Stránka 9 z 41
Re: Brzdy
Napsal: 17.04.2013 17:22
od vitr73
ja bych rekl ze soumerne smajda kotouc a proto rozhazuje tak moc desticky....neocisteny naboj kola...muj nazor
Re: Brzdy
Napsal: 17.04.2013 19:10
od Alon
Tak jsem to vyresil. A problem byl v tom ze jsem ty brzdy spatne slozil. V obrazku: ten velky krouzek-ta kovova spona se opirala o nehybnou cast brzdice, takze to cele pruzilo. Spravne to ma byt v tom malym krouzku

Timto moc dekuji vsem,kteri se snazili mi pomoct!!!

Re: Brzdy
Napsal: 17.04.2013 19:19
od Jardak
Hlavně že jsem se tě asi třikrát ptal jestli to máš správně složený.....
Jinak hlavně,že už je to OK.
Re: Brzdy
Napsal: 03.09.2013 08:35
od kiblik
Kurna drat, o vikendu jsem menil brzdovou kapalinu a neco se posralo. Pri silnejsim zatlaceni na pedal se pomalicku propada az na podlahu. Kdyz ho pustim zase se vrati nahoru a funguje. Auto brzdi ale vzdy po cca 15-20s silneji na brzde to leze dolu. Co stim?
Vzduch by se tam dostat nemel. Hladinu sem hlidal a vzadu ani jedna bublina. Kapalina standartni DOT4.
Re: Brzdy
Napsal: 03.09.2013 16:04
od Jardak
Pokud to nikde neteče, tak je KO hlavní brzdový válec....

Re: Brzdy
Napsal: 03.09.2013 21:26
od stano.
Ak silno tlacis na brzdu 20s a pomaly zalieza dolu, to je myslim este v poriadku. Nie?
Re: Brzdy
Napsal: 04.09.2013 07:02
od petulak
Brzda se nesmí pohnout i kdyby jsi na tom stál třeba hodinu.
Re: Brzdy
Napsal: 04.09.2013 13:18
od Jardak
Zajímavý je, že VW foru se tohle řeší dost často. Při natočeným motoru se pedál pomalu propadá, ale když je motor vypnutej tak pedál drží. Někteří prohlašují, že jde o normální jev a pokles pedálu způsobuje opotřebení ventilků v ABS modulu.
Já jsem to jednou řešil na octavce TDi a pomohla výměna hlavního brzdovýho válce.
Re: Brzdy
Napsal: 05.09.2013 00:17
od kiblik
Je to uvnitr hydrauliky, nic z toho nikde netece, druhe odvzdusneni nepomohlo, takze je to nejake tesneni uvnitr asi brzdoveho valce. Propada se to hlavne pri delsim stani na miste, pri brzdeni behem jizdy to neni poznat, ale urcite se to bude zhorsovat.
Jak je casove narocny to vymenit?
Re: Brzdy
Napsal: 05.09.2013 00:38
od ballu
Vymontování a rozborka moc času nezabere i samotná montáž do auta s odvzdušněním. Nejvíce času ti zabere nákup opotřebovaných o-kroužků a těsnících gumiček. Jestli nejsou atip, tak bych určitě volil haléřový nákup v prodejně dílů hydrauliky než za stokoruny u Fordu, kde je stejně samostatně mít nebudou. Budou chtít prodat komplet celý hlavní brzdový válec.
Opotřebování hlavního válce způsobuje časté zapojování ABS do brždění, tam dochází mezi ABS a brzdovým válcem mnohonásobnému kmitání tlaku a jak je známo "tisíckrát nic ,zmohlo vola", a toto je smrt pro každé těsnění.
PS: vadné ABS/ jen svítí kontrolka ABS/ nemá vliv na padání pedálu, při jeho vadě auto brzdí jako by ho nemělo - zablokuje kolo při špatném kontaktu s vozovkou a neodbržďuje ho.

Re: Brzdy
Napsal: 05.09.2013 10:20
od kiblik
ty tesneni jsou za pusu
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... duct=59137
ten valec neni az tak drahy v nahrade treba toto otazkou je co se vyplati kdyz musim pripocitat praci mechanika 400Kc/h
http://www.automedik.cz/autodily.html?p ... ct=1421944
ve fordu chteji 2800Kc za valec + prace = to neni akceptovatelne
da se to zvladnout vymontovat,pretesnit,namontova a odvzdusnit za 1/2dne ?
Re: Brzdy
Napsal: 05.09.2013 17:19
od Jardak
kiblik píše:da se to zvladnout vymontovat,pretesnit,namontova a odvzdusnit za 1/2dne ?
Vzládnout se to dá, pokud to bude dělat člověk co s tím má zkušenosti. Pokud to budeš dělat sám, je nebezpečí, že ti nepůjde odvzdušnit ABS jednotka. Za kolik jsi ho našel v náhradě, odkaz mi nejde otevřít ?
Re: Brzdy
Napsal: 05.09.2013 21:53
od kiblik
Cena je cca 1400Kc, ale jak sem videl je toho vice verzi, takze se to bude lisit. Umel by tady nekdo podle VIN rict jaky je spravny cislo dilu nebo je potreba to vymontovat a pak teprve shanet novej kus?
DRHNUTÍ LEVÉHO KOLA PŘI BRŽDĚNÍ
Napsal: 10.11.2013 10:42
od servisak
JE TO TAK ASI 14 DNÍ CO MĚ ZNIČEHO NIC PŘI BRŽDĚNÍ SE OZVALO TAKOVÝ ZADRHNUTÍ JAKO KOV NA KOV NAVŠTÍVIL JSEM SERVIS ZÁVADA VŮLE V LOŽISKU LOŽISKO SE DALO NOVÉ A VYMĚNILI SE I KOTOUČE A DESTIČKY NA PŘEDKU ZÁVADA STÁLE TRVÁ PŘI LEHKÉM BRŽDĚNÍ ASI KOLEM 60KM/H SE TO ZASE OZÝVÁ Z LEVÉHO PŘEDNÍHO KOLA JE ZAJÍMAVÉ ŽE PŘI RYCHLOSTI KOLEM 100KM/H PŘI NEROVNOSTECH SE ROZSVÍTÍ KONTROLKA ABS A UŽ TO NEDĚLÁ VŮBEC ŽÁDNÝ DRHNUTÍ PO NASTARTOVÁNÍ KONTROLKA ZHASNE A ZASE TO ZAČNĚ DĚLAT VYMĚNIL SEM I ČIDLO ABS A POŘÁD TO DĚLÁ UŽ SI NEVÍM RADY MĚL JSEM LETNÍ GUMY 15 A DĚLALO TO TED MÁM 14 ZIMNÍ A STÁLE TO DĚLÁ PROSÍM VÁS ZA JAKÝKOLIV NÁZOR KTÉTO ZÁVADĚ FOCUS 1,8TDDI ROK BÝROBY 2000
Re: Brzdy
Napsal: 11.11.2013 20:27
od vitr73
jestli mas ASR...tak mam pripad ze jedno cidlo davalo impulzy jen nektere obcas a řj si myslela ze hrabe kolo a spoustelo se ASR...a mam dijem ze od urcite rychlosti se ASR deaktivuje..proto to mozna nedela kdyz jedes rychleji...ja bych proveril cidlo a jeho kabely...