Focus I Combi v benzínu
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.10.2012 23:00
Re: Focus I Combi v benzínu
Díky za rady. Tuhle "bombu" mi vyfoukli a vůbec mě to nemrzí. V jakém stavu auto bylo nevím, ale bazar Špaček je ztělesněním všeho špatného, co se o bazarech říká. Ještě v sobotu deset minut před zavíračkou jsem tam volal a ujistil se, že auto tam pořád je. Prý už někdo dal zálohu 2.000, ale když přijdu v pondělí ráno a složím to hotově, pošle zálohu zpátky a nechá mi ho (to je jednání, co?). Na pondělí jsem sehnal mechanika, zajeli tam při otevření bazaru a auto bylo pryč - prý ho prodal kolega v neděli, kdy mělo být zavřeno.
Tohle mě tak otrávilo, že jsem si zaplatil p. Zicha z AutoAZ, který mi našel a prověřil FF I 1.6, r.v. 2002 u Štěpánek Auto. Oficiálně nalítáno 177t, fakticky ještě víc, ale důkladně mi ho vyzkoušel a vypadá fakt dobře. Zachovalý interiér, motoricky a mechanicky v pořádku, jen udělám rozvody, olej a vyměním výfuk. Za 57.000 Kč to beru jako dobrou koupi a snad mi pár let vydrží.
AutoAZ jednoznačně doporučuju těm, co nemají nervy na prohlížení vraků v pochybných bazarech.
Tohle mě tak otrávilo, že jsem si zaplatil p. Zicha z AutoAZ, který mi našel a prověřil FF I 1.6, r.v. 2002 u Štěpánek Auto. Oficiálně nalítáno 177t, fakticky ještě víc, ale důkladně mi ho vyzkoušel a vypadá fakt dobře. Zachovalý interiér, motoricky a mechanicky v pořádku, jen udělám rozvody, olej a vyměním výfuk. Za 57.000 Kč to beru jako dobrou koupi a snad mi pár let vydrží.
AutoAZ jednoznačně doporučuju těm, co nemají nervy na prohlížení vraků v pochybných bazarech.
Ford Focus 1.6 16V 74 kW 2002
- MaxSand
- Nováček
- Příspěvky: 149
- Registrován: 29.01.2012 16:31
Re: Focus I Combi v benzínu
Gratuluji. Udělal jsi asi to nejlepší, co jsi mohl
Fakt člověk prostě těm autum nerozumí, kupuje je jen párkrát za život, tak je vždycky lepší si najmout k tomu odborníka 


- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Focus I Combi v benzínu
Oficiálně nalítáno 177t, fakticky ještě víc, ale důkladně mi ho vyzkoušel a vypadá fakt dobře
A to ti doporučili nějakou stočenku? Nebo jsem to jen blbě pochopil?
A to ti doporučili nějakou stočenku? Nebo jsem to jen blbě pochopil?

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.10.2012 23:00
Re: Focus I Combi v benzínu
Jo, při prověřování se ukázalo, že to je stočenka, ale vzhledem k technickému stavu a pro mě přijatelné ceně jsem se rozhodl do toho stejně jít. Jsem poměrně nenáročný, jezdím fakt málo (max 10.000 ročně, ale většinou spíš míň) a s největší pravděpodobností mi to spíš zrezne než odejde kvůli opotřebení. Je to trochu risk, ale vím, do čeho jdu.
Ford Focus 1.6 16V 74 kW 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Focus I Combi v benzínu
tym :
A co na tom, ze je to stocenka ? Aky je rozdiel medzi vozom stocenym z 270k na 170k km a vozom, ktory ma v reale 270k km ? Po technickej stranke na tom su v podstate rovnako. Pokial to nema vazne problemy, neramusi, nezerie olej a nie je to dolietany vrak, za tie prachy to nie je taka zla kupa. Vzdy lepsie ako nejaky commonrail diesel s rovnakym realnym nabehom hroziaci, ze pri prvej vhodnej prilezitosti zozerie vsetky Tvoje prachy a potom aj Teba.
Podotykam, ze pisem o benzinaku. Aby si to niekto nevysvetlil tak, ako nema. Smrt jazdenym kachliam
A co na tom, ze je to stocenka ? Aky je rozdiel medzi vozom stocenym z 270k na 170k km a vozom, ktory ma v reale 270k km ? Po technickej stranke na tom su v podstate rovnako. Pokial to nema vazne problemy, neramusi, nezerie olej a nie je to dolietany vrak, za tie prachy to nie je taka zla kupa. Vzdy lepsie ako nejaky commonrail diesel s rovnakym realnym nabehom hroziaci, ze pri prvej vhodnej prilezitosti zozerie vsetky Tvoje prachy a potom aj Teba.
Podotykam, ze pisem o benzinaku. Aby si to niekto nevysvetlil tak, ako nema. Smrt jazdenym kachliam

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Focus I Combi v benzínu
Pokud se o to predchozi majitel dobre staral tak o nic nejde to auto vydrzi bez vetsi financni injekce do cca 350tis km - pokud se bude delat pravidelny a hlavne spravny servis - coz zase je dobre ze vi kolik to ve skutecnosti ma a vsechen servis udela kdy ma. Takze proti stocence nic nemam kdyz o tom vim a hlavni je te skutecny stav.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: Focus I Combi v benzínu
vr1 mohl bys prosímtě napsat, jak probíhala ta koupě auta přes to AutoAZ consulting?
Na kolik tě to vyšlo, kolik aut jste museli prověřovat, jak daleko ti pro něj jeli atd. ?
Na kolik tě to vyšlo, kolik aut jste museli prověřovat, jak daleko ti pro něj jeli atd. ?
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus I Combi v benzínu
Ideální je si něco přečíst na webu, myslím, že většinu se lze dozvědět na http://www.autoaz.czpumr píše:vr1 mohl bys prosímtě napsat, jak probíhala ta koupě auta přes to AutoAZ consulting?
Na kolik tě to vyšlo, kolik aut jste museli prověřovat, jak daleko ti pro něj jeli atd. ?
Aleš většinou "ošetřuje" Čechy, já Moravu...
Pár poznámek: po předchozích zkušenostech jsme museli zredukovat počet vozidel vytipovaných k prověření, protože když na vás klient chrlí denně 10 nebo 15 linků z inzerce "a co říkáte třeba na tohle?"

Kupovat se musí tam, kde je dobrá nabídka, čili orientovat se např. na "maximálně 10 kilometrů od Brna aby to moc nestálo" nejde. Pražákovi třeba najdeme auto v Ostravě, to tak je...Může se samozřejmě stát, že to napoprvé nevyjde, byť se snažíme toto riziko omezit - třeba tím, že se snažíme nakupovat především tam, kde jsme už byli úspěšní a jdeme "do známých vod", nebo hned v zárodku utneme leštěnku s nízkým nájezdem od Promoušnu a spol.
Perlička z nedávna(minulý týden): pán chtěl mermomocí Hondu Civic 2006 a hned, protože je spoooousta zájemců...Nechtěl jsem to brzdit požadavkem na zálohu (v novém roce 2013 už bude nekompromisně VŠECHNO se zálohou!) a když dostal ověřenou kompletní servisní historii vozu, tak začal spekulovat, že se mu ta prověrka zdá dost drahá a že by si tedy zkusil pro auto dojet sám a že to, co mu nabízíme my mu prý udělá značkový servis taky. Neudělá, ale o tom se musí každý přesvědčit sám.
Tak jsem si pána zapsal na svůj jakýsi "black list" a v klidu se rozloučil.
Nevysvětloval jsem mu, že nejbližší Honda je 70 kilometrů od místa prodeje a že by mě opravdu překvapilo, kdyby tam s ním prodejce jel - to už je opravdu jen a jen jeho boj...
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.10.2012 23:00
Re: Focus I Combi v benzínu
V podstatě to probíhalo tak, jak píše Wolodyjowsski a jak je uvedeno na webu. Domluvili jsme po mailu a telefonu co je přibližně možné sehnat do 100 tisíc, zaplatil jsem zálohu 3000,- a druhý den jsem dostal odkaz na 2 auta přibližně odpovídající mým požadavkům - jedno z nich jsem pak koupil.
Protože cena za prohlídku na místě je 2500 Kč, bylo mi doporučeno zajet tam nejdřív sám, abych nemusel platit za prohlídku evidentního vraku. Jako laik toho moc nepoznám, ale stačilo říct, že přijdu ještě podruhé s odborníkem, a bazarník mi rovnou ochotně ukázal všechny vady. Ani jsem nemusel říkat jméno, i když p. Zicha tam dobře znají
Protože to vypadalo nadějně a ještě mi nabídli slevu za rychlou koupi, zajeli jsme tam ještě ten samý den (hodně chválím, že to šlo domluvit během pár hodin).
Prohlídka byla docela důkladná, od vizuální kontroly, zkušební jízdy (včetně prudkých rozjezdů, drcání přes zpomalovací prahy i testu ABS na štěrku), prohlídky podvozku, až po zkoušku všech tlačítek v interiéru. Auto jsem po koupi dal na výměnu rozvodů a další opravy do servisu a musím říct, že většinu závad odhalených při prohlídce potvrdili - prosakující olej, vč. toho, že jako řešení stačí dotáhnout vypouštěcí šroub, horší zadní tlumiče, atd. Jediné v čem se můj mechanik a p. Zich neshodli je stav spojky, ale zatím drží
Celkově jsem s AutoAZ spokojený, vyčetl bych jen jeden problém: auto bylo v bazaru s mřížkou mezi kabinou a kufrem (odmontovanou) a bazarník tvrdil, že ji nepotřebuju. Zkontrolovali jsme v techičáku, že auto je psané na 5 osob, ale nikdo mě neupozornil, že je evidované jako kategorie M1 osobní montážní. Na rozdíl od mediálně známých lehkých nákladních N1, kde už mřížka není povinná, u mnohem méně rozšířené kategorie montážní povinnost zůstává. Je to dost opruz - evidenční technickou jsem prošel bez mřížky, v malém TP také není, ale při každé technické budu trnout, jestli projdu. Myslím, že poradce při koupi auta by měl takovéhle problémy znát, ale jak říkám, je to asi jediná výhrada.
Protože cena za prohlídku na místě je 2500 Kč, bylo mi doporučeno zajet tam nejdřív sám, abych nemusel platit za prohlídku evidentního vraku. Jako laik toho moc nepoznám, ale stačilo říct, že přijdu ještě podruhé s odborníkem, a bazarník mi rovnou ochotně ukázal všechny vady. Ani jsem nemusel říkat jméno, i když p. Zicha tam dobře znají

Prohlídka byla docela důkladná, od vizuální kontroly, zkušební jízdy (včetně prudkých rozjezdů, drcání přes zpomalovací prahy i testu ABS na štěrku), prohlídky podvozku, až po zkoušku všech tlačítek v interiéru. Auto jsem po koupi dal na výměnu rozvodů a další opravy do servisu a musím říct, že většinu závad odhalených při prohlídce potvrdili - prosakující olej, vč. toho, že jako řešení stačí dotáhnout vypouštěcí šroub, horší zadní tlumiče, atd. Jediné v čem se můj mechanik a p. Zich neshodli je stav spojky, ale zatím drží

Celkově jsem s AutoAZ spokojený, vyčetl bych jen jeden problém: auto bylo v bazaru s mřížkou mezi kabinou a kufrem (odmontovanou) a bazarník tvrdil, že ji nepotřebuju. Zkontrolovali jsme v techičáku, že auto je psané na 5 osob, ale nikdo mě neupozornil, že je evidované jako kategorie M1 osobní montážní. Na rozdíl od mediálně známých lehkých nákladních N1, kde už mřížka není povinná, u mnohem méně rozšířené kategorie montážní povinnost zůstává. Je to dost opruz - evidenční technickou jsem prošel bez mřížky, v malém TP také není, ale při každé technické budu trnout, jestli projdu. Myslím, že poradce při koupi auta by měl takovéhle problémy znát, ale jak říkám, je to asi jediná výhrada.
Ford Focus 1.6 16V 74 kW 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů