Kola Team Dynamics
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Kola Team Dynamics
Tak nová závodní kolečka odzkoušena na okruhu v Brně. Super.
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 18.10.2016 09:18, celkem upraveno 5 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
Jinak semislicky TOYO R888 měly v Brně svou premiéru, auto sedí nádherně, na kameře jsem díky loggeru GPS v kombinaci s programem v pc naměřil v celkem 3 zatáčkách boční přetížení 1,4 G s tím, že předpokládám že při ještě lepším zahřátí gum by auto mohlo jít až na 1,5 G - zkusím příště...
Vzorek na nových gumách měl hloubku 7 mm.
Vzorek na nových gumách měl hloubku 7 mm.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
Jenom opravim, ze to nejsou Pro Race 2, ale Pro Race 1.2.
Bobe, jake mas ET a sirku kol? Pri 8x18 a ET40 neni zadny problem s kratkymi stefty
Bobe, jake mas ET a sirku kol? Pri 8x18 a ET40 neni zadny problem s kratkymi stefty
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
Sorry, opravuji specifikaci kola - jedná se v mém případě o:
Team Dynamics ProRace 1.3,
rozměr 8,5x19,
ET 45:
http://j-w-racing.co.uk/product.php/735 ... o_race_1_3
:
http://www.alloywheelworld.co.uk/produc ... loss-black
Team Dynamics ProRace 1.3,
rozměr 8,5x19,
ET 45:
http://j-w-racing.co.uk/product.php/735 ... o_race_1_3
:
http://www.alloywheelworld.co.uk/produc ... loss-black
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19260
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
loziska menit nemusis , staci trochu upravit tehlici a jde steft vymenit . ajeste pro info , jestli ti nejakej mechanik nabizi lozisko za 7000kc , tak ja ti ho dam za 6000 a me bude stat 2553kc
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
To víš, "značkový" servis ... asi to nechám udělat tomu svému známému mechanikovi, taky se mu to zdálo přepálená cena, když jsem mu to líčilfoki píše:loziska menit nemusis , staci trochu upravit tehlici a jde steft vymenit . ajeste pro info , jestli ti nejakej mechanik nabizi lozisko za 7000kc , tak ja ti ho dam za 6000 a me bude stat 2553kc
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
Ty kola jsou neskutecny porno Jinak divny zvuky od predku by mohly byt homokinetaky
- Bob Wolf
- Pokročilý
- Příspěvky: 609
- Registrován: 20.07.2009 00:05
- Bydliště: Praha
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
Zdwora píše:Ty kola jsou neskutecny porno Jinak divny zvuky od predku by mohly byt homokinetaky
Taky si myslím, že některé z těch pazvuků dělají ty načaté klouby - stejně mně ta výměna poloos čeká, už jsem se s tím smířil
Jinak jsem se někde dočetl, že dost pomáhá prodloužit životnost homokinematických kloubů poloos natlačit tam plně syntetickou speciální vazelínu - mělo by to chránit - trošku - např. před nárazy způsobené tím, když člověk občas vlítne někam do díry - tedy pokud nebude metr hluboká
Tu vazelínu mně začali v servise shánět, dávají si to do poloos údajně už dlouho subaristi, kteří si auta upravují na vyšší výkon - Subaru Impreza má údajně dost citlivé poloosy a při zvýšení krouťáku je ta obrovská síla krouťáku od převodovky údajně přestřihává
Z těch používaných vazelín v motorsportu se do poloos přidává např toto:
http://www.opieoils.co.uk/pdfs/millerso ... ex-2EP.pdf
Popis zde:
http://www.millers-oils.cz/motorsport.pdf
- tak něco takového si tam nechám dát, snad to potom ještě chvilku vydrží
To Foki: dával jsi prosím něco podobného někomu do poloos ??? A výsledek - spokojenost ???
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 17.10.2016 18:41, celkem upraveno 1 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19260
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kola Team Dynamics - bezpodmínečná nutnost delších šteftů !!
to wolf , nedaval .
pokud budes rozebirat manzety tak si objednej nove spony , ty co jsou na aute jsou na jedno pouziti (1375531)
pokud budes rozebirat manzety tak si objednej nove spony , ty co jsou na aute jsou na jedno pouziti (1375531)
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů