A kolikrát bylo stočený????mikki píše:...auto mělo najeto 165 000 tis ...
motor nemá výkon
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Záhada TDCI
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Milano
- Nováček

- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Záhada TDCI
Jako těžko říct, jestli ty km jsou originál či ne....Ze zkušeností servisů by měli vstřiky u vstřikování Delphi dát kolem + - 300t. Ale je to dle firemních aut, co jezdí každej den a tankují většinou na značkových benzinkách...
U soukr. aut bych se nedivil, kdyby životnost byla o 100. km menší, kdy se jezdí více couračky, netankuje se plná (v nádrži tím pádem kondenzuje voda) a řepka, která zalepí vstřikovače tomu taky moc nepřidá...Když ještě někdo šetří na pal. filtru, tak at' se nediví, že to jde celý do háje.
A samozřejmě v tom jde v ruku v ruce i čerpadlo, když dostaly záhul z jakýhokoliv důvodu vstřiky je samozřejmé, že čerpadlo taky. Takže proto jsem zastáncem názoru, že když se repasují vstřiky, čerpadlo musí jít na test taky, jinak je to celkem loterie, která za to nestojí...max. když chce člověk auto pouze prodat....
A samozřejmě s aditivy je ta životnost mnohem, ale mnohem vyšší, to je prostě fakt, kterej by měl u vstřikování common rail každej respektovat...
U soukr. aut bych se nedivil, kdyby životnost byla o 100. km menší, kdy se jezdí více couračky, netankuje se plná (v nádrži tím pádem kondenzuje voda) a řepka, která zalepí vstřikovače tomu taky moc nepřidá...Když ještě někdo šetří na pal. filtru, tak at' se nediví, že to jde celý do háje.
A samozřejmě v tom jde v ruku v ruce i čerpadlo, když dostaly záhul z jakýhokoliv důvodu vstřiky je samozřejmé, že čerpadlo taky. Takže proto jsem zastáncem názoru, že když se repasují vstřiky, čerpadlo musí jít na test taky, jinak je to celkem loterie, která za to nestojí...max. když chce člověk auto pouze prodat....
A samozřejmě s aditivy je ta životnost mnohem, ale mnohem vyšší, to je prostě fakt, kterej by měl u vstřikování common rail každej respektovat...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- jakub.sampon
- Pokročilý

- Příspěvky: 546
- Registrován: 19.12.2009 23:22
Re: Záhada TDCI
Měnil jsi čidlo vačkové hřídele a nebo ne...??

Golfík III 1.9tdi 66kw
Ford Focus 1.8tdci 85kw SUPER KÁRA KTERÁ VÁLÍ JEHÁÁÁ

+Ford Fiesta (1.4) 2004
- Milano
- Nováček

- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Záhada TDCI
Když je špatný čidlo vačky, tak ti to dignostika vyhodí. A jinak, to se neprojevuje při plným zatížení, ale právě spíš při ubrání plynu...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada TDCI
astar84 píše: Vyměnilo se čidlo
jen cidlo nebo cela delicka na railu ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
astar84
- Nováček

- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
Cerpadlo dnes mereno a je ok. Menena lista s cidlem a dela to porad, akorat se ted rozblika zhaveni, ale do nouzaku nespadne. Tak mi reknete, co s tim je?
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada TDCI
na diagnostiku , datalogger , zjistit tlaky a hodnoty pri kterých se to rozblika .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Záhada TDCI
Myslim, ze sa to tu uz riesilo. Ked su cerpadlo, vstreky aj rail s cidlom tlaku OK a stale to pada do nudzaku s blikajucou kontrolkou zhavenia, skontroloval by som konektor cidla tlaku v raile. Boli tu pripady, ked zly kontakt na nom hadzal auto do nudzoveho rezimu. Jeden clen to opravil zdrhovacou paskou okolo cidla a konektoru. Iny clen mal na 1.6 TDCI konektor zasraty olejom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
Standa.64
- Zkušený

- Příspěvky: 1352
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Záhada TDCI
Ten problém jsem měl já.http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p657689
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
astar84
- Nováček

- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
Tohle je zajímavá teorie, protože když se zkoula vyměnit celá lišta s čidlem s jiného, tak to sice při záběru na 5.stupeň blikat začalo (žhavení), ale nezdálo se že by to spadlo do nouzáku (úbytek výkonu), takže možná na tom něco bude
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
- kohla
- Nováček

- Příspěvky: 80
- Registrován: 21.06.2011 13:39
- Bydliště: Praha-východ
Re: Záhada TDCI
Kouknu pod kapotu a stahovačky. Že by preventivně? 
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004


-
astar84
- Nováček

- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.08.2012 14:55
Re: Záhada TDCI
Tak další poznatky, které mi ještě víc zamotaly hlavu. Vyměnil se regulátor tlaku i čidlo tlaku na liště. Dělá to dál. Měřili jsme to za jízdy a celou dobu perfektní tlaky. Plynulý nástup tlaku, žádné výkyvy. Ale před tím než to udělá, tak jednotka vyhodnotí že během půl sekundy vystřelí tlak cca o 20Mpa. Ze 120, cca na 140Mpa a píše to:
překročen prvozní tlak v palivové soustavě
a špatná regulace tlaku paliva.
Přitom nená tlak překročen, ale nesmyslně vyskočí. Nenapdá vás někoho něco?
překročen prvozní tlak v palivové soustavě
a špatná regulace tlaku paliva.
Přitom nená tlak překročen, ale nesmyslně vyskočí. Nenapdá vás někoho něco?
Ford Focus 1.8TDCi 74kw, 2003
- durika
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 30.07.2009 14:39
- Bydliště: Opava Kylešovice 54
Re: Záhada TDCI
Nazdar mne to parkrat tiez robilo ze sa rozblikalo zhavenie ale som vypol a znovu nastartoval a potom vsetko.ok
ford focus 2010,1,6tdci 80kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw
ford focus 2001,1.8tdci 85kw
-
nehamik
- Nováček

- Příspěvky: 13
- Registrován: 18.11.2011 23:17
Re: motor netáhne
phofy píše:Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo
ahoj
tak jsem se v tom zase rejpal vysledek nula!
kontrola rozvodu, obtok turba zavira,cidlo v coleru dobry, podtlaky vymeneny tak nevim
auto nejede od vymeny vstriku (teda jen trisek vstrikovacu) tak me napadlo jestli nejsou nastaveny na vysoky tlak
muze mi mi nekdo PROSIM zdelit pri jakem tlaku maj poustet? tddi rok 2000
ve fordu to prej neumi zjistit
moc DEKUJI
FF 1 18 TDDI 66kw r.v.2000 kat off egr off
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2711
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: motor netáhne
Trochu jsem pohledal a našel jsem,že u dvoupružinových vstřikovačů použitých na TDDi je otevírací tlak 221 - 233 bar.
Raději si tu informaci ale ověř v nějakým bosch dieselservisu.
Pokud je otevírací tlak nastavenej na výrazně větší hodnotu,tak se samozřejmě sníží výkon motoru.
Raději si tu informaci ale ověř v nějakým bosch dieselservisu.
Pokud je otevírací tlak nastavenej na výrazně větší hodnotu,tak se samozřejmě sníží výkon motoru.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

