Ahoj všem.
Zaujala mě možnost dodělání tempomatu do FFII, tak jsem se prokousal celým tématem - no, nějaký čas si to fakt vezme.

Kluci, jste fakt machři. Jak si vyhrajete s autama, to je super....
Jedna věc mi ale není jasná (odpověď zná Foki, možná i Rabo nebo Jerryl):
Ve vašich případech jste měli všechny předpoklady pro funkčnost tempomatu splněné - auta po FL, GEM s označením Dx, připravená kabeláž pod volant, dodělaná a funkční tlačítka. Přesto značkové servisy nedokázaly provést aktivaci dle návodu od ZaQika s chybou DATA ERROR... A rozchodit to dokázal až Foki. Přitom jiní se staršími vozy na problém nenarazili.
Mám FF2 r.v. 2010, GEM DG, kabeláž je taky OK. Pokud si udělám a otestuji tlačítka a přinesu návod od ZaQika do značkového servisu, tak se může stát, že jim to nepůjde aktivovat?
Mám tomu rozumět tak, že ten návod od ZaQika není úplný, resp. že to podle něj nemusí jít aktivovat? Jednu dobu zde Foki zmiňoval nutnost povolení 4 parametrů, Samanthus psal pouze o 3 (stejně tak je to u návodu od ZaQika). To je ten zádrhel nebo je problém ještě někde jinde?
A poslední dotaz:
Zatím zde není odpověď, ale ví někdo o servisu v okolí Olomouce, který již aktivaci dělal? Ptám se proto, že ačkoli je Foki jistota (téměř

), tak z Olo do ČB je fakt kus cesty...
Návod od ZaQika, na který se odvolávám:
1. programovani modulu - programovatelne parametry - polozky otacek rychlosti
- date prvni volbu na "pritomen" a 7 minut podle pokynu prepinate zapalovani mezi polohami 0 a II (tim zprovoznite tempovat v PCM)
- zkontrolujete si, zda je druha volba "Message from ABS via CAN" (kdyz ne, tak nastavite)
2. programovani modulu - programovatelne parametry - popis/charakteristiky
- prepnete polozku "rizeni rychlosti GEM" na "aktivni" (GEM zacne poslouchat tlacitka)
- prepnete polozku "rizeni rychlosti IC" na "aktivni" (na pristorjovce se bude rozsvecet kontrolka