Chiptuning TDCi
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Chiptuning TDCi
Tak zase pokud máš vstřikovače v pohodě, turbíčko nepíská, a ten výkon budeš používat jen občas, jinak jezdit napohodu, tak by to možná nebylo marné. Počkáme, co nám k tomu řekne V12
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Chiptuning TDCi
Žádný závažný problémy nemám. Mají poměrně reálný údaje po navýšení výkonu - 66kW->80kW - žádný přestřelky. A to i u benzínových motorů - žádný 74kW->85kW apod.; nárůst cca 4kW což by mohlo být reálný.
Ještě jsem jim psal nějaký dodatečný dotazy, tak uvidím jak se vyjádří.
Jinak samozřejmě jezdím normálním ježděním a výkon potřebuju hlavně k předjetí a případně při naloženým autě.
Našel jsem i další a třeba i levnější a větší navýšení(na 88kW) u jiných firem, ale to už mi přijde docela dost.
Jo a V12 už vím co napíše
Ještě jsem jim psal nějaký dodatečný dotazy, tak uvidím jak se vyjádří.
Jinak samozřejmě jezdím normálním ježděním a výkon potřebuju hlavně k předjetí a případně při naloženým autě.
Našel jsem i další a třeba i levnější a větší navýšení(na 88kW) u jiných firem, ale to už mi přijde docela dost.
Jo a V12 už vím co napíše
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning TDCi
U nich jsem chipoval Matrixe 1.5CRDi a už více dva roky šlape a hlavně jede!
Měl jsem v ceně i měření na brzdě a odbržďovali ho vícekrát, protože na turbu už byl nějaký menší problém, na který mě upozornili a ptali se jestli do toho chci jít.
Byli musím říct docela seriózní.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Chiptuning TDCi
Chip benzínové 1.6-ky: ze 74 na 78 kW, ze 145 na 152 Nm, zrychlení 0-100 km/h lepší o 2s (z 12,5 na 10,4), snížení spořeby o 0,3l.
Nějak mi nesedí to zrychlení, to bude po chipu akcelerovat stejně jako benzínová 1.8/85kW? Jinak všechny hodnoty lepší o nějakých 5%, to se snad ani nedá poznat. Za 3333,- Kč v akci, nekup to
Nějak mi nesedí to zrychlení, to bude po chipu akcelerovat stejně jako benzínová 1.8/85kW? Jinak všechny hodnoty lepší o nějakých 5%, to se snad ani nedá poznat. Za 3333,- Kč v akci, nekup to
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning TDCi
U benzínové atmosféry nelze čekat zázraky. A je alepoň vidět, že nepřehánějí.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Chiptuning TDCi
IMHO u benzínové atmosféry nelze čekat vůbec nic. Za 3000 jsem si teď koupil nové přední kotouče a destičky (originál ford), to jsou mnohem lépe vynaložené peníze než nějaký tunning na hranici placebo efektu
To zrychlení je ale buď překlep nebo vycucané z prstů.
(Sorry za OT, mělo by to tu být o TDCi, ale když přišla řeč na benzínové motory...)
To zrychlení je ale buď překlep nebo vycucané z prstů.
(Sorry za OT, mělo by to tu být o TDCi, ale když přišla řeč na benzínové motory...)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Chiptuning TDCi
Z vlastní zkušenosti můžu říct, že ten chip poznat je i u té atmosférické 1.6. Reakce na plyn je rychlejší, ochotněji to jde do otáček. Je to poznat na první svezení. Není to raketa, ale je to o poznání lepší . Ale tu investici bych si rozmyslel - OndraMT za to dal 8000 a to by bylo na mě moc. Ale fakt mě to na té 1.6i příjemně potěšilo a pozměněný soft si tam nechám.
Chiplou jsem měl i 1.2 HTP. I tam to bylo poznat. Hlavně kolem 4000 ot., kdy to v základu utlo výkon - tady to ještě táhlo dál (hlavně otázka bezpečnosti - ten pokles výkonu ve 4000 byl fakt nepříjemnej - bylo to skoro jako omezovač - což při předjíždění moc nepotěší). V rámci ceny jsem měl ještě přenastavení dalších věcí v autě - mimo jiné zapnutí adaptivního posilovače řízení - jinak to byla v té Fábce hrůza - šlo to strašně lehko i na dálnici a nebylo to nic příjemnýho (furt člověk musel křečovitě držet volant). Taky jsem měl o 100 ot. zvýšený volnoběh, aby se ten tříhrnek netřepal jako ratlík. Tehdy to bylo za 4000.
U oturbeného dieselu to samozřejmě jde poznat mnohem víc - tam se ta investice dá pochopit.
Chiplou jsem měl i 1.2 HTP. I tam to bylo poznat. Hlavně kolem 4000 ot., kdy to v základu utlo výkon - tady to ještě táhlo dál (hlavně otázka bezpečnosti - ten pokles výkonu ve 4000 byl fakt nepříjemnej - bylo to skoro jako omezovač - což při předjíždění moc nepotěší). V rámci ceny jsem měl ještě přenastavení dalších věcí v autě - mimo jiné zapnutí adaptivního posilovače řízení - jinak to byla v té Fábce hrůza - šlo to strašně lehko i na dálnici a nebylo to nic příjemnýho (furt člověk musel křečovitě držet volant). Taky jsem měl o 100 ot. zvýšený volnoběh, aby se ten tříhrnek netřepal jako ratlík. Tehdy to bylo za 4000.
U oturbeného dieselu to samozřejmě jde poznat mnohem víc - tam se ta investice dá pochopit.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Chiptuning TDCi
Já mám tachy chiplou atmosféru benzín a jsem spokojený. Člověk i v nízkých otáčkách přidá plyn a i na vyšší rychlostní stupně to hned reaguje. Neletí to vpřed, to je jasný, ale změna patrná. A mám i docela dobrý pocit z toho motoru ve vyšších otáčkách, jakoby mi ten motor říkal pojď, ještě pojď!
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Chiptuning TDCi
Jako zase, pokud má většinu věcí v pořádku, 90% času jezdí spíše defenzivně, a výkon bude používat jen občas, tka bych se toho možná až tak nebál a risknul to
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Chiptuning TDCi
90% času jezdí defenzivně a výkon používá jen občas? Pak to budou vyhozený peníze
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Chiptuning TDCi
Nemyslím si, výkon se hodí vždycky, a pokud máš rodinu, tak dvojnásob
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06.09.2008 19:27
- Bydliště: Ostrava
Re: Chiptuning TDCi
Zdravím pánové a co říkáte na toto http://www.racechip.cz/ má to i origo německé stránky,bratranec to má na tiguanu a nemůže si to vynachválit.Já na tom silně uvažuji mám FFI 1.8 TDCi 74kw a 139 000km
Ford Focus Mk I FL HB 1.8 TDCi 74kw nar.10/2004
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning TDCi
Zacni tim, ze si nechas prehrat origo soft 85 kW a uvidis ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Chiptuning TDCi
Tento rádoby chip je na 2 věci. Tato krabička je jen oblbovák ŘJ. Ta si myslí že auto je pořád studený a tak tam sere víc nafty nebo benzínu. Auto sice líp jede to je fakt (osobně vyzkoušeno na Fabii 1.4TDi 59kW, s krabičkou 74kW - je to letadlo do kopce sem jí neujel ani já když jsem měl 80kW). Ale tím že to cpe víc nafty/benzínu zvýší se ti spotřeba. Zajímavý je že podle palubáku ti spotřeba klesně - u zmiňované Fóbie klesla o 1l/100, ale když změříš spotřebu od tankování do tankování, tak se budeš divitPitris píše:Zdravím pánové a co říkáte na toto http://www.racechip.cz/ má to i origo německé stránky,bratranec to má na tiguanu a nemůže si to vynachválit.Já na tom silně uvažuji mám FFI 1.8 TDCi 74kw a 139 000km
edit: do auta bych to nedal ani kdyby to bylo zadarmo
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 06.09.2008 19:27
- Bydliště: Ostrava
Re: Chiptuning TDCi
Dík za názory,ještě bych se chtěl zeptat někoho z okolí Ostravy jestli nemá zkušenost s touto firmou a pokud ano tak jaká byla spokojenost http://www.autochip.eu/cz/
Ford Focus Mk I FL HB 1.8 TDCi 74kw nar.10/2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů