Škubání motoru a podobné starosti diesel
- kutil
- Junior
- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: Škubání motoru a podobné starosti
chmelko: Teď mi došlo, že si v myčce nechávám dělat i péči o podvozek, což znamená ostříkáním proudem vody, to by mělo stačit, ne?
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html

Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
v tomto mas sice pravdu chmelko, ale nemalo by to sposobovat nejake zvlastnosti.... napr. na megane mi v zime blblo ABS a v lete fachcilo bez prolemov
v servise mi povedali ze je to o.k. lebo v zime sa mi zaseru snimace a preto sa to samo vypne
...lenze neboola to pravda... vymenil som baterku a desticky a problem zmizol... student ktory mi menil dosticky mi vravel ze sa ten senzor ABS zasiera od obrusu ked su moc zjazdene platnicky a nie od soli,blata a pod. ze tieto aspekty nemozu ovlivnovat chovanie sa auta, lebo s tym vyrobca pocita....


FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Škubání motoru a podobné starosti
chlapi:vyskušajte najprv tu wapku a ked to neprestane budeme to riešit dalej 

- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
kutil: ja sa nehadam ohladne TDI vs. TDCi len som napisal svoju skusenost z jazdenia v OII a Mondeu. mozno TDI v golfe sa chova sviznejsie ako v OII
neviem teraz aky a ci tam nie je nejaky vahovy rozdiel a tak...
inak mi kedysi nejaky typek z VW vravel ze ked vyrobia motor, tak ide na test a podla vysledku ich davaju do Audi (len na 100% splnajuce specifikaciu ) do VW (nie uplne 100%tne) a skoda-seat ten zvysek... tak mozno na tom nieco bude

inak mi kedysi nejaky typek z VW vravel ze ked vyrobia motor, tak ide na test a podla vysledku ich davaju do Audi (len na 100% splnajuce specifikaciu ) do VW (nie uplne 100%tne) a skoda-seat ten zvysek... tak mozno na tom nieco bude

FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
jj tak ja dnes skusim nejaku wapku.... ale naposledy mi zblblo zamykanie... asi voda ateploty pod 0 neboli dobrechmelko píše:chlapi:vyskušajte najprv tu wapku a ked to neprestane budeme to riešit dalej


FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- kutil
- Junior
- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: Škubání motoru a podobné starosti
jama: Co jsi měl v OII za motor. Těch 103kW nebo 125kW? Mondeo 96kW má zrychlení z 0-100km/h za 10,3sec a OII 103kW má zrychlení 9,6sec. Srovnatelné zrychlení má nové Mondeo 2.0TDCI 103kW.
Zkusím nechat znovu změřit výkon motoru, abych věděl na čem jsem.
Zkusím nechat znovu změřit výkon motoru, abych věděl na čem jsem.

Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html

Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
kutil: v OII mame 103kw dvojlitre...aj v kombikoch aj v hatchbacku... a jeden kombik ma 77kw je to stvorkola ( ta je leniva subjektivne na urovni fabieII 1,4TDI)
zrychlenie neberiem z 0 na 100, aj ked sa mi vidi ze ta OII nie je subjektivne lepsia, ale najme pruzne zrychlenie pocas jazdy sa mi vidi u mondea lepsie ako u OII.... ale ako pisem je to subjektivne...
a ak to porovnam s OI 1,9 TDI 81kw tak mondik je dvakrat tak pruzny
....
zrychlenie neberiem z 0 na 100, aj ked sa mi vidi ze ta OII nie je subjektivne lepsia, ale najme pruzne zrychlenie pocas jazdy sa mi vidi u mondea lepsie ako u OII.... ale ako pisem je to subjektivne...
a ak to porovnam s OI 1,9 TDI 81kw tak mondik je dvakrat tak pruzny

FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Nevedel som kam to presne dat, tak to strelim sem.
Riesil som brumenie od lavej prednej casti pri zatazi a otackach 1800-2000ot/min. Bol to taky basovy brum akoby sa nieco opieralo o kostru auta. A po dlhom patrani som konecne nasiel. Ide o lavu trubku veducu k IC, vlastne o drziak tejto trubky, ktory sa pri spominanych otackach opieral o zaves laveho predneho kolesa. Tento drziak sa nachadza kusok pod trubou. Najlepsi pristup je od spodu auta. Je potrebne pre lepsi pristup zdemontovat kryt motoru.
Pri hladani na nete som nasiel ako tento problem riesit. Treba povolit 2 skrutky c. 10 a podopret tento drziak korkovym stuplom z kvalitneho Tokayskeho 5* vinka. A potom naspet dotiahnut. Stupel bude odtlacat tento drziak aby sa nedotykal zavesu kolesa.
Alebo druhe riesenie. Po roku 2005 sa davali nove drziaky, ktore boli trosku inak riesene, a udajne by uz nemalo dochadzat k tomuto brumeniu. Cena je okolo 20€.
Ja som zvolil drahsiu variantu (vino bolo drahe
) s korkovym stuplom.
Tu je vidno spominane skrutky a uz aj stupel z prednej strany.
Tu je foto zo zadnej strany. Stupel je oznaceny zltou sipkou a miesto dotyku drziaka so zavesom v cervenom kruzku. Na drziaku je pekne vidno ako je zbruseny v mieste dotyku.
Stupel som trosku poupravil aby zbytocne neodtlacal drziak. Teraz sedi ako rit na serbli.
A este jedna fotecka zo zadnej strany.
A takto to vyzeralo este pred upravou. Sipkami som naznacil kde sa to dotykalo a zaroven brumelo.
Dufam ze tento navodik pomoze inym pri odstranovani tejto zakernej zavady. A na zaver heslo dna: STOP BRUMENIU
Riesil som brumenie od lavej prednej casti pri zatazi a otackach 1800-2000ot/min. Bol to taky basovy brum akoby sa nieco opieralo o kostru auta. A po dlhom patrani som konecne nasiel. Ide o lavu trubku veducu k IC, vlastne o drziak tejto trubky, ktory sa pri spominanych otackach opieral o zaves laveho predneho kolesa. Tento drziak sa nachadza kusok pod trubou. Najlepsi pristup je od spodu auta. Je potrebne pre lepsi pristup zdemontovat kryt motoru.
Pri hladani na nete som nasiel ako tento problem riesit. Treba povolit 2 skrutky c. 10 a podopret tento drziak korkovym stuplom z kvalitneho Tokayskeho 5* vinka. A potom naspet dotiahnut. Stupel bude odtlacat tento drziak aby sa nedotykal zavesu kolesa.
Alebo druhe riesenie. Po roku 2005 sa davali nove drziaky, ktore boli trosku inak riesene, a udajne by uz nemalo dochadzat k tomuto brumeniu. Cena je okolo 20€.
Ja som zvolil drahsiu variantu (vino bolo drahe

Tu je vidno spominane skrutky a uz aj stupel z prednej strany.
Tu je foto zo zadnej strany. Stupel je oznaceny zltou sipkou a miesto dotyku drziaka so zavesom v cervenom kruzku. Na drziaku je pekne vidno ako je zbruseny v mieste dotyku.
Stupel som trosku poupravil aby zbytocne neodtlacal drziak. Teraz sedi ako rit na serbli.

A este jedna fotecka zo zadnej strany.
A takto to vyzeralo este pred upravou. Sipkami som naznacil kde sa to dotykalo a zaroven brumelo.
Dufam ze tento navodik pomoze inym pri odstranovani tejto zakernej zavady. A na zaver heslo dna: STOP BRUMENIU

Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Taky jsem si svoje s touto závadou vytrpěl, něco málo o tomto je tady, včetně mého příspěvku, ten poslední, s tím překladem: http://www.fordclub.eu/msgboard_posts.php?topic_id=2934
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Mi hovor, ja som s tym behal rok. Bud nebol cas, alebo som to nemohol najst. Ale uz to je konecne hotovo.
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Škubání motoru a podobné starosti
jestli to dobře chápu, dělalo to i zuk a i třas? To bych se na to měl asi taky podívat
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
No mne to len brumelo. To sa nemusis vobec zapocuvat. Je to pocut dost dobre, hlavne ked som bol nalozeny. Ale u TDDi to tusim nerobilo, ale som si neni isty.
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
ghostx5844: Koukám ale, jak máš ten podvozek orezlý, většinu šroubů nemáš šanci povolit. Srovnej s mým, myslím, že máme stejný ročník.
Na fotce je vidět páska, kterou jsem přitáhnul korkový špunt k rámu a zajistil ho tak proti vypadnutí.
Na fotce je vidět páska, kterou jsem přitáhnul korkový špunt k rámu a zajistil ho tak proti vypadnutí.
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Škubání motoru a podobné starosti
To bude tym ze v UK 400dni do roka prsi
Ale toto leto to chcem vsetko spravit.

Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škubání motoru a podobné starosti
Tak to je ten prašivej zvuk
Tak do toho taky půjdu...Jen musím vylemtat tu flašu
Každopádně dotaz....Dřív jsem popisoval to poskakování.Po výměně paliváku se to srovnalo,ale je to tu zase...Jak je motor studený,tak při 1100-1300 ot.poškytává.Jako by v tu chvíli neměl palivo.Ale palivákem to asi není,protože po dokonalém prohřátí motoru se tento jev na 95% ztratí.To by se při zaneseném filtru nestalo,ne?Podle diagnostiky mám lehce načlé vstřiky,ale to je to samé.Pokud by to bylo tím,tak to bude dělat jak ve studeném stavu,tak při teplém....ne?Netušíte co s tím?


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů