Když to tak čtu tak mně asi taky nezbývá nic jiného. Srovnám-li tržní cenu 9 let starého Focuse, cenu a průměrný (byť dejme tomu reálný) nájezd dvojkových Focusů řekněme kolem roku 2008-2009, o moc bych si kromě jinak tvarované kastle a možná vychytávek jako je ESP nebo digiklima nepomohl. Co nemám rád na čerstvém ojetém autě je takové to opatrné čekání co se na něm případně rozsype a co všechno z dražších spotřebních dílů je těsně před výměnou, kor třeba před první delší cestou do ciziny. Kdepak, radši ještě nějaké 4 roky jezdit a až bude mít tachometr umotáno o 100 tkm víc, pustit ho za pár drobných do světa, nejlíp do áček. Jenže co pak? Nedávno jsem okukoval vedle sebe FFIII a nového Ceeda a napadaly mě všelijaké myšlénky.
Penízky by dejme tomu byly, ale i když srdíčko lační po něčem neokoukaném, hlava a Excel jsou proti. Takže budu za socku v 9, resp. 14, resp. 35 let starém autě. Trochu kazim průměrný věk tuzemských vozidel, ale dokud mi budou na technický procházet s maximálně jedním dvěma áčky, fakt nemam důvod k omlazení.
