Neviem ako si to myslel. Blue a Silver maju rovnake rozmery. 72Ah a 74Ah maju uplne ine rozmery - aj vysku, aj sirku.cerven píše:Rozměry mají stejné, takže Silver.stano. píše:Na startovaci prud sa vykasli. Ma to aspon 500A a viac neries. Nevidim nejaky rozdiel medzi 72Ah a 74Ah. Zober tu, ktorej rozmery ti vyhovuju viac. A urcite radu Silver.
Baterie / autobaterie / nabijecka
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
- cerven
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 21.01.2010 13:14
- Bydliště: Jižní čechy
Re: Baterie
Já tedy nevim ale koukal jsem na dvě stránky mimo jiné i na oficiální stránky Varta a obě mají rozměry naprosto stejné.
Ford Focus Kombi 1.6 TDCi Ghia (66kW) r.v. 06.2005 tm. šedá metalíza


-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13546
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Blue 72Ah a Silver 74Ah maju rovnake rozmery.
Ja som sa sekol, Silver je 74Ah a potom mensia je az 63Ah. Silver 72Ah neexistuje. Silver 63Ah je oproti 74Ah uzsia a vyssia. Zle som si to pamatal a nepozrel som si to teraz.
Ja som sa sekol, Silver je 74Ah a potom mensia je az 63Ah. Silver 72Ah neexistuje. Silver 63Ah je oproti 74Ah uzsia a vyssia. Zle som si to pamatal a nepozrel som si to teraz.
- klika79
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 23.07.2009 07:33
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Baterie
Čauky ,nějak se mi nezdálo dobíjení tak jsem byl v servisu a tam na alternátoru mněnily diodovej můstek,řekli že už je to ok.Doma měřím měřákem a pořád mám 13,5 V .Baterii jsem vytáhnul a dal dobít,stějně jsem jen tak tak nastartoval.Projel jsem asi 90 km a pak prochazim palubní počítač a dostávam info kod "9318 Battery voltage low " znamená to tedy že baterka je k.o. nebo to nedobijí
.Měřákem naměřeno 13,5 V,může být špatné dobíjení vlivem špatné baterie když to hlasí i počítač.
.Měřákem naměřeno 13,5 V,může být špatné dobíjení vlivem špatné baterie když to hlasí i počítač.
Ford Focus Combi 1.8 TDCI 74 Kw 2003 - Bouráno
- prodáno .....
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006

Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Baterie
To měříš při nastartovaném motoru, nebo bez? A měříš to hned po vypnutí motru a nebo třeba 1 den po odstavení auta? A měnili ti i regulátor na altíku?
Příznaky by skutečně mohly ukazovat na špatnou baterii, ale také na přetrvávající problém s dobíjením.
Příznaky by skutečně mohly ukazovat na špatnou baterii, ale také na přetrvávající problém s dobíjením.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- klika79
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 23.07.2009 07:33
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Baterie
Dnes jsem byl u autoelektrikáře a udělal test baterie,říkal že ta je v pohodě ale málo dobíjí alternátor že možná regulátor.Odpoledne mu volám a že to pořád nejde tak jdou na relé .
Kde se to relé nachazí a kolik asi stojí ,buh ví jestli to bude ono...
Kde se to relé nachazí a kolik asi stojí ,buh ví jestli to bude ono...
Ford Focus Combi 1.8 TDCI 74 Kw 2003 - Bouráno
- prodáno .....
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006

Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Relé = regulátor.. Jak trčí konektor z altíku tak to je on.. Je to jeden kus i s uhlíkama.. Správně si myslím že by se tomu mělo říkát regulátor. Jak tomu můžou elektrikáři říkat relé nechápu..
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Baterie
Protože ve škodofce tisícovce, stejně jako v dalších starších autech s dynamem v tom skutečně bylo relé a spínalo, když bylo napětí z dynama vyšší, než na baterii, aby se akumulátorem neroztáčelo dynamo... nebo taknějak. Asi tenkrát nebyly tak výkonný polovodičový diody. Od tý dobe se tomu říká relé a je to špatně.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Baterie
Nevím, mě to dobíjí již tři roky nově koupenou Vartu 63 Ah napětím 13,8 V a startování v mrazech bez problému. Dokonce nemám problém jako jiní, když dám žárovku H7 s výkonem +30% tak má i při používání během dne životnost 2,5 roku. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Baterie
Jenom vstoupím - třeba se to bude někomu hodit.
Dal jsem dotaz přímo na Vartu (Johnson Controls) ohledně vhodných baterek na FF1 1,8TDCi a FF2 1,6 TDCi, tady je odpověď:
Dobrý den,
pro oba tyto modely doporučujeme baterii VARTA Silver dynamic 574 402 075 3162, krátké označení E38, 74Ah.
Použitá technologie je Ca/Ca.
Ta poslední věta je pro nás veeelmi důležitá!
Dal jsem dotaz přímo na Vartu (Johnson Controls) ohledně vhodných baterek na FF1 1,8TDCi a FF2 1,6 TDCi, tady je odpověď:
Dobrý den,
pro oba tyto modely doporučujeme baterii VARTA Silver dynamic 574 402 075 3162, krátké označení E38, 74Ah.
Použitá technologie je Ca/Ca.
Ta poslední věta je pro nás veeelmi důležitá!

- klika79
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 23.07.2009 07:33
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Baterie
Takže dnes jsem šel za tim autoelektrikářem ,jenom mne viděl a už se lapal po dechu...
Vymněnily ten regulator a stale nic ,pak říkal že zkoušely i přes nový kabel taky nic ,nakonec přímo do Fordu na tu diagnostiku a nic tam nenašly ,žádná hláška.Když odpojily kabel na alternátoru tak
krásných 14 V ale jak ho zase připojily spadlo to na 13.4 V jak v klidu tak i s otačkami.
Tak říkal jedině vyměnit nebo zkusit nový alternátor. To mi hlava nebere ,ve fordu prý nevědí co s tím ....Každopádně regulátor + práce 2000 kč tak to už jsem na 6000 kč
Zkusím si půjčit jinou baterku co to udělá ale jinak fakt nevim
Vymněnily ten regulator a stale nic ,pak říkal že zkoušely i přes nový kabel taky nic ,nakonec přímo do Fordu na tu diagnostiku a nic tam nenašly ,žádná hláška.Když odpojily kabel na alternátoru tak
krásných 14 V ale jak ho zase připojily spadlo to na 13.4 V jak v klidu tak i s otačkami.
Tak říkal jedině vyměnit nebo zkusit nový alternátor. To mi hlava nebere ,ve fordu prý nevědí co s tím ....Každopádně regulátor + práce 2000 kč tak to už jsem na 6000 kč


Zkusím si půjčit jinou baterku co to udělá ale jinak fakt nevim

Ford Focus Combi 1.8 TDCI 74 Kw 2003 - Bouráno
- prodáno .....
Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006

Ford Focus kombi 1.6 Tdci 66 kw 2006
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Baterie
A tohle jsi četl? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 38#p808938 Jinak nevím proč nepokračuješ v topicu alternátor...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Baterie
Ráno jsem nenatočil autíčko po pouhé týdenní odstávce, v minulosti jsem měl problémy s načítáním imobilizéru a znatelně delšími starty, takže počítám že to má za sebou a po dobití uvidim jestli jí dám důvěru nebo mi zbylými Ah posílí LED osvětlení v garáži, 3A z ní snad ještě vyždímat půjde.
Do jara můžu jezdit s baterkou z Capri, nedám jí nebo regulátoru v autě zbytečně čočku když bych do auta se SmartCharge měl použít jen tu vápníkovou?

Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Baterie
Hele, já myslím, že na jednu zimu ne. Napětí jsem měřil a přes asi 14.4 V to nebylo ani bez světel v otáčkách... ale pro jistotu si to změř u sebe.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Baterie
Tak baterku jsem nabil a dvorní autoelektrikář mi jí testnul zátěžovým měřákem - pořád cajk. A našel datum výroby přímo na mínus půlu baterky kde jsem ho opravdu nehledal - baterka je ještě z fabriky a má 9,5 let. Docela slušnej výkon, na jaře asi půjde do Fiesty a až klekne definitivně nebo maximálně před příští zimou, koupím zase Motorcraft. Snad za 10 let nezmršili kvalitu a bude to podobný držák.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů