Stránka 68 z 279
Re: Baterie
Napsal: 07.03.2010 21:22
od Nepér
Tak to jsi ještě viděl málo

Nezdá se mi, že by napětí nějak drasticky klesalo, protože to točí docela svižně. Spíš by mne zajímalo, jestli nemá někdo stejnou zkušenost.
Re: Baterie
Napsal: 18.03.2010 08:41
od Nepér
Tak, dnes ráno jsem měřil napětí ze zásuvky zapalovače při startu. Pozapínal jsem různá světla, aby byla zátež co největší a nejnižší zaznamenaná hodnota napětí při startu byla 8,2V ale k resetu přistrojů nedošlo, budu to dál pozorovat. Po nastartování to dobíjí na 14,5V.
A další dotaz, vzhledem tomuhle dobíjecímu napětí tam patří obyč, nebo Ca-Ca akumulátor?
Re:
Napsal: 18.03.2010 10:57
od sid
omer píše:hmm,tak to jo,to abych mel radsi jednu nahradni v batužku

´ja osobne bych chtel koupit bat. od bosche,mate s ni nekdo zkusenost,?
Taky si myslím , že ne ...

Ale hlevně se málokdy stane , že by baterka odešla úplně bez toho , aby dopředu nedala vědět /např, delší startování , vzstřelující ručičky na tacho atd. /
Re: Baterie
Napsal: 18.03.2010 17:46
od Black66
Mně ve Feldě odešla bez varování, pokud teda nebyl varováním její věk (přes 12 let). Asi uhnila destička.
Nepér: technická literatura i manuál praví calciová.
Re: Baterie
Napsal: 18.03.2010 18:11
od petulak
Re: Baterie
Napsal: 18.03.2010 20:52
od Nepér
Tak jsem měřil dál...
Když napětí během startování kleslo pod 7,77V, došlo k resetu přístrojů. Při 7,96V to ještě prošlo. Ale pak jsem povypínal vyhřívání a světla, napětí nekleslo pod 8,16V a k resetu došlo. Jednoznačně se dá ale říct, že to opravdu souvisí s poklesem napětí, tedy stavem akumulátoru.
Re: Baterie
Napsal: 29.03.2010 19:50
od pajka
Ahoj,nějak mi nejde napsat samotný příspěvek tak se vtírám sem.Mám asi problém s baterkou.Mám Fodd focus 1.8 D combi.Mám tam baterku Motocraft 70 Ah.To je asi originál od Fordu,nebo ne?Chtěl jsem nastartovat,lehce to točilo,budíky lítaly,vynuloval se mi dení tachometr a začalo to nějak pípat,jako když mám zapnutá světla a otvírám dveře,když mám vyplý motor.Tak jsme baterku oživili a nic.Chytla až asi na 3 pokus a musel jsem sešlápnout asi 5 krát plyn.Tak jsme to přes noc nabili adruhý den v poho.Další den už zase nic.Tak se chci zeptat,jestli je to baterkou,nebo něčím jiným.A když baterkou,tak jakou můžu koupit.Vejde se mi tam třeba Varta bleu dynamic,nebo Varta black dynamic 70 Ah.Jestli jsem to dobře změřil,tak teď jí mám velkou 172 mm.V popiskách u baterií,je většinou výška 190mm a zřídka 175 mm.Tak jestli to dobře chápu tak musím koupit 175mm,nebo jezdit bez toho plastovýho krytu.Nemám z koupí baterie žádné zkušenosti.Dík za pomoc.
Re: Baterie
Napsal: 29.03.2010 20:20
od Nepér
Podle toho, co se tu píše je ideální koupit u Forda opět "originál" Motorcraft, že prej vydrží dlouho. Jinak by asi nebylo od věci překontrolovat nabíjecí soustavu. Varta Blue dynamic je údajně "Calcium-Silver" tak by to mělo bejt OK.
Re: Baterie
Napsal: 29.03.2010 22:29
od pelen
pajka, ja jezdim bez plastoveho krytu.
Re: Baterie
Napsal: 30.03.2010 15:34
od pajka
Tak máš větší baterku jo?Nebo jiný důvod?A na kolik asi vyjde ta originál baterka Motocraft u Forda?
Re: Baterie
Napsal: 31.03.2010 20:10
od pelen
Ano, mam vetsi baterku.
Re: Baterie
Napsal: 01.04.2010 13:33
od Fako sk
dnes že idem vybrať auto z garáže a umyť ho

a ako otočím klúčikom a idem žhaviť tak kontrolky začali blikať a ručičky vystrelovať takže baterka je asi v hajzlu

. DNes ju ideme dať nabíjať. Treba ju odpojiť pri nabíjaní či nie? lebo kamarát na focuse dobíjava baterku bez odpájania a nemal s tým problém zatial. Dík za odpovede
Re: Baterie
Napsal: 01.04.2010 18:30
od Twisster
S kludom ju možeš odpojiť ja ju tiež pri naíjaní odpájam a vyberiem z auta. No prolém.
Re: Baterie
Napsal: 01.04.2010 18:38
od Fako sk
jj no ja som ju s kludom neodpojil

. nemalo by sa nič stať zistil som že to týpci robia bežne

Re: Baterie
Napsal: 01.04.2010 21:41
od pelen
Pokud pouzijes inteligentni nabijecku, tak nemusis ani povolit zatky pro unik plynu.