuté ještě více znejistěl... včera jsem se zase projel v nouzáku a chyba opět P2002 čili DPF. Jsem nasrán, jinak to napsat nejde.
Poslal jsem mail do FAPOFF s žádostí o okamžitý návrh řešení, tak počkám do zítra a pak asi i zavolám.
Po vypnutí a nastartování auto zase jelo normálně, ale kontrolka nezhasla a po pár km zase nouzák. Po vymazání chyby klid, zatím.
PS: V nouzáku to líp jede pod 2000 ot než nad 2000 :mrgreen:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 15:30
od klobi2664
a nebylo by lepší za ty prachy co jste daly za vykuchání koupit toto, když jsou s tím stále problémy?
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FOCUS-2-Dies ... 2c5ba69dfe

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 15:41
od Giggo
To není vůbec hrozná cena za tu mrchu.
Já mám najeto teď 115 000km (auto mám od 104 000). O DPF zatím vůbec nevím. Až jednou začne zlobit, tak půjde do kšá. Hodně mu asi pomáhá to, že z 90% jezdím mimo města, především pak na dálnici, takže má možnost se pročišťovat, nehledě na to, že se míň zanáší.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 16:11
od Raada
Cca 6000Kc je uz prijatelna za DPF. To bych byl ochotnej i dat :-).

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 16:13
od klobi2664
akorát je tam větička s kterou si nevím rady:
we will need your vehicle registration number before we can process any orders for catalytic converters.

co je vehicle registration number? je to VIN?

Jinak při koupi bylo najeto 117 tis., v současné době mám 141 tis a filtr zatím pracuje jak má... je pravda že jezdím hodně dálnice a většinou delší trasy

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 18:03
od vita_k
Ja bych s tim nic nedelal dokud to nedela potize (ted bych jednal jinak).

Osobně s vyjmutím zřejmě DPF problémy nemám, cukalo mi to asi z jichych důvodů.

Sobull: Do nouzaku mi to neslo i kdyz jsem mel P2002. Ale nedá se to srovnavat. P2002 může (ale nemusi) mít i víc příčin. Neco tam dost zdrbali, meli by to napravit...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 12.05.2011 19:30
od pavel28
No já osobně po odstranění DPF zatím žádný nouzák,a ani na diag.žádný problém nemám. (Najeto cca.11000km)Ale zdá se mě,že ty 2,0TDCi po odstranění DPF na tom budou asi horší. :cry:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 13.05.2011 06:41
od Sobull
Mě to celkově přišlo, že pokud jde o Fordy moc 2,0 před tím mým nedělali. Soft upravili až napotřetí (dvakrát auto nestartovalo), navíc je 2,0 o 1000 dražší a to mi vysvětlili právě obtížnějším přeprogramováním...
Počkám, jak se vyjádří. Zase naprosto chápu, že tohle se může stát. pak je to ale o tom jak se k tomu postaví.
Ten filtr z UK vypadá zajímavě. Je ale potřeba přičíst doplnění aditiva, práci a tak. Navíc to bude asi nějaký neurčitý výrobce. Takže mi vykuchání i po tom všem přijde nejlevnější a nejlepší řešení. Ale musí se podařit...
K tomu P2002 mám i protokol z Fordu (to bych jim nejradši nechal proplatit) a jasně mi řekli, že je to filtr ať se obrátím na úpravce...
EDIT: Vím o spoustě 2,0HDI, co jezdí bez filtru. V podstatě, co jsem pochopil, na nich si to FAPOFF vyvinul. Takže asi jde jen o to vychytat soft a já mám pech...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 14.05.2011 16:42
od pavel28
vita_k píše:Zjistil jsem jak se upravuji hadicky do diff cidla pri extrakci dpf:

- hadička co je myslim tenčí - na "zacatku" filtru - hned za turbem se neupravuje
- hadička co je "za" filtrem je v jedné tretine rozrizla - do diff čidla jde atmosfericky tla. Hned za kovovou trubickou z filtru DPF je stejna gumova hadice zaslepena kusem šroubku.

Takže čidlo diferencialniho tlaku se zrejme neupravuje. Jedna hadička se z čidla muže rovnou vytáhnout, druhá musí zůstat.
detail rozriznute hadice:
Obrázek
Tak dneska jsem se mrka na ty hadice,a nic rozřízlého,nebo ucpaného nějakým šroubkem jsem tam nenašel. :Dancer: :nixw: :nixw: