Valce

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Valce

Příspěvek od swm » 12.05.2006 17:19

Jak uz jsem psal v jinem prispevku, pri kontrole kompresnich tlaku mi u Fordu zjistili na jednom valci 11 bar, na ostatnich 13,5. Ford mi doporucil opravu (neco jako malou GO) zacinajici na 15 tis. Kc. Pze je patek vecer, nemam moc moznosti poptat jinde, tak bych rad vedel, jestli tam mam auto bez premysleni co nejdriv zavest a castka je odpovidajici nebo s tim provest neco jineho? Mam nalitano neco pres 78 tis. (i kdyz bych se nedivil, kdyby bylo tak 20 tis. stocenych), cerstve vymenene svicky, filtry, olej.
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 12.05.2006 21:39

zeptam se ti meho motoraře
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 13.05.2006 00:03

žere ti olej

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 13.05.2006 09:11

Olej byl meneny v lednu, pred cca 2 tis. km, dival jsem se o vikendu, je ho tam snad porad stejne. K Fordu jsem jel s problemem slabeho piskani z motoru pri seslapnutem pedalu pri rychlosti nad 100 km po prudkem rozjezdu a obcasnych problemech pri startovani - motor chytne, ale pokud se hned nerozjedu, tak do 2 sekund zacnou otacky padat, motor klepe a prip. chcipne, nez se zahreje tak pri razeni se otacky zvedaji. WDS ukazala ten valec, overili to jeste nejakym tlakovym testem, technik rikal, ze ty me problemy jsou zpusobene tim.
Jak k tomu poskozeni valce muze dojit? Naraz, nekvalitni palivo, zpusob jizdy, vada materialu?
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 13.05.2006 09:33

to ze ti chcipne muze byt volnobeznym ventilem .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 13.05.2006 09:47

foki píše:to ze ti chcipne muze byt volnobeznym ventilem .
Jo, ja cekal, ze vycisti ventil a vymeni nejake tesneni kvuli tomu piskani a bude klid... a prd :roll:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 13.05.2006 10:04

a vycistili ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 13.05.2006 10:33

foki píše:a vycistili ?
Ne. Vymenili svicky, pal. a vzduch. filtr (coz jsem chtel) a neco opravili na napinaci kladce (?). Podle slov technika skoncili tou diagnostikou valcu, jakoze je to velky problem, tak je treba vyresit nejprve to a ze tim budou vyreseny ty moje problemy (viz. co jsem psal vyse - startovani, piskani).
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

georgic
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od georgic » 13.05.2006 21:02

Nemůže to být načnutý těsnění pod hlavou? Neztrácí se ti chladící kapalina?

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 13.05.2006 22:14

georgic píše:Nemůže to být načnutý těsnění pod hlavou? Neztrácí se ti chladící kapalina?
Chladici kapalina byla komplet menena nekdy rijen/listopad 2005, bylo to po max, dneska jsem koukal, je to neco malo pres pulku mezi min a max.

Nevim, jeste asi zkusim jiny servis. Dneska jsem nekolikrat startoval, vzdy napoprve volnobeh byl i delsi dobu bez problemu (schvalne jsem cekal), i za deste. Je to divna zavada, pze ten problem s valcem za provozu proste nepoznam :evil:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 14.05.2006 14:06

Jeste tam muzes zkusit nalit nejaky pripavek na zlepseni tesnosti. Otazka je, jestli to bude fungovat a co to udela s motorem :roll: Znamy je takovy ten garazovy opravar a lije to pomalu do vsech aut, byla tam nejaka zenska s Octavii 1,6 co jela na 3 valce a zrala tak 1dcl oleje na 100km, tak to tam nalil a ten spatny valec se chytnul a olej uz to nezere... Ale jak dlouho to vydrzi, se nevi, pisou 3 vymeny oleje a stoji to cca 600,-
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 14.05.2006 15:13

Ahmed píše:Jeste tam muzes zkusit nalit nejaky pripavek na zlepseni tesnosti. Otazka je, jestli to bude fungovat a co to udela s motorem :roll: Znamy je takovy ten garazovy opravar a lije to pomalu do vsech aut, byla tam nejaka zenska s Octavii 1,6 co jela na 3 valce a zrala tak 1dcl oleje na 100km, tak to tam nalil a ten spatny valec se chytnul a olej uz to nezere... Ale jak dlouho to vydrzi, se nevi, pisou 3 vymeny oleje a stoji to cca 600,-
Korat, ze ja na tri valce nejezdim nebo alespon si to myslim. Muj predchozi Escort na tri valce blbe startoval, smrdel, hrcel jako trabant, sotva jel, zral olej. Focus chytne vzdy napoprve, motor na volnobeh skoro neslysim, auto lehce vrni, do otacek jde normalne, ted s novyma svickama a filtrama i volnobeh po nastartovani pekne drzi (zkousel jsem znovu dneska), olej je porad u max. Zkusim zitra garazovy Ford servis :)
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 14.05.2006 15:21

Nerikam, ze musi jet na tri valce, ale melo by to zlepsit ten kompres. Ja osobne tomu verim tak z 50%, ze ty pripravky muzou pomahat, ale obcas se to fakt povede :)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 16.05.2006 18:59

No, tak po dnesnich merenich v jinem servisu uz je na tom blbe i druhy krajni valec, takze ta mala GO me nemine :( No, letos pojedu na dovolenou asi do prace :lol:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

swm
Junior
Junior
Příspěvky: 335
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava, Bílovec

Příspěvek od swm » 07.06.2006 09:51

foki píše:to ze ti chcipne muze byt volnobeznym ventilem .
Tak mam po GO hlavy a otacky pri volnobehu padaji porad, mam prijit nekdy za 14 dni znovu na diagnostiku na doreseni co s tim. Volnobezny ventil zustal podle vseho nedotcen, tak ja se do toho snad pustim sam :evil:
Ford Focus 1.8, combi, panther black, '03

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů