No a teď nevýhody. Je teď daleko lehčí vyvolat přetáčivý smyk (samozřejmě při vypnutém ESP). Tam kde jsem před tím mírně házel zadkem, dal lehké kontra a s vytlemeným výrazem pokračoval dál v jízdě, se mi povedlo jet bokem takovým stylem, že jsem musel otočit volantem snad o dvě otáčky a už jsem si říkal, že se musim zákonitě otočit o 180. Nicméně tentokráte to vyšlo a i když jsem si pak musel jít převléct trenky, tak to jsem se tlemil ještě víc.


Jinak to ale funguje výtečně a auto se chová, tak jak jsem očekával. Čitelnost podvozku je tak nějak pořád stejná akorát s tím rozdílem, že když se dostanu v zatáčce na hranici přilnavosti, tak se auto nehrne za čumákem rovně, ale spíše celé lehce do strany. Samozřejmě je to podobné jako s Eibachama. Auto přituhne. Méně odpustí. A je kratší čas na to správně zareagovat na podněty, které se dostávají k řidiči.
Jsem spokojenej. Zbavil jsem se trochu nedotáčivosti a přitom neubylo na jízdním komfortu a světlé výšce vozu. Nepříjemné náklony v zatáčkách se zmenšily. Teď akorát začíná hlodat červíček... Jaké by to asi bylo, kdyby se přidaly přeci jenom nakonec i ty opěvované Eibachy???

