LPG - montáže a zkušenosti sem...
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Já jsem to zatím nevyužil, takže zkušenosti nemám. Pouze trošku rozšířím výše uvedený odkaz na vícero firem působích v této oblati: Servisní střediska ASNU
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: LPG - výrobce AC
Tak co plynaři,tak nám zdražili benzín co.... 

ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
hmmm, ani jsem to nepostřehl. zítra naopak se chystám na tankování za 14.90 místo obvyklých 15.90
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
Ani nezdražili, včera jsem bral za 14.90.
- MH30
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Jen si zahrávejte! Náhodou si tu vaši rejpavou diskuzi přečte bratr Kalousek a hned ho napadne, že by moh zvednout spotřební daň na PB! Když v Německu a Rakousku může být LPG kolem 20 Kč, tak proč by u nás mělo být 15 - 17?
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Nazdar hosi, jazdi tu niekto 2.0 alebo 1.8 na LPG?
Idem do prestavby Teleflex, tak zhanam info, referencie, skusenosti, problemy, dik
Idem do prestavby Teleflex, tak zhanam info, referencie, skusenosti, problemy, dik

- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Jen pro info, fik uz zas vrci jak ma, posledni vec co se delala byly nove vstrikovace (benzinove).
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
taka mala kontra z praxe:el_Barto píše: Flashlube, viz vyse blbost.
a nemuze chybet moje obvykla hlaska, LPG je blbost, do auta to nepatri ...
"Radkastenrost
Herr des Gammels
Ich habe einen Nicht-Gasfesten Motor umrüsten lassen, auch Flashlube wurde verbaut. Die ersten drei Jahre diese "Unterdruckflasche", wobei diese bei mir jedes Jahr kaputt gegangen ist. 2010 habe ich das elektronische Kit einbauen lassen. Seitdem braucht der Motor auch deutlich mehr Flashlube (450ml reichen nun für ca. 4000 Km, vorher für 10.000 Km).
Umrüstung war 2007 im Dezember, letzten Dienstag lief der Motor nicht mehr rund im Stand. Bin zu Ford, erste Diagnose aus dem Fehlerspeicher: Fehlzündungen in Zylinder 4. Die Motorkontrolllampe ist auch an gegangen.
Kommenden Montag kommt der Focus in die Werkstatt, dann wird Ventilspiel und Kompression geprüft. Verdacht im Moment ist ein nicht sauber schließendes Auslassventil.
Flashlube rettet also keine Ventile die nicht Gasfest sind. Aber ich habe mit dem Motor 150.000 Km auf Gas geschafft. Bei überwiegend schonender Fahrweise (~ 3500 upm bei 120 bis 130 Km/h). Ich nehme es nun so hin und lass Notfalls halt dann gehärtete Ventile verbauen. Danach hat sich das Thema dann erledigt.
Flashlube lasse ich weiter verbaut, es ist ja schon da. Ob es was gebracht hat? Keine Ahnung.
Fakt ist aber das ich mit meinem Motor, der nicht Gasfest ist, ziemlich weit gekommen bin. Jeglicher Schaden ist also schon lange wieder rein gefahren.
Motor: 1.6 Ti-VCT 85kW"
Zdroj: tu
Toš... lahko si kazdy spocita, kolko usetril na palive

Naposledy upravil(a) bee dne 30.08.2012 18:21, celkem upraveno 2 x.
- jisol
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 23.12.2008 01:43
- Bydliště: Třebíč
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Bárťas myslím psal, že mu to blbě startovalo jako když má podpálený ventily...nakonec zahnojený vstřiky 


Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
- Junior
- Příspěvky: 457
- Registrován: 03.12.2011 15:34
Re: LPG - výrobce AC
Pánové, snad s tím má taky někdo zkušenosti: Když je teplo, tak při každém mém přidání plynu, se ozývá takové sičení ... Nevíte čím to? LPG je v pohodě i jsem s nim byl v Chorvatsku teď a super i celková cena tam/zpět - 3.500 Kč za LPG je
, ale to syčení je už déle a hlavně na té dovolené, kde bylo dusno a 38 stupňů!
Děkuji
PS: Jinak mé tankváni LPG v cizině moc sranda, mé prvé samotné v Rakousku trvalo asi 30 min, než mi pomohl nějaky Rakušák a potom jsem už věděl jak na to a obsluhu vůbec nezajímám, jen u nás mi tankujou
A cena vyšla na nádrž o cca 100 Kč více, než u nás, ale i tak super 

Děkuji

PS: Jinak mé tankváni LPG v cizině moc sranda, mé prvé samotné v Rakousku trvalo asi 30 min, než mi pomohl nějaky Rakušák a potom jsem už věděl jak na to a obsluhu vůbec nezajímám, jen u nás mi tankujou


- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Takže nakonec to moje špatné startování za studena, kdy se motor chytnul až po sešlápnutí plynu bylo nejspíš tím samým, jako psal kolega el_Barto
Vzhledem k tomu, že tyto potíže začaly až za nějaký čas po montáži plynu, začal jsem mít podezření na benzínové vstřiky. Za 13000km od instalace jsem na benzín pouze startoval a benzínové vstřiky neprohnal.
Plyn jsem tedy vypnul a jel z chaty domů na benzín. Zezačátku to vůbec nechtělo do 3000ot tahat, bylo to strašně líné, auto mělo při akceleraci turboefekt, no hrůza. Po ujetí cca 10km motor při cca 2500ot. zachrchlal a vystřelil, jak se na dvoulitr sluší a patří. Teď už tahá od spodu zase jako ďábel a na křižovatkách koukám pořád na otáčkoměr, jestli mi to nechcíplo, jak to má kultivovaný volnoběh
Na pumpě jsem nalil čistič vstřiků do nádrže a dotankoval do plna. Tak uvidíme co dál, zatím ok a první studený start v pohodě.

Vzhledem k tomu, že tyto potíže začaly až za nějaký čas po montáži plynu, začal jsem mít podezření na benzínové vstřiky. Za 13000km od instalace jsem na benzín pouze startoval a benzínové vstřiky neprohnal.


Na pumpě jsem nalil čistič vstřiků do nádrže a dotankoval do plna. Tak uvidíme co dál, zatím ok a první studený start v pohodě.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- MH30
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Můžeš poradit, jakej čistič vstřiků?
Taky mě to trochu zlobí: Jenom ale ráno, když je to studený. Nastartuju v pohodě napoprvé a hned. Ale jak se rozjedu a jedu ještě na benzín, tak to cuká a netáhne. Pak se po pár metrech (teď v létě) přepne do plynu a je to v pohodě. Při dalším startu za tepla už to nedělá. Tak podle toho, co jsem načetl, bych to viděl na tyto 3 možnosti.
1) přicpané benzinové vstřiky - to mi ale moc nejde do hlavy, když auto na benzín jede úplně normálně, zkoušel jsem to i protočit na 6tis.ot., najel 30 km na benzín, nezlepšilo se to.
2) TMAP - protože tam mám flashlube, možná to bude zasrané, na LPG mám cca 40 tkm. Ale nemumím řict, jestli to může mít až takový vliv.
3) Svíčky - ty jsem ale měnil někdy před 10 tis. km, originály, trochu jsem sklepl na 1,1 mm. Originál motorcraft NGK, ale z Polska...Takže drobná nejistota tu je. Ale startuju naškrtnutí, jinak to jede dobře, těžko říct...
Musím to vyřešit, až bude zima, bude hůř...
Taky mě to trochu zlobí: Jenom ale ráno, když je to studený. Nastartuju v pohodě napoprvé a hned. Ale jak se rozjedu a jedu ještě na benzín, tak to cuká a netáhne. Pak se po pár metrech (teď v létě) přepne do plynu a je to v pohodě. Při dalším startu za tepla už to nedělá. Tak podle toho, co jsem načetl, bych to viděl na tyto 3 možnosti.
1) přicpané benzinové vstřiky - to mi ale moc nejde do hlavy, když auto na benzín jede úplně normálně, zkoušel jsem to i protočit na 6tis.ot., najel 30 km na benzín, nezlepšilo se to.
2) TMAP - protože tam mám flashlube, možná to bude zasrané, na LPG mám cca 40 tkm. Ale nemumím řict, jestli to může mít až takový vliv.
3) Svíčky - ty jsem ale měnil někdy před 10 tis. km, originály, trochu jsem sklepl na 1,1 mm. Originál motorcraft NGK, ale z Polska...Takže drobná nejistota tu je. Ale startuju naškrtnutí, jinak to jede dobře, těžko říct...
Musím to vyřešit, až bude zima, bude hůř...
- Yeshterr
- Test driver
- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: LPG - výrobce AC
Já to mám s čističema trochu složitější
. První jsem koupil od STP a najel na něj asi 100km. A nic moc, defacto spíš nic, než moc. Tak jsem před cestou z chaty dolil do cca 15l benzínu zbytek toho STPčka, což bylo asi pro 30l, takže 2x tolik, než doporučuje výrobce. Což ale zase není úplně zřejmé, páč píšou na etiketě 40-60l benzínu. Na tuhle směsku to po 10km ostřejší jízdy povolilo, tak jsem dojel na pumpu a tam měli čistič od sonaxu. O tom jsem se tady na fóru kdesi dočetl, že komusi úspěšně vyčistil vstřiky na feldě. Tak jsem ho tam šoupnul a dotankoval do plna. Pokud budu tyto přípravky srovnávat, tak z STP byl cítit petrolej (ono to taky nic jiného nebude, že...) a ze sonaxu navíc ještě něco, co připomínalo močovinu. Takže uvidím, teď je tam v nádrži všehochuť. Jináč pokud máš podezření na TMAP, zkus ho vyčistit. Já ho vyčistil a nic, neustále ukazoval sice správnou odezvu na tlak v sání, nicméně vysokou teplotu v sání. Tak jsem koupil nový a ono to samé. Pak jsem vypozoroval, že to dělá sahara, která na něj při stání fouká teplý vzduch...takže pokud bys měl TMAP v háji, mám doma jeden použitý, nicméně plně funční. Doporučil bych Ti spojit se s členem "krenda", bydlí ve Frenštátě a disponuje diagnostikou Fordiag. S ní se můžeš krásně podívat, jestli Fachá jak má a případně omrknout i další parametry 
EDIT: jinak ze zimy bych strach neměl, pokud to u Tebe bude vstřikama. Protože než se v zimě ohřeje voda, tak ujedeš daleko delší trasu na benzín=vstřiky se déle čistí. Proto jsem v zimě se starty problém neměl...


EDIT: jinak ze zimy bych strach neměl, pokud to u Tebe bude vstřikama. Protože než se v zimě ohřeje voda, tak ujedeš daleko delší trasu na benzín=vstřiky se déle čistí. Proto jsem v zimě se starty problém neměl...

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
- MH30
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Yeshterr: Dík moc za rady a informace. Já se té zimy právě bojím proto, že když už se mi to teď blbě rozjíždí a cuká to, když je venku plus 15, tak jak teplota padne k nule a doba přepnutí do LPG se prodlouží, tak budu každý ráno "x" minut poskakovat...takže na to musím přijít.
Zatím to není tak, že by to nestartovalo nebo chcípalo, to ne. Spíš to nereaguje a plyn a netáhne (ale jen bezprostředně po startu při jízdě na benzin). Odkaz na Krendu z Frenu, dík, možná využiju.
Zatím to není tak, že by to nestartovalo nebo chcípalo, to ne. Spíš to nereaguje a plyn a netáhne (ale jen bezprostředně po startu při jízdě na benzin). Odkaz na Krendu z Frenu, dík, možná využiju.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti