Jak zaslepit EGR ventil Tddi
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- David 1
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
pokus
Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil.
Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr
Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS


Naposledy upravil(a) elounek dne 29.11.2007 11:45, celkem upraveno 1 x.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: pokus
elounek píše:Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil.Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr
Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS
![]()
Jinak 21.5 jdu na diagnostiku jsem zvědavej co mě řeknou!
.......Jo pokud by měl někdo zájem program na záslepku pro laser je stále uložen
Tak jsem to dneska zaslepil bohužel nepocítil jsem žádnou změnu,ale neva

- StratoS
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov-Náchod
- Kontaktovat uživatele:
No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White 

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Diesel vzdycky huli, kdyz mu nalozis. Kat by to s EGR urcite oddelat nemelo a bez nejspis taky moc na zivotnosti neubere. Ridici jednotka by tam nemela davat vice paliva, nez to je schopne spalit. Ten EGR je tam spis kvuli prisnym euro normam a trochu splodin posle zpatky do sani...StratoS píše:No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
[quote="HonzaV"]Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.[/quot
Valím do Francie ve čtvrtek nevíš jaký jsou ceny Nafty?
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.[/quot
Valím do Francie ve čtvrtek nevíš jaký jsou ceny Nafty?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů