
V tom případě je možný, že až to "+" je odporem mimo toleranci a proto to hlásí chyby a nic se při jízdě nerozsvítí a neaktivuje.
Podle toho zapojeni má celá kaskáda odpor 1920 Ohm který se měří zřejmě proti zemi. Mačkáním tlačítek se odpor snižuje (až k nule) takže když si stěžuje na high input tak bych tipoval že se ti rozpojuje ta kaskáda. Nenaletoval jsi odpory přímo na tlačítka ? Pak by nějaký studeňák mohl rozpojit kaskádu když se na to máčkne.jenda^^ píše:Co může být chyba P0581 (Cruise control multi-function input A circuit high), která se objevuje na GEMu po tom, co zmáčknu nějaké tlačítko?
kua fix ! já tu fotku snad budu muset smazat, už se tady na ni dávají i odkazy... (podotýkám a opakuju, že to bylo okamžitě odstarněno a dáno do způsobilého "origo" stavu...)jenda^^ píše:Z pohledu elektriky není tenhle pokus o moc horší než ty vyřezané čudlíky do ramen volantu apod.
Z pohledu estetiky je to pak samozřejmě hnus. Něco jako tohle, ale taky to půjde brzo pryč, takže myslím není důvod se tolik pohoršovat.
Tak a "dočasno" u mě oficiálně končí dnes.tikak1 píše:Víš že jednotka dočasna je jeden Furt?
A čo takto kúpiť hotový ovládač na rádio aj s tlačidlami na tempomattikak1 píše:No vypadá to super, též mě to čeká, jen co mi zbyde dvojka na volantAby bylo učiněno Ford systému zadost
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host