Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
- MikeGod
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 23.04.2012 21:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Děkuji za radu ihned se auta zbavit, udělali jsme opravu a auto ujelo dalsich 1000km bez jediné závady auto jelo normálně při 160km takto rychle jsme nejeli ani do toho chorvatska, Motor ani turbo nevykazoval žádný závady, Vyměněn olej, Zvuk motoru je v pohodě.
Motor se dá vyměnit až uplně odejde.
zvuk motoru v odkazu, akorat u vstřiků sem to moc přiblížiul takový zvuk to nemá.
http://youtu.be/XzlLgfcGTas
Motor se dá vyměnit až uplně odejde.
zvuk motoru v odkazu, akorat u vstřiků sem to moc přiblížiul takový zvuk to nemá.
http://youtu.be/XzlLgfcGTas

Praha - Ford Focus C-Max 1.6TDCI 80KW 109HP
-
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.04.2012 23:30
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
V12 je potrebné brať s veľkou rezervou. Je to lekár ktorý neštudoval na vysokej škole ale tu na fóre a už vo veľkom ordinuje a radí.
- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Nielen tu na fore, ale spuste dalsich. A dam jeden priklad z mediciny - ak je clovek bez kysliku nejaky ten cas, bud zomrie, alebo ostane s poskodenym mozgom a absolutne nevyspytatelnym spravanim. Analogia - ak ide motor bez oleja, bud sa zadrie, alebo ostane silne poskodeny s absolutne nevyspytatelnym spravanim.krizo píše:V12 je potrebné brať s veľkou rezervou. Je to lekár ktorý neštudoval na vysokej škole ale tu na fóre a už vo veľkom ordinuje a radí.
Ano, ordinujem bez diplomu, to priznavam. A dost ludom moja medicina pomohla od financnej samovrazdy. Ale aj tak ma berte s rezervou

Este raz :
Co myslis, preco to nemalo dobry zvuk ?MikeGod píše: A když blikala a pak svítila a my zastavili tak zvuk motoru na tom nebyl dobře, po 20 minutové pauze vše ok.
A co hovoris na vyrok servisaka s velkym S :
Pruseru je najlepsie sa vyhnut zbavenim sa jeho zdroja...foki píše:vidim to na zacatek velkeho pruseru...
Vsetci Mechanici tvrdia, ze 1.6TDCI je po 200k jednou nohou v hrobe. A problem s mazanim je nakrocenie do hrobu druhou nohou. Vsade sa pise o chronickych problemoch tychto motorov so zakarbonovanim v dosledku prepekania oleja. Takze ked sa k svietiacej kontrolke mazania prida nepekny zvuk motora, aj debil pochopi, ze nieco nie je v poriadku s mazanim a cidlo to nebude. Aj ked teraz ten motor ide OK. Ja by som pod kapotou nieco taketo nestrpel. Aby mi cestou na dovolenku vykukli z bloku ojnice ? Nie, diky. Preto ta moja rada o zbaveni sa auta. Co si mu poradil Ty ? Nic iba to, aby ignoroval moju vetu, ktora vychadza zo stovak prispevkov tohto a spusty inych for ohladom 1.6HDI. Naozaj vyborna rada, len tak dalej.
MikeGod :
V com spocivala oprava ? Vymenil si iba cidlo ?
Naposledy upravil(a) V12 dne 16.08.2012 12:51, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Na názory a rady,snad nemusíme mít VŠ:???krizo píše:V12 je potrebné brať s veľkou rezervou. Je to lekár ktorý neštudoval na vysokej škole ale tu na fóre a už vo veľkom ordinuje a radí.
Ale dle data tvé registrace,zde budeš asi ODBORNÍK!!!!
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Mohol precitat vsetky moje prispevky a z nich si vytvorit nazor. Ci spravny alebo nespravny, necham na posudenie inym.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- MikeGod
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 23.04.2012 21:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Já ti věřím, auto v tomto stavu neprodám, každý kdo se podívá na motor vidí že tam je vše měněný z vrakoviště.
Auto jezdi a do doby kdy bude jezdit tak to nechám být, udělali jsme s kamarádem maximum aby to auto jezdilo a jezdí lépe než předtím.
Až motor odejde tak se bude řešit situace.
Auto jezdi a do doby kdy bude jezdit tak to nechám být, udělali jsme s kamarádem maximum aby to auto jezdilo a jezdí lépe než předtím.
Až motor odejde tak se bude řešit situace.

Praha - Ford Focus C-Max 1.6TDCI 80KW 109HP
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
OK, je to Tvoja volba. Ako som uz pisal, zaujimalo by ma, co bolo podstatou opravy.
Konecne som si mohol pustit aj to video, teraz to ide celkom OK. Su tam pocut naznaky kadecoho, ale ked to ma za sebou tolko km, nie je to nic strasne.
Konecne som si mohol pustit aj to video, teraz to ide celkom OK. Su tam pocut naznaky kadecoho, ale ked to ma za sebou tolko km, nie je to nic strasne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Me se zdalo v momente prechodu videa od rozvodu ke vstrikovacum jako bych tam zaslechl slabe podfukovani
Ale treba je to jen sugesce, protoze ten zvuk moc dobre znam
mam cerstve pretesnene vsechny 4 jeden podchazel a to mam 101 tis.


Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- MikeGod
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 23.04.2012 21:13
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
děkuji, muzu to nahrat i kamerou toto bylo mobilem. Co se týče vstřiku tak tam jsme měnili ty spodní plíšky ty měděné tak na hoře to gumové těsnění, ale stejne u nějakého vstřiku jde olej.

Praha - Ford Focus C-Max 1.6TDCI 80KW 109HP
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Vypusti olej, namíchej směs benzínu s olejem a dej do toho koncentrát, co se dává na čistění do čistících stolů v servisu + sračky na uvolnění karbonu. Nalej do motoru a nastartuj , jak ti zhasne kontrolka mazání, motor vypni. Vyndej vstřiky a na píst nalej 1cm hladinu přípravku na čistění motoru. nechej pár hodin účinkovat. Sračku vypusti a nalej tu samou čistou a udělej to samé. Další krok ,namíchej naftu s olejem nali do motoru a nastartuj, dvakrát polechtej motor do otáček a vypni, nechej vše stéct do vany a vypusť ji. Dej kvalitní 5W-40 - Valvolíne B3 a nový filtr. Po 3000 km kdy motor nehoň opět udělej výměnu oleje s filtrem. Máš to za pár kaček s náklady jen za naftu benzín, přípravky a filtry.
Je to vše o oleji, dávat do turba 10W-40 je blbost, ta může jen do atmosféry a taky záleží na značce. Nejlepší 10W-40 je Valvoline, ten maže a nechává motor čistý bez karbonu . Do turba by měla jít na zimní měsíce 5W-30 ale B3 a na léto nebo celoročně, když se nebydlí na horách 5W-40.
Porucha mazání do chorvatska, je přesně to, o čem se zde stále dohaduje, A1/B1 k moři motor 100% neumaže. Budou samozřejmě námítky že mu v pohodě jo, ale víme všichni, že na dovolenou k moři nikdo nezávodí a snaží se jet dle předpisů a za co nejméně nákladů na PHM. Ve tvém případě byl používán olej B1 předešlým majitelem , on ho prodal, protože žral olej tak při prodeji tam prdl 10W-40, motor byl připečen a za pomocí 10W-40 se tento stav při normálním ježdění neprojevoval, až při zátěži v teplotách Jadranu. To že to udělalo, snížilo se tempo a přestalo to, je učebnicový příklad toho, co motoru, olej předepsaný manuálem, nesvědčí.
Je to vše o oleji, dávat do turba 10W-40 je blbost, ta může jen do atmosféry a taky záleží na značce. Nejlepší 10W-40 je Valvoline, ten maže a nechává motor čistý bez karbonu . Do turba by měla jít na zimní měsíce 5W-30 ale B3 a na léto nebo celoročně, když se nebydlí na horách 5W-40.
Porucha mazání do chorvatska, je přesně to, o čem se zde stále dohaduje, A1/B1 k moři motor 100% neumaže. Budou samozřejmě námítky že mu v pohodě jo, ale víme všichni, že na dovolenou k moři nikdo nezávodí a snaží se jet dle předpisů a za co nejméně nákladů na PHM. Ve tvém případě byl používán olej B1 předešlým majitelem , on ho prodal, protože žral olej tak při prodeji tam prdl 10W-40, motor byl připečen a za pomocí 10W-40 se tento stav při normálním ježdění neprojevoval, až při zátěži v teplotách Jadranu. To že to udělalo, snížilo se tempo a přestalo to, je učebnicový příklad toho, co motoru, olej předepsaný manuálem, nesvědčí.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
ballu :


DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Teplota oleje, bliká a svítí kontrolka oleje
Pridam jedno varovanie, ako mozu vyzerat vacky a ich loziska po tom rachotani po zatazi (hned prvy prispevok tohto vlakna) :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 82#p804082
Kto by chel taketo zeleziarstvo pod kapotou ? Ja nie, preto som odporucal okamzity predaj. Jedna vacka je za cca 350 EUR a su tam 2. Okrem toho neviem, ako vyzera klukovica, ale lepsie urcite nie.
EDIT ;
Pridavam este obrazok napinaku retaze medzi vackami - vsimnite si rozdiel medzi povodnym (tmavy) a novym (biely). Toto bol zdroj intenzivneho hluku iduceho z hlavy motora :

Zdroj :
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... 57#p376757
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 82#p804082
Kto by chel taketo zeleziarstvo pod kapotou ? Ja nie, preto som odporucal okamzity predaj. Jedna vacka je za cca 350 EUR a su tam 2. Okrem toho neviem, ako vyzera klukovica, ale lepsie urcite nie.
EDIT ;
Pridavam este obrazok napinaku retaze medzi vackami - vsimnite si rozdiel medzi povodnym (tmavy) a novym (biely). Toto bol zdroj intenzivneho hluku iduceho z hlavy motora :

Zdroj :
http://www.fordclub.sk/forum/viewtopic. ... 57#p376757
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti