Nevedel som kam to presne dat, tak to strelim sem.
Riesil som brumenie od lavej prednej casti pri zatazi a otackach 1800-2000ot/min. Bol to taky basovy brum akoby sa nieco opieralo o kostru auta. A po dlhom patrani som konecne nasiel. Ide o lavu trubku veducu k IC, vlastne o drziak tejto trubky, ktory sa pri spominanych otackach opieral o zaves laveho predneho kolesa. Tento drziak sa nachadza kusok pod trubou. Najlepsi pristup je od spodu auta. Je potrebne pre lepsi pristup zdemontovat kryt motoru.
Pri hladani na nete som nasiel ako tento problem riesit. Treba povolit 2 skrutky c. 10 a podopret tento drziak korkovym stuplom z kvalitneho Tokayskeho 5* vinka. A potom naspet dotiahnut. Stupel bude odtlacat tento drziak aby sa nedotykal zavesu kolesa.
Alebo druhe riesenie. Po roku 2005 sa davali nove drziaky, ktore boli trosku inak riesene, a udajne by uz nemalo dochadzat k tomuto brumeniu. Cena je okolo 20€.
Ja som zvolil drahsiu variantu (vino bolo drahe

) s korkovym stuplom.
Tu je vidno spominane skrutky a uz aj stupel z prednej strany.
Tu je foto zo zadnej strany. Stupel je oznaceny zltou sipkou a miesto dotyku drziaka so zavesom v cervenom kruzku. Na drziaku je pekne vidno ako je zbruseny v mieste dotyku.
Stupel som trosku poupravil aby zbytocne neodtlacal drziak. Teraz sedi ako rit na serbli.
A este jedna fotecka zo zadnej strany.
A takto to vyzeralo este pred upravou. Sipkami som naznacil kde sa to dotykalo a zaroven brumelo.
Dufam ze tento navodik pomoze inym pri odstranovani tejto zakernej zavady. A na zaver heslo dna: STOP BRUMENIU
