Baterie / autobaterie / nabijecka
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Můžeš nabíjet v autě,nic se nestane.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
Asi jediný riziko bude kód k rádiu, pokud by si neměl. A i to se dá řešit.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Tak to vypadá,že si ford za přelepení nálepky z varty účtuje 700,-Klvys píše:Dnes jsem si dovezl novou baterku.A jak někdo řešil ano je tam napsany vyrobce Varta
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
700? když 77ah stoji na netu cca 2300 a 85ah stoji cca 2500kč ja ji měl za 2688 to je rozdil 400kč nebo 200kč ale mam original co tam patří. 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4979
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
viduka55 píše:Ja poridil za 2000Kč - Varta Silver Dynamic 12V 77Ah 780 A
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Ja bych nesehnal slevu na neoriginal..
a za druhe mam aspon original řpesné parametry jak jsem psal že mam 800A tak jsem se blbě díval a mam 700A tu starou i novou
všechno sedí i 80ah atd.. 



- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Baterie
Tak ja už som nabil, som zvedavý koľko vydrží. Inak po pripojení na nabíjačku ukazovala skoro minimum. Som prekvapený, že som zakaždým natočil.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Baterie
To znamená, že baterka je OK, jen je startováním a krátkýma trasama vybitá , kdy ji altík nestačí za těch 10 km dobít. Stačí nabít a bude sloužit bez problému dále. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Junior
- Příspěvky: 214
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlaté Hory
Re: Baterie


- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Origo motorcraft nikdy nemenena(2003) ted po 3 mesicich stani nastartovala 1.6ku. 43Ah tak pro zajimavost. Cumel jsem celkem 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- focusfan
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
špatná baterie jako příčina odrovnání alternátoru?
Sloučeno. lucky.jack
Ahoj všichni,
po delší době bych potřeboval poradit:-)
Minulý týden jsem zažil nepěkné chvilky. Auto pořád ok až do chvíle, kdy jsem chtěl po delší jízdě zaparkovat. Motor mi chcípnul. Po opětovném nastartování chytnul, ale ozýval se z něj bzučívej zvuk a blikala kontrola baterie. Bohužel jsem byl mimo Prahu (svůj servis). Stalo se mi to v Ústí...Nicméně v blízkém neforďáckém servisu mi řekli, že to bude asi alternátor a že by se nebáli s tím dojet do Prahy....Tak jsem vyrazil. Cíl autoservis na Pankráci. Po dálnici táhlo auto úplně v pohodě, větší problémy začaly při tankování - motor při dojíždění pomalou rychlostí ke stojanu chcíp. No a pak na každém semaforu. Hrůza. Vždy jsem čekal na zelenou, nastartoval a jel. Aby toho však nebylo málo, na magistrále se mi rozblikaly další kontrolky a odešel mi posilovač řízení. Uff, takže motor mi na frekventované magistrále chcípal a nefungoval posilovač. Myslel jsem, že se po..... S vypětím sil jsem dojel do servisu a byl jsem fakt rád, že jsem z auto mohl vylézt...
Ale k jádru věci (trochu jsem se rozepsal). Závěr: alternátor v hajzlu + zadřená kladka. Po výměně auto zase jezdí. ALE. Nyní jsem si uvědomil, že již asi půl roku zpět mi občas (nebylo to při každém startu) špatně při startování chytal motor a problikla kontrolka baterie (tato kontrolka mi vlastně také problikávala i teď při problému s tím altíkem při chcípání)....Dnes se mi to stalo opět. NEMŮŽE TO BÝT ŠPATNÁ BATERIE? (asi jo co...) Někde jsem četl, že pokud je již špatná, může to "odrovnat" alternátor. NEMOHL TO BÝT TENTO PŘÍPAD? Původní baterii jsem měnil před 3 roky. Za tu dobu najeto cca 57tis. km. Byla mi tehdy instalována AKU 52Ah CaAg (ani nevím, jaká tam byla originální...). NEMĚL BYCH JI RADĚJI VYMĚNIT?
A nyní vlastně ZASÁDNÍ OTÁZKA:
- jakou baterii byste mi doporučili (nebyla ta 52Ah slabá?)
- zvládnu výměnu sám, resp. je nezbytná návštěva servisu.....je poté nutné udělat diagnostiku, což znamená navštívit ten servis...?
Moc díky za cenné rady
Ahoj všichni,
po delší době bych potřeboval poradit:-)
Minulý týden jsem zažil nepěkné chvilky. Auto pořád ok až do chvíle, kdy jsem chtěl po delší jízdě zaparkovat. Motor mi chcípnul. Po opětovném nastartování chytnul, ale ozýval se z něj bzučívej zvuk a blikala kontrola baterie. Bohužel jsem byl mimo Prahu (svůj servis). Stalo se mi to v Ústí...Nicméně v blízkém neforďáckém servisu mi řekli, že to bude asi alternátor a že by se nebáli s tím dojet do Prahy....Tak jsem vyrazil. Cíl autoservis na Pankráci. Po dálnici táhlo auto úplně v pohodě, větší problémy začaly při tankování - motor při dojíždění pomalou rychlostí ke stojanu chcíp. No a pak na každém semaforu. Hrůza. Vždy jsem čekal na zelenou, nastartoval a jel. Aby toho však nebylo málo, na magistrále se mi rozblikaly další kontrolky a odešel mi posilovač řízení. Uff, takže motor mi na frekventované magistrále chcípal a nefungoval posilovač. Myslel jsem, že se po..... S vypětím sil jsem dojel do servisu a byl jsem fakt rád, že jsem z auto mohl vylézt...
Ale k jádru věci (trochu jsem se rozepsal). Závěr: alternátor v hajzlu + zadřená kladka. Po výměně auto zase jezdí. ALE. Nyní jsem si uvědomil, že již asi půl roku zpět mi občas (nebylo to při každém startu) špatně při startování chytal motor a problikla kontrolka baterie (tato kontrolka mi vlastně také problikávala i teď při problému s tím altíkem při chcípání)....Dnes se mi to stalo opět. NEMŮŽE TO BÝT ŠPATNÁ BATERIE? (asi jo co...) Někde jsem četl, že pokud je již špatná, může to "odrovnat" alternátor. NEMOHL TO BÝT TENTO PŘÍPAD? Původní baterii jsem měnil před 3 roky. Za tu dobu najeto cca 57tis. km. Byla mi tehdy instalována AKU 52Ah CaAg (ani nevím, jaká tam byla originální...). NEMĚL BYCH JI RADĚJI VYMĚNIT?
A nyní vlastně ZASÁDNÍ OTÁZKA:
- jakou baterii byste mi doporučili (nebyla ta 52Ah slabá?)
- zvládnu výměnu sám, resp. je nezbytná návštěva servisu.....je poté nutné udělat diagnostiku, což znamená navštívit ten servis...?
Moc díky za cenné rady

_______________________________
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
- focusfan
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
No, nevím zda děkovat za sloučení....trochu bojim, bojím, že můj dotaz takto zapadne 

_______________________________
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Baterie
Děkovat nemusíš
Ono kdyby tady založil svoje vlastní vlákno na svůj dotaz nebo problém, tak by tady bylo za chvilku hodně nepřehledno.
A neboj, určitě budeš mít nějaké reakce co nevidět
Nehledě na to, že na tvoje otázky už tu odpovědi máš.

Ono kdyby tady založil svoje vlastní vlákno na svůj dotaz nebo problém, tak by tady bylo za chvilku hodně nepřehledno.
A neboj, určitě budeš mít nějaké reakce co nevidět

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- focusfan
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
Jo, jo už trochu čtu na téma: Alternátor.....zjistil jsem, že stejný problém je docela častý
bohužel....
Nenašel jsem však ještě odpověď na dotaz: jakou baterii kupit a zda s výměnou musím do servisu, aby to proběhlo ok
poradíš 

Nenašel jsem však ještě odpověď na dotaz: jakou baterii kupit a zda s výměnou musím do servisu, aby to proběhlo ok


_______________________________
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
měl jsem: FF 2.0 DURATEC (SPORT) - KOMBI r.v. 2006
mám: FORD FOCUS 1.6 ecoboost (150k) - KOMBI r.v. 2014, titanum, burnished glow
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 4#p1015924
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů