TDCi - vstřikování
- coka
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.01.2012 19:54
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
v tomhle je dobrá TADPraha
Ford Mondeo 2.0 TDci 96 kw, 2006 GHIA, Stav 158 000,
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCi - vstřikování
firma tu je jen jedna a ten borec koupil nový mašiny za několik milionů na měření a hádej komu to účtuje?pak to tu dělá ještě jeden borec ale ten nemá zas tak dobrý mašiny.
přemyšlím že bude lepší koupit zrepasovaný vstřiky a jen je přehodit.
přemyšlím že bude lepší koupit zrepasovaný vstřiky a jen je přehodit.
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.02.2012 00:24
- Bydliště: Praha
Re: TDCi - vstřikování
Zkoušel jste někdo http://www.dieseljones.co.uk/
Oprava výměnným způsobem kolem 100 liber + 20 poštovné + DPH
Oprava výměnným způsobem kolem 100 liber + 20 poštovné + DPH
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 2004
-
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: 21.12.2011 18:56
- Bydliště: Prostějov
Re: TDCi - vstřikování
No, vyměnit EGR je jedna věc... Ale spíš mě zaráží, že to udělal hned 2 dny potom, co byla sundaná trubka od výfuku kvůli čerpadlu... A přece jen to nejsou levný věci, už teď mě to stálo 55 000 a když si říkám, že konečně vyřešeno, tak tam hned svítí oranžová kontrolka...coka píše:Pospa2 : a co takhle ty závady nemazat a kouknout se na ně ?:D egr pročistit , nebo vyměnit. a pal filtr?

A hlavně - mechanik napojil diagnostiku a jednou závada taková, podruhé maková. Recyklace splodin a vysoký tlak paliva spolu zrovna moc ruku v ruce nejdou.
A už mě nebaví věčně někam jezdit na diagnostiku (jedno dieselservis, pak ford, pak garážník...) a pořád platit za to, že se vždycky dozvíš jinou chybu nebo tam dokonce žádná není...

Už tak nějak opravdu žalostně potřebuju najít někoho tady na Olomoucku, kdo by mondeu aspoň trošku rozumněl....

Mondeo 07/2006 TDCi 96kW GHIA, Modrá Ink, kůže - bohužel z Itálie, takže bez výhřevu sedaček (zatím) a předního skla
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: TDCi - vstřikování
Přijeď o víkendu do Jedovnic, diagnostika tam minimálně jedna bude a kluci co mají nafťáky, tak by mohli poradit 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13.06.2010 12:58
- Bydliště: Velké Meziříčí
Re: TDCi - vstřikování
Zdar Venco,vencator píše:firma tu je jen jedna a ten borec koupil nový mašiny za několik milionů na měření a hádej komu to účtuje?pak to tu dělá ještě jeden borec ale ten nemá zas tak dobrý mašiny.
přemyšlím že bude lepší koupit zrepasovaný vstřiky a jen je přehodit.
tak jaks ten problém nakonec vyřešil?
Mám taky tenhle problém, tak bych se rád poučil.
Zrovna hledám kde a zakolik se to dá opravit.
Podle autorizovanýho servisu mám vstřikovače vpořádku, ale jeden garážník mně napíchl diagnostiku a podíval se kolik dávaj vstřikovače. TO je asi v servisu nenapadlo. Jeden je dobrej, dva lehce chycený a jeden už má vážný problém. Taky se bojím o píst.
Vylil jsem naftu z filtru a poslal někam na rozbor. Přesný výsledky ještě nemám, ale už vím, že tam mám 30x víc nečistot do 4 mikronů, než je povolený limit.
Zvažuju alternativy, jaks je tady psal, tak mě zajmá, pro co ses nakonec rozhodl, nebo kdes to dal opravit.
Jarda
Mondeo Combi 2.0 TDCI 96kW 2006 Ghia 340 000 km
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCi - vstřikování
bud můžeš koupit vstřiky už repasované s nějakou tou zárukou,nebo si nechat udělat svoje,jinak já je ještě nedělal.zálěží co máš za problém jsou to vstřiky,no přes řj toho moc nezjistíš,jen jakej je předvstřik na volnoběh,jinak abys zjistil kolik dávaj tak musí ven na stolici,přes řj to nejde,jen může hadat že je špatnej podle té hodnoty co ukazuje řj při volnoběhu,třeba by je stačilo vidělat ven a zkalibrovat a třeba zas budou šlapat
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13.06.2010 12:58
- Bydliště: Velké Meziříčí
Re: TDCi - vstřikování
Právě, mně to ukázalo, že jeden dobrej, dva dávají o trochu víc a jeden kolísá a chvilkama pouští hodnoty jako že protíká, tak se taky bojím aby mně to nepropálilo ten píst. Už to bude brzo na stolici. Vypadá to že to nechám tady u nás vyčistit a změřit a když něco tak koupím ty repasovaný. U nás mně to zrepasujou o 1500,- dráž. Ale uvidím až co mně řeknou.
Mondeo Combi 2.0 TDCI 96kW 2006 Ghia 340 000 km
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: TDCi - vstřikování
mám pocit že jsem ty vstřiky našel někde na netu 3600kč/ks i se zárukou.ale ještě nemám zkušenost tak ti neporadím jestli je to dobrej nápad a od koho koupit.já si asi nechám zrepasovat ty svoje.
v Brně je jen jeden borec co to dělá a v hrušovanech druhej,ale tomu ty vstřiky musíš donést a je levnější,ale nemá zas tolik mašin nato
v Brně je jen jeden borec co to dělá a v hrušovanech druhej,ale tomu ty vstřiky musíš donést a je levnější,ale nemá zas tolik mašin nato
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
- Petrákkk
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17.04.2010 17:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Zdravím všechny...
Jdu se s vámi podělit o mé další zážitky s TDCi. Jednoho krásného pondělního rána si to šinu do práce a ejhle, rozblikala se kontrolka žhavení... Tak fajn, vypl, zapl jsem motor a bliká dál, auto jede v nouzovém režimu (jakoby bez turba) a vstřiky šíleně rachtají... Při cestě domů jsem nastartoval na 3 válce, po pár vteřinách se motor srovnal a pak už si jen cca minutu bíle hulil, nouzák přetrvává, kontrolka bliká dále a vstřiky rachtají stále dál. Tak fajn, doma diagnostika - "překročená mez klepání na 4. válci". OK, nechal jsem zrepasovat vstřik na 4. válci, dle slov technika v něm kovové pilinky nebyly. Po namontování zpět je velký problém auto natočit, pak hulí bíle, vstřiky rachtají stejně dále, kontrolka také bliká dále a pořád auto nemá výkon. Druhý den ráno opět nejde natočit. V tu chvíli mi došlo, že z railu někde zřejmě uniká tlak a poslechem zjišťuji, že i druhý/ třetí vstřik pěkně rachtají... zřejmě budou KO i ostatní. OK, říkám si po čtvrté, vymontuji vstřiky a nechávám udělat repas formou výměny. No a teď to nabírá grády... dnes jsem tam nové vstřiky namontoval, motor nastartoval na volnoběh okamžitě bez nějakého točení, po minutě přestává hulit, ALE kontrolka stále bliká, vstřiky stále cvakají, pořád to nemá výkon a divně to smrdí. To už se mi v hlavě honí myšlenky o kanystru benzínu a hořícím mondeu.
Diagnostika ukazuje chybu tlaku čerpadla - šla smazat a už se znovu neukázala. Ale ta chyba klepání na 4. válci je tam stále a smazat nejde!
Ještě jsem pro jistotu zajel k Benzině a natankol Vervu s přidáním extra porce aditiva, nic, stále cvrlikáme.
Co s tím? Máte někdo nějaké nápady?
TDCi DELPHI 96kW FMBA 2003
Jdu se s vámi podělit o mé další zážitky s TDCi. Jednoho krásného pondělního rána si to šinu do práce a ejhle, rozblikala se kontrolka žhavení... Tak fajn, vypl, zapl jsem motor a bliká dál, auto jede v nouzovém režimu (jakoby bez turba) a vstřiky šíleně rachtají... Při cestě domů jsem nastartoval na 3 válce, po pár vteřinách se motor srovnal a pak už si jen cca minutu bíle hulil, nouzák přetrvává, kontrolka bliká dále a vstřiky rachtají stále dál. Tak fajn, doma diagnostika - "překročená mez klepání na 4. válci". OK, nechal jsem zrepasovat vstřik na 4. válci, dle slov technika v něm kovové pilinky nebyly. Po namontování zpět je velký problém auto natočit, pak hulí bíle, vstřiky rachtají stejně dále, kontrolka také bliká dále a pořád auto nemá výkon. Druhý den ráno opět nejde natočit. V tu chvíli mi došlo, že z railu někde zřejmě uniká tlak a poslechem zjišťuji, že i druhý/ třetí vstřik pěkně rachtají... zřejmě budou KO i ostatní. OK, říkám si po čtvrté, vymontuji vstřiky a nechávám udělat repas formou výměny. No a teď to nabírá grády... dnes jsem tam nové vstřiky namontoval, motor nastartoval na volnoběh okamžitě bez nějakého točení, po minutě přestává hulit, ALE kontrolka stále bliká, vstřiky stále cvakají, pořád to nemá výkon a divně to smrdí. To už se mi v hlavě honí myšlenky o kanystru benzínu a hořícím mondeu.


Diagnostika ukazuje chybu tlaku čerpadla - šla smazat a už se znovu neukázala. Ale ta chyba klepání na 4. válci je tam stále a smazat nejde!
Ještě jsem pro jistotu zajel k Benzině a natankol Vervu s přidáním extra porce aditiva, nic, stále cvrlikáme.
Co s tím? Máte někdo nějaké nápady?
TDCi DELPHI 96kW FMBA 2003
Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4032
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Vstriky mas nakodovany predpokladam... co cidlo tlaku na railu?
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: TDCi - vstřikování
Hele a to je ten motor, co jsi měl předtím, než jsi to zbořil?

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- Petrákkk
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17.04.2010 17:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Vstřiky jsem nekódoval, všechny diesel servisy mi tvrdí, že to nemá cenu, že si to ta jednotka srovná sama, ale můžu je nakódovat o víkendu.
Jinak, dnes ráno jsem to šel namátkou zkusit natočit, co myslíte, nic, prostě to nechytlo, takže zřejmě tlak z railu mizí někam do ****, ale kudy, že by čerpadlem?
Búček: Jojo, je to ten původní, nakonec byl prasklý jen EGR a kousek sání. Musim doplnit galerku... jen co bude trošku času.
Dekl: Čidlo na railu bude asi OK, tlak ukazuje, a po smazání chyby čerpadla už se znovu neukázala (po projetí auta). Je tam jen ta chyba klepání na 4. válci a nejde smazat.
Největší průser je, že jsem s mondeem jezdil deně 200km po dálnici, teď nemám nic, akorát malý městský autíčka, co žerou jak prokoplé. To je situace...
Jinak, dnes ráno jsem to šel namátkou zkusit natočit, co myslíte, nic, prostě to nechytlo, takže zřejmě tlak z railu mizí někam do ****, ale kudy, že by čerpadlem?
Búček: Jojo, je to ten původní, nakonec byl prasklý jen EGR a kousek sání. Musim doplnit galerku... jen co bude trošku času.
Dekl: Čidlo na railu bude asi OK, tlak ukazuje, a po smazání chyby čerpadla už se znovu neukázala (po projetí auta). Je tam jen ta chyba klepání na 4. válci a nejde smazat.
Největší průser je, že jsem s mondeem jezdil deně 200km po dálnici, teď nemám nic, akorát malý městský autíčka, co žerou jak prokoplé. To je situace...

Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn
- Petrákkk
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17.04.2010 17:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Dnešní zážitek... chtěl jsem to převézt, nechytalo, tak jsem si připojil nabíječku a vždycky jsem to po 10 minutách šel zkusit, 3/4 hodiny se nic nedělo a pak to najednou chytlo na otočení. Dým jak z V3Sky a zvukový projev od ní nebyl taky daleko, a ještě k tomu při rozjezdu dost houpou otáčky.
Já to vidim na čerpadlo, co vy?
Já to vidim na čerpadlo, co vy?
Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4032
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi - vstřikování
Nemuze bejt v cudu samotnej rail? Pokud tam mas nakodovany puvodni vstrik a dals tam repas, tak to nikdy nepojede ok. Jak to huli?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů