Zas to nepřeháněj, kolikrát potřebuješ dolejt vodu do ostřikovačů a kolikrát potřebuješ rezervu

Je fakt, že i když jsem píchnul, s autem se dalo jezdit, protože to utikalo pomalu. Rezervu jsem skutečně použil u prvního auta (favorit), když jsem potřeboval přehodit přední kola za zadní. Než abych hledal nějaký cihly nebo špalky, pomoh jsem si tou rezervou.
Pravda je, že jsme kdysi píchli s firemním autem a kromě toho, že to trochu plavalo, si řidič ničeho nevšim, jenže to cestou uteklo moc a ta pneumatika byla na vyhození, nejdřív dokonce zůstala zdeformovaná, pak se v kufru sama narovnala, ale když ji v pneuservisu sundali z ráfku, tak se potvrdilo, že už se nedá opravit. Bez rezervy by to auto museli odtvézd na odtahovce nebo odvézt to kolo do pneuservisu jiným autem, jenže - zas ty špalky nebo cihly, aby to auto bylo na parkovišti na co postavit. A to se vlastně měnily rovnou obě gumy na tý nápravě.