Stránka 8 z 11
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 03.04.2011 17:06
od ballu
Odpoj baterku, restartuj ŘJ a znovu nastartuj, nechej 2 min blafat na místě pak vyjeď. Po 5km podřaď nza 2, vytoč do 6000ot , za 3 opět do 6000ot. a trochu motor protáhni.

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 03.04.2011 18:30
od Spyke
Ale tímto restartuju řj a načtou se nové hodnoty, ale já bych chtěl odstranit závadu. Přece není možné, aby zvolená mapa dle stylu jízdy, byla takhle mrtvá? To bych to za měsíc mohl dělat znova a takhle furt dokola. Dneska jsem vyčistil map senzor, kupodivu byl částečně zasranej i když jsem ho v létě čistil a je tam nový vzduchový filtr. Co to auto mám, tak jsem nenajel ani 10 tis., takže filtry tomu odpovídají a jsou v pohodě, nejezdím po polňačce. Olej měním 2x do roka, když to spočtu, tak po zhruba 7 tis., asi jsem magor.

Trošku mě zaráží, že jinak motor fachčí dobře, start jako vždy, otáčky dobré, žádné kolísání, cuky, zdechy...nic. Možná ten špinavej senzor, uvidím, až nasadím pružiny a projedu to. Zatím nebudu řj restartovat a pokud se nic nezmění, tak odpojím baterku a zkusím to. Pokud ani to, tak se mrknu na palivovej filtr, objednal jsem ho, možná zbytečně. Jestli bude zasranej, tak už do benzínu nedám ani prd navíc, stejně tankuju u Benziny. Dřív to po 3 tis. ožilo a jelo jako blázen, teďka nic, pozvolné přidávání a chvilkami váhání, zda vůbec akcelerovat. O zatlačení do sedaček se tomu jen zdá, respektive mně. Čím víc pro to auto dělám, tím míň se mi odvděčuje a zakouší moji trpělivost.

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 03.04.2011 19:41
od jenikl
Zkusil bych tlak benzínu na railu, mě to vypadalo na první pohled v poho, ale jak sem to vytočil, když auto stálo, tak to ze 3 barů padlo na 1,1 a do červených to šlo jen jednou a motor pak začal vynechávat, když to bylo ve vysokých otáčkách.. A to auto jen stálo.. Spotřeba byla v pr**li.. Pumpa padá zhruba po 150 tisících, co jsem tak pátral.. Na filtr kašli, zkus první tohle.. Když ti nesvítí diag na palubovce, tak je to divný, ale mě svítila až ve chvíli, kdy sem tomu chtěl dávat..
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 08:45
od Spyke
Kontrolka nic neříká, spotřeba je stále stejná, dokonce mi s oteplením klesá, takže takové klasické příznaky čerpadla to nejsou. Navíc ve vysokých otáčkách to nevynechává, jen se to tam pomalu plazí, jako kdybych měl ručku. Samozřejmě, že mě nic nebrzdí, ale tak to vypadá. Dřív to mělo grády po sešlápnutí a čím více otáček, tím lépe. Teď je to naopak, hoví si to v nízkých max středních.
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 08:52
od HmerX
Nemůže být přicpaný výfuk? Kat nebo některý tlumič?
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:01
od Spyke
To jsem nezkoušel, až to nastartuju, tak zkusím, zda zplodiny jdou z výfuku pod tlakem, jako když jsem to koupil. Hlavně po přidání by to mělo být znát, pokud je ucpanej, že tam bude prodleva a nebude to tlačit do dlaně. A neměla by to třeba sygnalizovat lambda?
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:12
od HmerX
Lambda podle výfukových plynů dává signál ŘJ k obohacení/ochuzení směsi paliva a vzduchu ...
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:19
od Spyke
Jasně, ale když se jí tam budou ty plyny hromadit....? Asi to nic neukáže, nevím. Nic mě nenapadá, do tohoto stavu se to dostalo ppostupně, ale teď si vzpomínám, že jednička na ten omezovač vyleze, sice později než dřív, ale vyleze, takže pokud by ten výfuk byl přicpanej, tak by to neměl dovolit ani té jedničce.
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:27
od HmerX
Možná kdyby byl uplně ucpanej..., ale jestli je "jen" částečně? Netvrdim, že je to tak, jen možnost ... Taky vzduchovej a palivovej filtr ...
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:32
od Spyke
Na vzducháč jsem se díval včera, po roce je docela čistý, jen lehké znečištění a vyčistil jsem MAP senzor. Ten byl kupodivu trošku zasranej i když jsem ho před rokem čistil. Palivový filtr jsem dával taky v létě minulý rok a potom jsem používal na vyčištění systému TEC2000 a přes zimu VIF do benzínu. Otázka je, jestli by při ucpaným paliv. filtru nedocházelo k cukání za vyšších otáček, to mi nedělá.
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:35
od HmerX
Tak nevim .. jestli to čerpadlo nebo co

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:41
od Spyke
Uvidíme, jak něco zjistím, tak dám vědět, třeba to někomu potom pomůže. Myslíš, že je potřebba restart řj po vyčištění MAPu a nebo si to načte automaticky jiné hodnoty? Ty se u tohoto čidla pořád mění, takže restart by nemusel být nutný.
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:43
od HmerX
Načte si i bez, ale trvá to trochu dýl ...
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 04.04.2011 09:49
od Spyke
Jasně, díky. Měj se.
Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..
Napsal: 12.04.2011 05:52
od jenikl
Jsem zvědavý, na co přijdeš..