LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 12.05.2013 14:51

no kolem 1500 otáček mi to občas cukne :/
kolik se tak pohybuje cena origo svíček?
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 12.05.2013 14:53

Můžou to být už svíčky, koukal jsi jaké to jsou a víš kdy byly měněny? Samozřejmě by to mohl být i nějaký kabel, ale nejdřív bych mrkl ty svíce. Cukne to asi nejvíc když jedeš v nízkých otáčkách a přidáš plyn, co? Origo ti snad někdo zjistí, jestli se nepletu tak já dával tuším 260/kus na můj motor. Ve Fordu.

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 12.05.2013 14:57

jj přesně jak píšeš, jak třeba zajedu do zatáčky, mám tam trojku a cca 1200 otáček, chci se trochu rozjet a cukne to.

káble a cívka by tam měla být minulý rok nově. na svíčky jse nekoukal, nemám na ně doma klíč :/ ale klvys mi říkal, že mu je před rokem měnili v plynovém servise... cože je nějakých 12 000km
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od tym » 12.05.2013 15:02

Jestli tam dali nějaké sračky, klidně mohli odejít po pár set km. Určitě v plyn.servisu nedávali origo. Cukalo mi to naprosto stejně, nejvíc na tu trojku. Nakonec jsem musel vyměnit celý zapalování, složilo se to geometrickou řadou, šlo to jedno po druhém. Ale to nemusí být tvůj případ. Jestli jsou kabely a cívka nové, šel bych po svíčkách.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od foki » 12.05.2013 15:40

svicka 1,6VCT cca 160kc /kus
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

PIRKL7904
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26.01.2013 20:06

Focus II - tvrdost sedel ventilu kvuli LPG

Příspěvek od PIRKL7904 » 12.05.2013 15:51

Dobrý den nevíte jak je to s tvrdostí sedel u Focus II r.v. 2005. Jde mi o to, zda je zde nutná ochrana ventilu při provozu na LPG jako bylo v případe Focus I generace?

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od 321910336 » 12.05.2013 17:51

skier.n píše:jj přesně jak píšeš, jak třeba zajedu do zatáčky, mám tam trojku a cca 1200 otáček, chci se trochu rozjet a cukne to.

káble a cívka by tam měla být minulý rok nově. na svíčky jse nekoukal, nemám na ně doma klíč :/ ale klvys mi říkal, že mu je před rokem měnili v plynovém servise... cože je nějakých 12 000km
1200 ot. :nnou: ,do zatáčky za 2 a je po cukání...a ta akcelerace na výjezdu
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

PIRKL7904
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26.01.2013 20:06

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od PIRKL7904 » 12.05.2013 19:06

Moje zkušenosti s LPG. Základem je mít v pořádku svíčky. Mně se osvědčili platinové NGK se snížením zdvihu na 1,1 mm. Teď jsem investoval a do nového auta na LPG jsem dal Laser Line od NGK, které jsou speciálně pro tyto auta. A jsou super! Kvalita svíček má jednak vliv na plynulost chodu motoru tak i výrazně na spotřeba. Mne to dělalo u originál svíček Motorcraft až půl litr plynu na 100 km. Dále jsou důležité čisté vstřikovače a všechny filtry na plyn tak i vzduchový.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Mira » 13.05.2013 08:29

Já mám osvědčené svíčky origo Motorcraft a se svojí momentální spotřebou pochybuji, že bych šel výměnou "speciálních" svíček se potřebou ještě níže a proto zůstanu u originálu když vše funguje jak má.
Ale dle názorů xx lidí a jejich zkušeností je to spíš než o konkrétní svíčce o konkrétním autu, jestli tu výměnu svíček zkousne nebo ne ....

skier.n: jak je psáno výše, nepodtáčej motor a jsi bez cuku :lol: jo a s měřením vůle ventilů u našich Ti-VCT mi neřekl nikdo nic ani tady :roll:

PIRKL7904: ochranu bych asi dal a jak už se tu párkrát zmínilo, tak rozvod tzv. "pavoukový". jaký máš obsah motoru? z doslechu vím, že do 2.0 údajně není potřeba. jaký systém máš instalovaný? to souvisí s možností přístřiku benzínu od otáček, které si sám určíš .... atd.
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 13.05.2013 14:37

ono to není že by se auto dusilo, že nemá otáčky. prostě to cukne :D
a dneska jsem se byl poptat na to v servise u Dudíka v opavě a říkal mi ,že dokud to nedělá rachot tak se na to mám vykašlat. že to nemá cenu shazovat rozvody a nevím co všechno...
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od stano. » 13.05.2013 15:30

PIRKL7904 píše:Mne to dělalo u originál svíček Motorcraft až půl litr plynu na 100 km.
Kolko mali kilometrov? Aky mali odtrh?
Podla mna nebol zazracny pokles v spotrebe super bombastickymi novymi svieckami. Bud tie stare Motorcraft uz boli mimo limitov, alebo je to sposobene niecim inym - leto/zima, pneu, styl jazdy, servis motora/vstrekov, olej, atd.

PIRKL7904
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 26.01.2013 20:06

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od PIRKL7904 » 13.05.2013 15:37

Mám objem 1.6 74 kw a systém Landi Renzo. Ochranu ventilu klasickou jednohadičkou přes podtlak.

Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

lovato

Příspěvek od MH30 » 14.05.2013 15:52

Mám 50 tis.km na LOVATO Smart a jsem spokojen. Chodí to bez problémů. Doporučuji, cena dobrá, díly přiměřeně kvalitní. Vstřikovače zatím neměněny. Svíčky origo motorcraft bez úpravy odtrhu (tedy 1,3mm). Přímaz VapSaver podtlak, rozvod do jednotlivých válců by mě taky zajímal...zatím o tom moc nevím. Podobně a asi dokonaleji to řeší Prins u svého ValveCare.
Ventily jsem ještě nekontroloval. Zatím problémy nepozoruji, ale asi by to už chtělo skouknout...
MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

LPG a ecoboost

Příspěvek od pcjoe » 15.05.2013 11:01

Ahoj všem,

máte někdo zkušenosti s provozem LPG na motorech ecoboost? Popřípadě tipy na vhodného výrobce přestavby?

Pepa
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od MH30 » 16.05.2013 14:29

Nevím, zda je tady na foru už někdo s přestavěným Ecoboostem. Myslím, že ne. Jinak nabídka přestavování přímovstřikových motorů se postupně rozšiřuje, nejvíc ale u motorů VW. U fordů zatím velmi pomalu, např. Autogascentrum Strakonice uvádí možnost pouze pro focus a C-max, motor 1.6 111kW kod motoru JQDA, systém výrobce Landi Renzo.
http://www.lpg-autogascentrum.cz/upload ... 20_ITA.pdf
Podobně Elpigaz
http://www.elpigas.cz/admin/files/files ... a_4DPi.pdf

Chce to asi přímý dotaz na nějakou lepší dílnu.
MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host