LPG - montáže a zkušenosti sem...
- skier.n
- Pokročilý
- Příspěvky: 795
- Registrován: 01.06.2010 17:05
- Bydliště: Petřvald
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
ja mam na lpg najezdeno cca 12 000km... motor 1.6 Ti- VCT 85 kw - na leto 225/40 R18 spotreba cca 9,5l l(LPG), letni jsem prodal a na zimu mam 16" (205/65 R16) a spotrreba spadla nacc 8,2 l... krom repasovanych benzinovych vstriku zaden problem...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Taky spotřeba klesa a roste stím plynem co natankuješ unas je Shell tam jsem tankoval malo protože každych 100km jsem měl spotřebu vyšší o cca 1,2L plynu a kdežto na menší pumpě ale vyhlašene kde jezdí všichni s LPG tam mi to žralo o cca 1,2L plynu meně a motorové vlastnosti stejné 

- PaulieTD
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 20.03.2012 20:23
- Bydliště: Semechnice
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Ahoj,
koupil jsem na začátku Července Focuse kombi 1,8 16V na LPG (systém AG Compact,namontovaný před 3mi lety) ,najel jsem s tím k dnešnímu dni přes 6tkm,cukání vyřešili nový svíčky , dlouhé čekání při přepnutí jsme vyřešili stažením teploty (z 30 na 25 stupňů), při které se má systém přepnout na LPG.
Nyní mám ale problém, do auta místo obvyklých 36l natočím jen 24l LPG,kde by mohl být problém?Muže být v nádrži nějaký zaseklý plovák,protože i indikace LPG na palubce ukazuje nepřesně.
Díky
koupil jsem na začátku Července Focuse kombi 1,8 16V na LPG (systém AG Compact,namontovaný před 3mi lety) ,najel jsem s tím k dnešnímu dni přes 6tkm,cukání vyřešili nový svíčky , dlouhé čekání při přepnutí jsme vyřešili stažením teploty (z 30 na 25 stupňů), při které se má systém přepnout na LPG.
Nyní mám ale problém, do auta místo obvyklých 36l natočím jen 24l LPG,kde by mohl být problém?Muže být v nádrži nějaký zaseklý plovák,protože i indikace LPG na palubce ukazuje nepřesně.
Díky
Ford Mondeo Turnier 1,8TD skoro GHIA - Bylo
Ford Focus Kombi 1,8 16V na LPG - Bylo
Audi A4 Avant 1,9TDi - KAT off,EGR off - Bylo
Škoda Octavia Kombi 1,9TDi
2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD by JJPower
V pátrání Mondeo MKIII 2,5 V6 pro nedělní svezení
Ford Focus Kombi 1,8 16V na LPG - Bylo
Audi A4 Avant 1,9TDi - KAT off,EGR off - Bylo
Škoda Octavia Kombi 1,9TDi
2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD by JJPower
V pátrání Mondeo MKIII 2,5 V6 pro nedělní svezení
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.09.2011 13:49
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Nazdar. PaulieTD ja na rezervu dojedu až 150km. Tie zelené kontrolky sice miznú dosť rýchlo, ale zvikol som si na to a myslím že to má aj svoju výhodu. Sieť lpg staníc je ešte trochu deravá a preto si myslím že je lepšie vedieť viac dopredu že plin dochádza. Ohladom toho rozdielu v tankovaní. Je v nádrži plavák a vraj sa dá nastaviť, ale bolo my doporučované to neprestavovat(možno ten bude zaseknutý).Čítal som to niekde na netu, ale bohužial si tieto stránky neukladám, ale ak na niečo narazím dám vedieť.
- PaulieTD
- Nováček
- Příspěvky: 140
- Registrován: 20.03.2012 20:23
- Bydliště: Semechnice
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
pezet : Moc Ti děkuji za radu, já jen doufám, aby nebylo něco s multiventilem, stoji přes 3tkč a ty jsem chtěl investovat někam jinam , než zrovna do toho
Jinak já si km počítám tak , že za 500,- najedu 300km,takže natankuju plnou a vynuluju počítadlo km na palubce a podle toho to pak pozoruju
Světýlkám jsem nikdy moc nevěřil 

Jinak já si km počítám tak , že za 500,- najedu 300km,takže natankuju plnou a vynuluju počítadlo km na palubce a podle toho to pak pozoruju


Ford Mondeo Turnier 1,8TD skoro GHIA - Bylo
Ford Focus Kombi 1,8 16V na LPG - Bylo
Audi A4 Avant 1,9TDi - KAT off,EGR off - Bylo
Škoda Octavia Kombi 1,9TDi
2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD by JJPower
V pátrání Mondeo MKIII 2,5 V6 pro nedělní svezení
Ford Focus Kombi 1,8 16V na LPG - Bylo
Audi A4 Avant 1,9TDi - KAT off,EGR off - Bylo
Škoda Octavia Kombi 1,9TDi
2003 VW Passat Variant 1,9TDi PD by JJPower
V pátrání Mondeo MKIII 2,5 V6 pro nedělní svezení
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.10.2013 12:40
ford focus 1.6 85KW LPG
Zdravím Fokus mástry,
tak bych se rád podělil o zkušenost s FF2, který jsem nedávno koupil a budu vděčnej za nějaký postřehy, nebo rady zkušenějších a všeználkú.
Zakoupil jsem ročník 12/2005, najeto 115TKM za 115 000Kc, ťuknuto v DE -opraveno, nalakováno, víc nic. Náhon na LPG. Po 5TKM jízdy především po dálnici na Sk chyba v motoru - podpálený dva ventily. Servis v Praze po diagnostice poradil zvolit "levnější" alternativu - výměna svíček, cívky aj kabely. Se vším všudy jsem tam nechal tak sedmičku, a auto furt jelo na tři válce... Nakonec po obeznámení, že bych za opravu dal i 25000 jsem si raději nechal odvézt auto ke kámošovi na Sk, kde mi vše opravil i s dopravou za 250 eček!!! Navíc to vypadá, že odešlo přimazávání do motoru, a to zpusobilu to podpalení ventilu. Co me zarazi je, ze jsem hned po koupi auta dal do servisu zkontrolovat plyn a seridit a nic mi k tomu nerekli. No tak ted jezdim na benzin a jdu si nechat opravit/vymenit/zkontrolovat to primazavaní. Jsou dve varianty - lahvinka za 1500, nebo nejakej novej system za 5000; oboji system flashlube(?). Nemate nekdo zkusenost s tim primazavanim?
Druhá věc co mě trochu trápí je spotřeba na benzín. Je mi jasný, že u vysokootáčkovýho motoru nemužu čekat spotřebu 6L, ale rád bych se dostal aspoň na těch 7. Teď mám tak 8 - 8,5, většínou jízda po dálníci, vzdálenost tak 500km.
tak bych se rád podělil o zkušenost s FF2, který jsem nedávno koupil a budu vděčnej za nějaký postřehy, nebo rady zkušenějších a všeználkú.
Zakoupil jsem ročník 12/2005, najeto 115TKM za 115 000Kc, ťuknuto v DE -opraveno, nalakováno, víc nic. Náhon na LPG. Po 5TKM jízdy především po dálnici na Sk chyba v motoru - podpálený dva ventily. Servis v Praze po diagnostice poradil zvolit "levnější" alternativu - výměna svíček, cívky aj kabely. Se vším všudy jsem tam nechal tak sedmičku, a auto furt jelo na tři válce... Nakonec po obeznámení, že bych za opravu dal i 25000 jsem si raději nechal odvézt auto ke kámošovi na Sk, kde mi vše opravil i s dopravou za 250 eček!!! Navíc to vypadá, že odešlo přimazávání do motoru, a to zpusobilu to podpalení ventilu. Co me zarazi je, ze jsem hned po koupi auta dal do servisu zkontrolovat plyn a seridit a nic mi k tomu nerekli. No tak ted jezdim na benzin a jdu si nechat opravit/vymenit/zkontrolovat to primazavaní. Jsou dve varianty - lahvinka za 1500, nebo nejakej novej system za 5000; oboji system flashlube(?). Nemate nekdo zkusenost s tim primazavanim?
Druhá věc co mě trochu trápí je spotřeba na benzín. Je mi jasný, že u vysokootáčkovýho motoru nemužu čekat spotřebu 6L, ale rád bych se dostal aspoň na těch 7. Teď mám tak 8 - 8,5, většínou jízda po dálníci, vzdálenost tak 500km.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13467
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: ford focus 1.6 85KW LPG
sloučeno 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
No tak ze všeho nejdřív si tak nějak myslím, že to má najeto víc, než 115. Máš ověřeny km? Proč by Němec dával LPG a najel za 8 let jen 115 000. Jak dlouho tam LPG je
Jestli se podpálily ventily díky chybějícímu přímazu, těžko říct, to je spíš teorie, záleží i na stylu jízdy, jak se s tím jezdilo, to už asi nikdo hodnověrně nezjistí. Vzhledem k krátké převodovce, pokud s tím někdo jezdil po dálnici dejme tomu 160, tak měl motor otáčky přes 4500 a mohlo k tomu krásně dojít, ale to je věštění z křišťálový koule. Levnější přímaz je podtlakový, dražší řízený elektronicky, samozřejmě je kvalitnější a přesnější. Ale někomu stačí i mechanický, je to na každém. Já mám obyčejný a stačí mi, ale je pravda, že se nedá srovnávat 2,5 v mondeu, kdy na dálnici málokdy jdu do vyšších otáček s 1,6 v FF, kdy jsou na dálnici často otáčky 4000 a víc a v tom režimu jsou ventily asi víc náchylné na podpal.
Spotřeba na benzín - žena má přesně tvůj motor a jezdí 8-8,5, většinou kratší trasy, máme to jako nákupní tašku. Takže delší trasa se podle mě musí v pohodě dát do 7,5, těžko říct, jestli to půjde na dálnici.

Spotřeba na benzín - žena má přesně tvůj motor a jezdí 8-8,5, většinou kratší trasy, máme to jako nákupní tašku. Takže delší trasa se podle mě musí v pohodě dát do 7,5, těžko říct, jestli to půjde na dálnici.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Spotreba na dalnici je vzdy o rychlosti. Od nejakych 80km/h spotreba nelinearne stoupa nahoru. Jelikoz 80tkou asi nejezdis, tak nemuzes cekat nejak zazracne nizkou spotrebu, IMHO je akorat. BTW kdyz jsme u toho dalnicniho provozu ... a je patrne, ze to jsou slusne porce km na jeden zatah. Motor pracuje na dalnici v nejvyssi zatezi, zejmena tepelne, protoze porad jede a neodpocine si (ma nejvyssi spotrebu paliva vztazenou na cas, to na okreskach ani ve meste mit nebude). Tj. je tam nejvetsi tepelne namahani, cimz se mohly odpravit ty ventily.
Poznamka o najezdu je rovnez vice nez relevantni
Poznamka o najezdu je rovnez vice nez relevantni

je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.10.2013 12:40
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Mno, tak najete kilometry pokud vim s presnosti nikdy nezjistim - original servisni knizka nemela moc zaznamu... Kdyz jsem auto kupoval, tak jsme ve fordackym servisu delali jizdu s mechanikem plus kontrola vseho. pravdou je, ze byly v hajzlu silenbloky...Coz teda prodavajici na vlastni naklady vymenil. Moje zkusenosti s motorem - tahne dobre, sice je motor hlucnejsi, ale to je u tehle aut pry zcela bezne. Paradni zaber ma az ve vysokych otackach. Ja ho teda drzim na 130 v otackach 3900-4200, kdyz jedu na plyn je to i pres 4500. Tak nejak doufam, ze tim udrzim lepsi spotrebu
Hele ten plyn tam byl montovanej od konce roku 2007, auto bylo pak tuknuty. Holt ale nevim, kdy ho tukly, sice je v servisce jmeno i adresa prvniho majitele, ale nechci riskovat, ze by se doslo na to, ze neco neni v poradku... i kdyz win cisla jsem si nechal kontrolovat pres server kradenych aut a pod.
Problem s tim flashlubem mam asi takovej, ze u motoru nemam temer zadnej prostor. Jak mate reseny ten vas? Ja mam lahvinku hned ve predu pod mrizkou, hned vedle ridici jednotky
dostat se k tomu je umeni i boj zaroven.

Hele ten plyn tam byl montovanej od konce roku 2007, auto bylo pak tuknuty. Holt ale nevim, kdy ho tukly, sice je v servisce jmeno i adresa prvniho majitele, ale nechci riskovat, ze by se doslo na to, ze neco neni v poradku... i kdyz win cisla jsem si nechal kontrolovat pres server kradenych aut a pod.
Problem s tim flashlubem mam asi takovej, ze u motoru nemam temer zadnej prostor. Jak mate reseny ten vas? Ja mam lahvinku hned ve predu pod mrizkou, hned vedle ridici jednotky

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
6 let v plynu...
Tema prispevkama drive jsme oba chteli rict jen to, ze mas s velkou pravdepodobnosti stocenku, takze je potreba byt pripraven na to, ze se objevi servisni naklady, ktere bys u auta se 115tis km necekal. Neni to ale tragedie....stoceny auto ma kdekdo, ani o tom treba nevi.
Tema prispevkama drive jsme oba chteli rict jen to, ze mas s velkou pravdepodobnosti stocenku, takze je potreba byt pripraven na to, ze se objevi servisni naklady, ktere bys u auta se 115tis km necekal. Neni to ale tragedie....stoceny auto ma kdekdo, ani o tom treba nevi.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- sitalik
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 21.08.2012 09:05
- Bydliště: České Budějovice
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
to jezdis s LPG tedy rychleji, abys drzel 4500 nebo jedis na 4.rychlostni stupen 130? tim spotrebu rozhodne nezlepsisprehistorik3 píše:.... Paradni zaber ma az ve vysokych otackach. Ja ho teda drzim na 130 v otackach 3900-4200, kdyz jedu na plyn je to i pres 4500. Tak nejak doufam, ze tim udrzim lepsi spotrebu...

k tvymu problemu - co nakonec tvuj kamos na SK opravil? chyba primazavani ti podpaleni ventilu nezpusobila, mozna urychlila. Dulezita u tohoto motoru je kontrola ventilovych vuli. Sam na aute primazavani nemam, ale vule uz jsem jednou musel serizovat, po 35tis. km na LPG (ca 50% dalnice pri 130-140km/h) se vyfukove ventily "zaklepali" o ca 0,1mm, saci zustaly plus minus stejne.
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.10.2013 12:40
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Ja to pochopil s tim stocenim a nevylucuju to. Pro me bylo dulezity, ze auto tak nejak odpovidalo stavu. Faktem je, ze uz jsem nejaky ty naklady mel. Ale spis vlastni chybou. Jak jsem jel na tri valce, tak v servisu dali auto na diagnostiku a pak navrhli uspornejsi reseni!! (podotykam, ze jsem laik a tohle je moje prvni auto, tak se zaucuju za chodu). Vymenili nejdriv svicky a nic, pak civku, taky nic nakonec kabely a to me stalo kolem sesti... nakonec jsem to vzal k tomu znamymu, ten ma sice servis ale s plynem nedelaj. Dali dole hlavu motoru a nasli dva podpaleny ventily, tak to nejak zbrousili, nejaky soucastky(?) dokoupili, vuli ventilu asi neresili, zeptam se na to.
Hele po ty dalnici jedu normalne na patej kvalt, mno a otacky mi to drzi mezi 120/130km na 4000 u benzinu a plyn to vytahne o trochu vys; pokud jedu rychleji kolem ty 140, tak otacky u benzinu cca 4300, plyn kolem tech 4600. Super na tomhle aute je, ze jak chci zrychlit pri predjizdeni, ma rychlej zaber pri tech otackach okolo 5000.
Jeste k tomu plynu, nemam to ted u sebe, ale tusim, ze kdyz sli predelavat ten plyn, tak melo po dvou letech najeto neco kolem 30 TKM, tak mi to prislo docela realny udelat timhle tempem tech 117 za 7let, navic buhvi jak dlouho stalo po tom tukanci. Typek, od kt jsem auto kupoval, tvrdil, ze koupili auto nekde na drazbe v nemecku.
Jinak to co si napsal s tim primazavanim, mi prijde jakoby bylo pro motor zbytecny... tak to ale snad neni, ne? vzdyt jeho funkce je prave chranit napr i ty ventily.
no ale ta ridici jednotka ve predu je fakt k posrani, zatim me vsude vysmaly,ze to tak reseny nikdy nevideli...
Hele po ty dalnici jedu normalne na patej kvalt, mno a otacky mi to drzi mezi 120/130km na 4000 u benzinu a plyn to vytahne o trochu vys; pokud jedu rychleji kolem ty 140, tak otacky u benzinu cca 4300, plyn kolem tech 4600. Super na tomhle aute je, ze jak chci zrychlit pri predjizdeni, ma rychlej zaber pri tech otackach okolo 5000.
Jeste k tomu plynu, nemam to ted u sebe, ale tusim, ze kdyz sli predelavat ten plyn, tak melo po dvou letech najeto neco kolem 30 TKM, tak mi to prislo docela realny udelat timhle tempem tech 117 za 7let, navic buhvi jak dlouho stalo po tom tukanci. Typek, od kt jsem auto kupoval, tvrdil, ze koupili auto nekde na drazbe v nemecku.
Jinak to co si napsal s tim primazavanim, mi prijde jakoby bylo pro motor zbytecny... tak to ale snad neni, ne? vzdyt jeho funkce je prave chranit napr i ty ventily.
no ale ta ridici jednotka ve predu je fakt k posrani, zatim me vsude vysmaly,ze to tak reseny nikdy nevideli...
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.10.2013 12:40
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
jeste dotaz, jak tedazlepsit tu spotrebu podle tebe?
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Je to normální, aby měl motor víc otáček když jedeš na plyn, podle mě by to mělo být stejný logicky ať jedeš na benzín nebo plyn. Jinak auto se draží snad když je to totálka?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host