DPF je v motorovým prostoru v mém případě cca uprostřed a těsně za intercoolerem.
Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ta fotka se mi nějak nezdá není to spíš kus vejfuku co si nám nafotil? 
DPF je v motorovým prostoru v mém případě cca uprostřed a těsně za intercoolerem.
DPF je v motorovým prostoru v mém případě cca uprostřed a těsně za intercoolerem.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Sobull
- Zkušený

- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
- littlevoice
- Nováček

- Příspěvky: 14
- Registrován: 29.06.2010 16:22
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
2 chosn, ja som mal podobny pripad - 3 prevrtane diery vo vnutri, a stupajuci olej...
+ originalny SW.
FFII 2.0 TDCi 2007 Combi Ocean Blue
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
FFI 1,6 16V 1999 Combi Silver
-
Chochi
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.01.2013 09:41
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Rád bych přidal pár poznatků k oné "parádní" věci zvané DPF . Cca od října se mi začala zvedat průměrná spotřeba nafty z nějakých 5.4l až na lednových 6.6l ?! Nicméně jsem to během podzimu nijak neřešil a přičítal jsem to spíše chybě "palubního PC". Postupem času však auto začalo i evidentně ztrácet na výkonu a bylo třeba častěji řadit a tzv více šlapat na plyn, vše se dalo přežít až do začátku ledna, kdy se mi na dálnici při předjíždění autobusu zozsvítila obrovská kontrolka s vykřičníkem a popisem "engine malfunction" , následovala ztráta výkonu, snížení rychlosti a hotovka...
! Pokud se má něco takového stát, tak vždycky o víkendu, tudíž než jsem se dostal s autem na diagnostiku, měl jsem dost času shánět informace a zkoumat problém, tudíž i díky tomuto fóru jsem došel k názoru, že problém bude s DPF. No a pak již šlo vše v rychlém sledu..diagnostika ( Ford Charouz ) - ucpaný DPF - regenerace - první - zkušební jízda - opět stejná chyba - 2 regenerace - opět chyba - olej v naftě ( což mi u Forda neřekli, ovšem díky znalosti z fóra jse se zeptal a oni jen přikývli ?! ) - nutná výměna DPF - cena Ford po slevě bez práce 19 000,- - děkuji nechci, neb mi mezi řečí samotný mechanik of Forda potvrdil, že za většinu problémů kolem motoru může právě DPF a není vyloučeno, že i po výměně za nový bude vše OK ..?! Tudíž jasná volba ( repas nechci, dle mého názoru jen velmi krátkodobé řešení díky stárnutí auta atd..) - FAPOFF - opět díky tomuto fóru. Tudíž jsem se hned objednal. Hned po telefonu jsem dostal několik cenných informací, neb jsem samozřejmě i trošku váhal jestli do toho jít atd...a po příjezdu technika šlo opět vše velmi hladce ( až na "podfouknutý" vstřik což mi u Forda taktéž trošku zapomněli sdělit...
- zřejmě díky těm regeneracím ) - diagnostika - vykuchání -výměna oleje - dotažení vstřiku - a hurá. Zatím najeto cca 500km a autu se evidentně lépe "dýchá", táhne hezky již od nízkých otáček a plynule. Spotřeba se konečně vrátila na původních 5.5l a já jsem zatím plně spokojen. Stále tedy vlastním FOFO II r.v.2008 Titanium 1.6TDCI
a snad někomu můj postřeh pomůže při rozhodování ohledně DPF ,stejně jako před tím mě...
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
trochu jak PR clanek, ale co uz. Kazdy nema hned 500 prispevku od zacatku. Ja ten SW ma predeleny nedokonale a sem tam regeneruji.
Az budes mit 5000 km bez trablu s regeneraci, tak bych to povazoval za vyresene.
Kazdopadne good luck!
Az budes mit 5000 km bez trablu s regeneraci, tak bych to povazoval za vyresene.
Kazdopadne good luck!
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Chochi: Kolik km máš najeto?
-
Chochi
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.01.2013 09:41
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
vita_k: to víš, původně jsem to chtěl poslat do novin jako fejeton na pokračování..., ale pak jsem si řekl, ža tady by to mohlo někoho zajímat víc...
. Ta historka je samozřejmě delší, ovšem snažil jsem ukázat pouze na ty zásadní problémy...a taky to pojmout jako jisté poděkování tomuto fóru za cenné informace, tudíž o tvém problému s SW samozřejmě vím, ale jelikož já do teď vůbec žádný problém neměl, tak doufám že bude vše OK, ovšem je to jen auto že , tudíž žumpa na peníze....ono se zase něco objeví a nemusí to být nutně problém se SW...
Stanley_vy: 102t a nějaký drobný....cca do 101t žádný problém, pak to začalo s tou spotřebou...
Stanley_vy: 102t a nějaký drobný....cca do 101t žádný problém, pak to začalo s tou spotřebou...
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
To je hodne malo km na zlobeni s DPF. Tos jezdil hodne kratky trasy? Jsou ty km 100% realny?
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Díky. Já mám totiž aktuálně přes 88 tis. km a začíná se mi zdát, že už auto taky netáhne jako dřív, tak nevím, jestli je to jen zimou nebo se začíná projevovat DPF.
Spotřeba je zatím stejná.
- Sagic
- Zkušený

- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
19000? Auto kelly cena 11 tis, vymena cca 1 tis. Sleva v autokelly 15% na VIP kreditni kartu... takze good luck s fapoff, aby te to nakonec nestalo jeste vic.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
Chochi
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 07.01.2013 09:41
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Raada: auto jsem kupoval na podzim r 2011 přímo v německu s doloženou historií, stav km 78t, nevím, ale i dle iteriéru ( volant, pedály, sedačka řidiče ) si myslím, že ty km jsou reálné ( ale Bůh ví ). Ovšem problém byl asi u mě...už u toho forda mě kárali, že prej to moc šerřím ( cítili nějakou nespálenou naftu ) a doporučovali min 1x za měsíc jet cca 30-50km nad 3t otáček...to je fakt rada nad zlato ! Prostě jsem koupil auto s úsporným motorem, tak prostě jezdím úsporně... moje obvyklá trasa je z/do práce tzn 25km tam 25km zpět ( 10km okresky/5km město/10km dálnice ) , To podle mě není zas tak málo ne...ale pravda je, že dlouhodobě jsem nad 3t otáček šel málokdy.
Sagic : ano, ten repas zas tak drahej není...ale já bych tomu asi nevěřil. I vzhledem ke stárnutí těch ostatních dílů kolem si myslím, že by se tam dlouho neohřál ... to auto už mladší nebude a tudíž i výkon půjde dolů , takže dle mě další problém s možnou/nemožnou regenerací atd.. i tuto možnost jsem u forda probíral, ale taktéž mě od toho zrazovali...kdyby ten origo "novej" stál do 10tis, tak o tom asi vůbec nepřemýšlím a jdu do toho, ale takhle ne. V tomto příápadě volím fapoff, ovšem je to opravdu jen můj laický názor....
Sagic : ano, ten repas zas tak drahej není...ale já bych tomu asi nevěřil. I vzhledem ke stárnutí těch ostatních dílů kolem si myslím, že by se tam dlouho neohřál ... to auto už mladší nebude a tudíž i výkon půjde dolů , takže dle mě další problém s možnou/nemožnou regenerací atd.. i tuto možnost jsem u forda probíral, ale taktéž mě od toho zrazovali...kdyby ten origo "novej" stál do 10tis, tak o tom asi vůbec nepřemýšlím a jdu do toho, ale takhle ne. V tomto příápadě volím fapoff, ovšem je to opravdu jen můj laický názor....
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
@sagic:
to se ted uvidi u me jak to vyjde. Asi auto budu casem prodavat, tak nejaky filtr sehnat musim abych nemel spatne svedomi a znova si nechat nahrat SW - zrejme ve fapoff. Asi to vyjde +- autobus oproti tomu kdybych filtr menil.
to se ted uvidi u me jak to vyjde. Asi auto budu casem prodavat, tak nejaky filtr sehnat musim abych nemel spatne svedomi a znova si nechat nahrat SW - zrejme ve fapoff. Asi to vyjde +- autobus oproti tomu kdybych filtr menil.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5843
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na dvoulitr teď stojí v autokelly dokonce necelých 8500 Kč, což by se snad dalo s výměnou zvládnout do 10 tis. Kč. Otázkou je, jak kvalitní bude filtr zn. Starline? 
- Mr.Zdenda
- Junior

- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
No, od starline bych si dal do auta možná maximálně žárovky
Ale tak jestli to bude mít nějakou záruku aby to člověk mohl reklamovat..

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
Bartosekj
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.06.2012 15:00
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Dobry den, jen chci pridat svuj nazor/zkusenost:
Kouoil jsme Cmaxe 1,6 TDCI pred 5 mesici (pry 118tis km), najel jsme s nim 7k km.
Objevila se mi chyba tusim 2458 - DPF vyzaduje uz pouze manualni regeneraci tusim ...Nevahal jsem:
Prijel pan z *...odstraněno... primo domu - cela procedura odstraneni filtru z pohledu toho pana byla profesionalni, nemam zadnou vetsi vytku. Zjistili jsme, ze je tam jiz filtr nejspise nekde z vrakace (nikoliv puvodni), proto nejspis jeste mel normalni tlaky pri koupi vozidla ... Pan odjizdel po 4 hodinach prace, vse probehlo bez komplikaci. Ted aktualne najeto asi 500 km, spotreba pred odstranenim 5,9l/100km (prumer z tech 7 tisic kilometru), ted po techto 500km je spotreba 5,4litru/100km - nevypada, ze by sla nahoru ... uvidime dale. Jinak pred vykuchanim se projevovalo lehke chveni/vibrace motoru
okolo 1950-2000ot/min (pouze pri zrychlovani na 4. nebo 5. rychl. st.). ted po odstraneni toto chveni uz nepozoruju, nebo ne v takove mire - Vas nazor odborniků vitan.
Narust vykonu po odstraneni nepozoruju, hlucnost motoru pokud je vyssi, tak ja ji rozhodne nezaznamenavam. Tod vse, urcite poslouzi ostatnim pri rozhodovani .... bart
*Reklamu tu nemáme rádi. Tym
Kouoil jsme Cmaxe 1,6 TDCI pred 5 mesici (pry 118tis km), najel jsme s nim 7k km.
Objevila se mi chyba tusim 2458 - DPF vyzaduje uz pouze manualni regeneraci tusim ...Nevahal jsem:
Prijel pan z *...odstraněno... primo domu - cela procedura odstraneni filtru z pohledu toho pana byla profesionalni, nemam zadnou vetsi vytku. Zjistili jsme, ze je tam jiz filtr nejspise nekde z vrakace (nikoliv puvodni), proto nejspis jeste mel normalni tlaky pri koupi vozidla ... Pan odjizdel po 4 hodinach prace, vse probehlo bez komplikaci. Ted aktualne najeto asi 500 km, spotreba pred odstranenim 5,9l/100km (prumer z tech 7 tisic kilometru), ted po techto 500km je spotreba 5,4litru/100km - nevypada, ze by sla nahoru ... uvidime dale. Jinak pred vykuchanim se projevovalo lehke chveni/vibrace motoru
okolo 1950-2000ot/min (pouze pri zrychlovani na 4. nebo 5. rychl. st.). ted po odstraneni toto chveni uz nepozoruju, nebo ne v takove mire - Vas nazor odborniků vitan.
Narust vykonu po odstraneni nepozoruju, hlucnost motoru pokud je vyssi, tak ja ji rozhodne nezaznamenavam. Tod vse, urcite poslouzi ostatnim pri rozhodovani .... bart
*Reklamu tu nemáme rádi. Tym
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

