Ten motor je litinovej a pamatuje ještě Sierru ,jinak uplně neskončil najdeš ho nadále v Connectu.
Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ten motor je litinovej a pamatuje ještě Sierru ,jinak uplně neskončil najdeš ho nadále v Connectu.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tomasi, 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF. To jenom 80kW bez DPF ma Euro 3 a s nim 4. Mam na mysli samozrejme 1,6. U dvoulitru si nejsem jisty...
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ano to já přeci vím,ale tady se bavíme o silnější verzi.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
nj, tomason vymeni u stejneho motoru mensi turbo za vetsi a hned je z toho ekologicka katastrofa, ktera nas vsechny zabije.Raada píše:Tomasi, 66kW verze splnuje Euro 4 i bez DPF. To jenom 80kW bez DPF ma Euro 3 a s nim 4. Mam na mysli samozrejme 1,6. U dvoulitru si nejsem jisty...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Turbo kouzlo
to asi nebude jen o turbu co
Tady čtu,že o tom nic netušíš a nemá cenu s tebou o tom diskutovat ty nevíš o čem je řeč.
Tady čtu,že o tom nic netušíš a nemá cenu s tebou o tom diskutovat ty nevíš o čem je řeč.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
jj, turbo kouzlo, ktere z toho motoru dela nejvetsi znecistovatele na svete :) Tomu se rika "magic"
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- cereus
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Prave som pozeral do technicaka a mam tam napisane emisna norma EURO 5. Celkom dobre tomu nerozumiem. Vsade v manuale sa pise EURO 4. Zeby mali tie posledne kusy F II. uz EURO 5? 
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13608
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Alebo sikovni policajti. Mne napisali pri prepise do technicaku r.v. 2006. Bodaj by to bola pravda...
- cereus
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tiez som uvazoval, ci to nie je blbost. Aj ked udaje v technicaku by mali sediet. Lenze v praxi je to asi inak.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
preco by v 2010 nemali byt E5 ? ved E5 je tu od 2009 a povinna od 1.1.2011, pokial sa dobre pamatam tak jediny parameter ktory len velmi tesne nesplnoval pre E5 boli NOx (188mg, E5 ma limit 180mg/km) co nie je technicky neriesitelny problem...(SW EGR atd)
ved si daj svoj VIN do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do a tam to najdes potvrdene (E5)
ved si daj svoj VIN do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do a tam to najdes potvrdene (E5)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Stejně jako do nekonečna nebudou jezdit naše autaRaada píše:Kourivost s DPF mi vzdy vysla nula. Auta s tim samym motorem, ktery jsou vykuchany se ted vejdou do limitu, ktery jsou schopne zmerit na STK. Jak ale rika tomason, tak je to jen otazkou casu, kdy se merici pristroje v CR zlepsi a budou to jiz schopne namerit. Auto bez DPF je snadno identifikovatelne prave pres vyfukovou koncovku a kazdemu technikovi to musi byt jasne. Takze casem muze prijit nove narizeni, ktere manipulaci s DPF bude postihovat.
Ale v tuto chvili zadny postih nehrozi a take na STK lze s vykuchanym DPF projit. Do nekonecna to ale trvat nebude.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
chosn
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural
)
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- Giggo
- Zkušený

- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já kvůli DPF uvažuju raděj o příštím autě v benzínový verzi, ale to je teď jedno. DPF nemám a su spokojenej. Bydlím v Praze a nemám pocit, že bych tu přičmuďoval víc jak 80% jinejch aut.
Každopádně příští pátek chcu skočit na technickou, sice si můžu zařídit že se nic měřit ani nebude, ale schválně zajedu a nechám všechno dle platných a správných postupů změřit, pak se pochlubím výsledky.
Sám su zvědavej, protože mám jak zvednutej tlak v turbu, tak na palivovým čerpadlu tj. stříkám více nafty, tlačím více vzduchu
Každopádně příští pátek chcu skočit na technickou, sice si můžu zařídit že se nic měřit ani nebude, ale schválně zajedu a nechám všechno dle platných a správných postupů změřit, pak se pochlubím výsledky.
Sám su zvědavej, protože mám jak zvednutej tlak v turbu, tak na palivovým čerpadlu tj. stříkám více nafty, tlačím více vzduchu
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4023
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
ted po tobe tomason pujde jak po uzenym :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
chosn
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 28.11.2012 20:11
- Bydliště: Polička
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Bohužel je na něm navařenej nerezovej kryt, ale podle stavu přírub bych řekl, že na to nikdo nešahal.Giggo píše:chosn
To co psal Sagic dost sedí.
Nicméně jestli Ti na ten filtr někdo šahal se můžeš podívat docela snadno ze spodu auta, stačí sundat spodní kryt nebo ještě lépe vůbec jej tam nemít
Poté koukneš na ošklivej metr dlouhej kovovej válec, jestli je ze spoda zavařovanej, tak je velmi pravděpodobný že do něj někdo šťoural)
FORD FOCUS C-MAX 2,0TDCI - DPF, r.v.2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

