Stránka 8 z 9
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 10.03.2009 14:59
od zewl
spis magor, 260 na okrsce

Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 10.03.2009 20:25
od Konik
Nebude to na té 4 proudové silnici z Lišova dolů do Budějovic? Ale 260 je opravdu moc...

Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 10.03.2009 23:48
od kaminek
Ne není to u Lišova , ale už nebudu odpovídat na toto téma,protože někteří majitelé Ford Focus se nechovají ke mně slušně tak jak se chovám já k nim
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 11.03.2009 07:25
od zewl
dobre, venujme se opet tematu chiptuningu, ostatni veci se daji vyresit pres SZ

Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 16.03.2009 19:10
od lubec
Kaminku a ako ti to chipovali? Bol si pri tom?
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 29.03.2009 22:47
od lubec
Kaminek sa nam odmlcal, asi mu uz doslo, ze vyhodil prachy za chipovanie nadarmo.
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 31.03.2009 11:24
od fplisek
Celkem ho chápu, já bych si třeba nenechal auto načipovat u ABC, ale proč ne, vesměs všechny záporné ohlasy co jsem na tuhle firmu četl nebo slyšel se týkaly buď úplně jiné cenové kategorie, nebo aut takových, který se zas tak běžně nevyskytují, zato na takový rozšířenou značku jako je Ford (nemluvě o koncernech VW, Škoda), má mapy do ŘJ každý pokoutný garažník

, takže si myslím, že i taková firma může mít tyhle modely dost zmáknutý, tak bych se toho ani bát nemusel
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 31.03.2009 17:14
od kaminek
Ahoj Lubec, už jsem o tom čipování nechtěl psát ,ale když ty mi stále nedáš pokoj

.Ne nemyslím si, že to by vyhozený prachy,Fokoušek jede jednoznačně líp, a není to jen dojem nebo pocit ,ale skutečnost

Jezdil jsem již s mnoha auty a dost dobře poznám, které jede dobře a které až tak dobře ne. Vůbec nechci tuto firmu chválit,ale u dalšího případného auta,by jsem se čipování nebránil

Tedy šel bych do toho zas. Fplisek:autíčko máš pěkný

je vidět že se o něj dobře staráš.
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 07.04.2009 22:21
od lubec
Dám pokoj, len jedno chcem vedieť, že ako ti to robili, či cez kábel, alebo inak a kolko im to asi trvalo? Aspoň nech si spravíme bližšiu predstavu, díky.
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 07.04.2009 23:02
od kaminek
Zítra zavolám mému klukovi, a zeptám se ho.On mi to nechal dělat.Zatím se měj.
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 17.06.2009 23:00
od dave_sk
Nazdar chlapi!!! ja chip len odporucam...nemam s tym este bohvie ake kilometrove skusenosti ale ked najazdim viac dam vediet! a este jedna poznamka ..dost to dymi uz od nizkych otacok. Mal som ale aj poriadne za.raty vzduchovy filter vraj to bolo koli tomu ale aj tak po vymene filtra to dymi.

cim to je?
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 17.06.2009 23:35
od fplisek
Je to Ford

, když mu šlápnu, tak je za mnou taky černá mlha

, co kat? Máš původní? Paradoxně mi od dýmivosti dost pomohlo vykuchání katu

Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 18.06.2009 09:02
od vitacz
Hele k tomu problemu co mel (ma) albi.11
Jak mu to moc nejede. Nemuze to byt zaneseny palivovej filtr?
Jeste jsem se chtel zeptat.
Kdyz si necham udelat chiptunig (rozhodne pujdu do bitpoweru.
Znam nektere lidi co od nich maji chiple a jsou velice spokojene)
Mel bych predtim preventivne vymenit rozvody (o 20tis drive)
Asi by nebyl naskodu K&N filtr. Co bych asi tak jeste mel udelat?
Dalsi spotrebku nepocitam (olej,desticky...)
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 23.06.2009 10:38
od LANpartyzan
kluci, myslíte, že vadí když je 1.8TDDI nachipovaná a má uzavřený EGR? nemůže to nějak dělat neplechu?
Re: Chiptuning TDDi
Napsal: 23.06.2009 14:17
od vitacz
Ja si myslim, ze ne.
Proc si vlastne myslis, ze jo

? v podstate EGR je tam jen kvuli ekologi.
EGR ventil neni vlastne vubec urceny k lepsimu chodu motoru, ale kdyz stojis v kolone, aby byly mentsi emise.Ja ho nemam zaslepeny, ale odpojeny. Tudiz je stale close a vubce spaliny do sani nevpousti. Mam ho odpojeny protoze ma motor vetsi silu na volnobeh, ktery se hodi pri popojizdeni v kolonach. A momntalne testuji jaky je rozdil ve spotrebe se zavrenym EGR oproti otevrenym.
Stejne je EGR ventil otvren jen pri volnobehu a pri zvyseni otacek se zavre.
Ztoho teda vychazim ze chiptuning na EGR ventil nema zadny vliv.