Po mesici neustaleho kontrolovani a dolevani (cca 3 litry na 1500km) se vse samo uklidnilo. A ted at jezdim sebe agresivneji zadny ubytek zase neni.
Sedel jsem o vikendu na Prague Car Festivalu ktery spoluporadam s majitelem firmy co prodava Millers Oil a dosli jsme k zaveru ze znacku oleje je treba vymenit. Motor s turbem, navic po uprave, horko, zatizeni atd atd. zapricinilo to ze se olej proste vysmažil a zmenil sve schopnosti a zacal se vyparovat. kdybych si toho nahodne nevsiml uz to mam asi zadrene. (a o zadrenych motorech 2,5T uz jsem taky hodne ruzne cetl a uz vim asi i proc) Vubec me totiz nenapadlo olej kontrolovat, vzdyt nebral nikdy ani kapku a nebylo treba dolevat vubec nic v intervalu 20 tis km. Ale nahoda se stala a ja tim zrejme zachranil motor. Po zpetnem doredeni (doliti skoro 3litru uz olej zase je na svem miste a to jsem uz najel dalsich 2tis km a nemizi. Nicmene zmena je pro me nevyhnutelna.
Olej Formula Ford po teto zkusenosti mizi z me policky a nahrazuje ho Millers Oil CFS 5w40 NT, ktery mimo jine doporucuji upravci fordu z anglie a jezdi ted s nim i Prokop s fiestou WRC. Je to z rady Motorsport a zkusenosti ktere s nim maji jsou naprosto vynikajici a ja jim zkusim verit

Doufam ze Moskito uz ma najeto na olej vic nez 5tis jako psal v prispevku vyse a nemuze si olej vynachvalit
