Stránka 8 z 29
Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 01:11
od Fokal
Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 06:32
od PetrElvis
To je pravda,že by to,bylo dražší,ale taky zase o něco těžší ,protože by to sebou vozilo tu ''tyč''(kardan) a větší převodovku ,a zadní nápravu s diferenciálem a dvouma ''tyčkama''(poloosama)
Jinak si myslím ,že by se dal použít podvozek z Kugy ,je totiž postavená na podvozkové platformě Focusu ,takže po menších úpravách by to bylo i možné,kdyby to vydrželo ten výkon motoru,s ohledem na to, že se to dělá v 2.5 T jako ST ,tak nějakej ten větší krouťák to snese
Omlouvám se za ty TYČE v příspěvku,to jen aby tomu tady všichni rozuměly 
Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 10:57
od Fokal
To máš pravdu, z tý Kugy by se možná dalo vyjít, akorát by byla lepší pořádná tyč a stálej pohon a ne jen nestálej

Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 16:07
od jakub.sampon
Marťas píše:Trosku mi pripada, ze pises o necem, co je Ti celkem vzdalene...
Respektuji tvuj nazor,a proto mi to vysvetli,kdyz pisu o necem co je mi vzdalene

Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 17:10
od Marťas
Moderni seriove 4x4-ky (i zadokolky) maji kardan dostatecne dimenzovany a nejsou ve stadiu jako stare Avie, ktera tady zaznela. Spise nez praskly kardan je daleko vetsi sance, ze ti pri zvysovani vykonu odejde prevodovka nebo motor. Proto nevidim smysl tveho nazoru, ze prestavba auta na 4x4 je na nic. Mrkni na WRC, vrchy nebo co ja vim treba Dakar, kde je mnoho a mnoho 4x4 aut, a rekl bych, ze technici ani mechanici si nemysli, ze to neni dobre. At uz jsi v telce videl cokoliv - nemuzes brat vsechny auta podle jedne reportaze a vyhody nekolikanasobne prevysuji nevyhody...
A pokud pises, ze "tyc" trpi, tak kdyby jsi vypsal vsechny dily, ktere u zavodniho auta trpi, tak by jsi mel seznam vsech dilu na aute

...
Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 17:45
od jakub.sampon
Marťas píše:Moderni seriove 4x4-ky (i zadokolky) maji kardan dostatecne dimenzovany a nejsou ve stadiu jako stare Avie, ktera tady zaznela. Spise nez praskly kardan je daleko vetsi sance, ze ti pri zvysovani vykonu odejde prevodovka nebo motor. Proto nevidim smysl tveho nazoru, ze prestavba auta na 4x4 je na nic. Mrkni na WRC, vrchy nebo co ja vim treba Dakar, kde je mnoho a mnoho 4x4 aut, a rekl bych, ze technici ani mechanici si nemysli, ze to neni dobre. At uz jsi v telce videl cokoliv - nemuzes brat vsechny auta podle jedne reportaze a vyhody nekolikanasobne prevysuji nevyhody...
A pokud pises, ze "tyc" trpi, tak kdyby jsi vypsal vsechny dily, ktere u zavodniho auta trpi, tak by jsi mel seznam vsech dilu na aute

...
To mas pravdu

Pac ja se dival na discovery jak tam prestavovali zavodni auto na 4x4 a kardan jim praskla,samo sebou ze nepouzili nove dily,ale jiz pouzite. Co se tyce wrc ,tak tady psal PetrElvis ze vetsina jich nedojede do cile jelikoz jim praskne kardan,takze nevim co si mam o tom myslet.
Ale určitě ta představa že by focus rs 500 byl 4x4 by byl opravdu luxus,ale na druhou stranu ta cena by byla dost vysoka,jen se chci zeptat vyrobil nekdy ford vuz 4x4 myslim osobni ne tereni

Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 18:17
od Marťas
Jiste - Escort, Sierra...
Re: Focus RS500
Napsal: 20.04.2010 18:54
od PetrElvis
To že praskaj kardany u WRCéček jsem psal z nadsázkou,opravdu jsem nemohl pochopit ,že tady na fóru někdo nezná pohon 4x4 ,a hned ho odsoudí ,než by si o něm něco zjistil
Když u nás byl V.Dolejš s klasickým RSem,tak říkal ,když ho testovaly v Sosnové s Pechem,že RSo na suchu má i na Imprézu a sám ze své zkušenosti musí pochválit převodovku M66 s samosvorným diferenciálem Quaife Helical LSD (Limited Slip Differential) o proti ST fakt bomba (při zátahu netáhá za volant)
Jinak Ford ještě dělal 4x4 Scorpio,Mondeo MK I,a dnes Kuga
Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 11:04
od No Name
Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 12:24
od jakub.sampon
PetrElvis píše:To že praskaj kardany u WRCéček jsem psal z nadsázkou,opravdu jsem nemohl pochopit ,že tady na fóru někdo nezná pohon 4x4 ,a hned ho odsoudí ,než by si o něm něco zjistil
Když u nás byl V.Dolejš s klasickým RSem,tak říkal ,když ho testovaly v Sosnové s Pechem,že RSo na suchu má i na Imprézu a sám ze své zkušenosti musí pochválit převodovku M66 s samosvorným diferenciálem Quaife Helical LSD (Limited Slip Differential) o proti ST fakt bomba (při zátahu netáhá za volant)
Jinak Ford ještě dělal 4x4 Scorpio,Mondeo MK I,a dnes Kuga
Spíš mi de o to že si nedokážu představit že by nový rs byl 4x4 ,jelikož u fordu je klasika předohrabka

ty nejspíš měníš názor jako ponožky.
Kód: Vybrat vše
Jinak všechny WRCéčka jsou taky 4x4 a máš pravdu skoro nikdo nikdy nedojel do cíle, protože mu praskla ta ''tyč'' !!!!
a pak
Kód: Vybrat vše
To že praskaj kardany u WRCéček jsem psal z nadsázkou
tak už se rozhodni!

Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 13:13
od Fokal
Však píše, že to co psal o kardanu, že praská u WRC, tak že myslel s nadsázkou ne

Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 17:11
od PetrElvis
To: jakub.sampon Já neměním názory ,jen ty prostě asi špatně chápeš,to co vidíš ,jako stou ''tyčí'' co jsi vyděl v televizi, prostě jsem si z tebe dělal p.r.d.e.l. ,ale to tu nebudeme řešit je to mimo téma RS500 a ty stejně asi nepochopíš
Jinak i s tou klasikou u Forda se pleteš,protože u Forda je klasika zadní náhon,akorát že u něj v evropě nezůztal, jako třeba Mercedes ,nebo BMW,ale ty jsi myslel asi tu moderní klasiku,viď.

Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 17:32
od vcedula
radsej RS s prednym nahonom ako RS s pohonom co ma Kuga. Boze, to by chodilo hrozne. Presne ako pise Martas, ked 4x4 jedine permanent, inak to stoji za ho...
Kuga ma Haldex, teda cez dalsiu spojku pripina zadnu napravu. Inteligentne riesenie ovsem pri plnej palbe dost nebezpecne, ked ti v zakrute naraz z nicoho nic zacne tahat aj zadna naprava, pripadne ju odpoji. Kedze Ford od RS2000 nespravil ziadne poriadne 4x4 tak je lepsie tak ako to je teraz.
Aj ked vravim ze je skoda, ze Ford s prichodom RS nevyuzil znalosti z WRC a nedoniesol do realneho sveta pohon 4x4, podobne ako Subaru ci Mitsubishi vo svojich ostrych verziach.
Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 17:54
od cizaa
Tohle je bohužel věc vysoký politiky.
Capito se určitě může dycky zbláznit a soudě dle některých testovacích mul a informací o nich se to jemu i jeho týmu občas podaří, ale nakonec se udělá kalkulace a nějakej nakrásně otitulovanej teoretik to smázne ze stolu...nic proti vzdělání
Vzpomeňte si na první RS. Nakonec sme byli vůbec rádi, že ho dotáhli do série a nakonec nám Ford stejně ukazoval zdviženej prst, jak na něm tratil. Mk2 měla v tomhle mnohem lepší výhody, byť taky nebyla zadarmo, ale evidentně na ní trhli dost, by mohli přijít s RS500, která je sice hlavně o kosmetice, ale JE.
Re: Focus RS500
Napsal: 21.04.2010 19:25
od vcedula
ja len ze mi je obcas fakt luto, ze v skupine Impreza + Mitsubishi nie je este niekto dalsi, Ford by tam urcite nadherne pasoval. Ved 4x4 nemusi byt len v ostrom Focuse RS, urcite by sa dobre uzivil aj v Mondeu, dokonca si myslim ze jeho okresana verzia by naramne sedela Fusionu, nehovoriac o Kuge. Jednoducho Ford nejde touto cestou a s tym nikto z nas nic nespravi. Je to urcite velmi vyznamne rozhodnutie pobrat sa cestou vyvoja 4x4...
Preto mozme byt radi, ze Ford spravil takto ostre auto s nahonom prednych kol, mozno najostrejsie na svete a dokazal, ze sportovy image k nemu urcite patri.