Postup výměny je bezvadně popsán zde: http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Aux ... eplacement
Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
- Cuba
- Nováček

- Příspěvky: 36
- Registrován: 28.05.2009 08:15
- Bydliště: Brno
Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Ahoj forďáci, chci se podělit o čerstvej poznatek. Každého majitele benzínového Mondea čeká při najetých cca 150-180 tisících km výměna napínací kladky řemenu. Kde ji koupit ? U Fordu originální díl za 4.912 Kč. Nejsem blázen, řekl jsem si a objednal kladku SKF za 1.168 Kč. Druhý den kladka přišla a já se pustil do výměny. Jakmile jsem měl originální díl z vozu a tu novou od SKF vedle sebe, zjistil jsem, že se jedná o identický díl, jen si ve fabrice ještě dali tu práci a odbrousili pecku Ford, aby se to tvářilo jako neoriginální díl. Inu, jsou to pašáci
Postup výměny je bezvadně popsán zde: http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Aux ... eplacement
Postup výměny je bezvadně popsán zde: http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Aux ... eplacement
2005 Ford Mondeo 2.0i Titanium
1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack

1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
To je výbornej poznatek díky moc 
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Yeshterr
- Test driver

- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Jojo, fajn poznatek, máš deset bodů pane 

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
zeli
- Zkušený

- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Ahoj, menil jsem napinaci i vodici kladku a souhlasim s tim, ze tam je neco zbrousenyho. Ale taky je fakt to, ze u ty vodici kladky (oboje SKF) je na lozisku napsano Made in China. Napinaci jsem nezkoumal. Remen jsem daval novy od Forda a stejne tam neco po case drhne. Ale kupovat novou varku nebudu. To stary jsem nevyhodil, takze prinejhorsim budu prohazovat stary a novy dily
Myslel jsem si, ze ty vule u starych kladek budou u novych vyrobku eliminovany, ale neni tomu tak. Novy maj vuli taky i kdyz mensi. A remen je taky tissi nez pred vymenou. Tolik ke klinaku a spol. v mem podani 
Jo a pri vymene ve fazi uvolnovani/nasazovani remenu pretlacovanim napinaci kladky je lepsi pouzit ockovy klic. Me se tam gola treba nevesla (resp. vesla, ale po nandani noveho kratsiho remenu je potreba zatlacit vic nez u sundavani stareho vytahaneho a na to uz nemusi byt s golou misto) a taky bacha na brzdovy vedeni
Jo a pri vymene ve fazi uvolnovani/nasazovani remenu pretlacovanim napinaci kladky je lepsi pouzit ockovy klic. Me se tam gola treba nevesla (resp. vesla, ale po nandani noveho kratsiho remenu je potreba zatlacit vic nez u sundavani stareho vytahaneho a na to uz nemusi byt s golou misto) a taky bacha na brzdovy vedeni
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
-
krenda
- Test driver

- Příspěvky: 2668
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
No nevím chlopi, ale výrobek s takhle vybroušeným výrobcem v obalu poměrně kvalitní značky dost zavání a do auta bych si to nedal 
je: Ford S-Max, 09/2020, 7míst, 2.0 ecoblue, 140kW, 4x4
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
- Yeshterr
- Test driver

- Příspěvky: 3774
- Registrován: 11.04.2011 08:37
- Bydliště: Já su z Práglu
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Těžko říct, z toho dílu jako takovýho bych strach neměl, ale v práci se už stalo, že subdodavatel dodal zařízení s ložisky SKF, která začala nápadně rychle odcházet, ještě dříve než v identických zařízeních, která dodal už o dost dříve. Poté zjišťoval, jak můžou ložiska SKF tak rychle odejít a dopátral se, že ho dodavatel napálil a dodal mu várku defacto nerozeznatelných čínských kopií. Další dodavatel chtěl ušetřit, tak objednal integrované obvody z číny. Pár jich vzal na zkoušku a když vyhovovaly, objednal jich celý kontejner. Zařízení mu ale se součástkami z kontejneru nefungovalo, tak udělal zkoušky na pár obvodech a zjistil, že pouze první vrstva v balení jsou obvody a 95% jsou jen plastové destičky se zalitými nožičkami.

Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
tak to je mi novinka. je nejaky predepsany interval,kdy se ma ta kladka menit? co se muze stat, kdyz se to nevymeni? je mam cca 170tis. km, ale motor je tichy.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Cuba
- Nováček

- Příspěvky: 36
- Registrován: 28.05.2009 08:15
- Bydliště: Brno
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Hmm, na krabici je výslovně napsáno Made in Germany. Tak uvidím. I kdyby nová napínací kladka vydržela jen 100 tisíc, já už ji asi měnit nebudu, s Mondeem najezdíme max. 15 tkm za rok
Pokud se kladka zvukově neprojevuje občasným cvrlikáním, nechal bych ji jak je. U mě to občas jemně cvrlikalo, ale když jsem si to přímo poslechl stetoskopem, uslyšel jsem pěknej lomoz na ložiskách
Pokud se kladka zvukově neprojevuje občasným cvrlikáním, nechal bych ji jak je. U mě to občas jemně cvrlikalo, ale když jsem si to přímo poslechl stetoskopem, uslyšel jsem pěknej lomoz na ložiskách
2005 Ford Mondeo 2.0i Titanium
1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack

1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack
- PaWel
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 19.06.2009 17:41
- Bydliště: Moravskobudějovicko
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
Můžeš prosímtě přesněji popsat, ve kterých situacích ti to zacvrlikalo. Měl na to vliv zahřátí motoru? Dík 
Nyní FORD MONDEO hatchback: 2.0 Duratec HE 107kW, 10/2010
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
Před FORD MONDEO sedan: 1.8 Duratec HE 92kW, 10/2003
Před MAZDA 323f BG GT: 1.8 DOHC 16V/96kW, 11/1991, červená, šíbr, křídlo, komplet v el. výbavě
- Cuba
- Nováček

- Příspěvky: 36
- Registrován: 28.05.2009 08:15
- Bydliště: Brno
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
řekl bych že ne, když je ložisko kaput, na teplotě mu nezáleží 
2005 Ford Mondeo 2.0i Titanium
1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack

1982 Ford Capri 3.1V6 X-Pack
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Duratec HE 2.0 - výměna napínací kladky řemenu
koukám že cena originálního dílu napínáku už je 1410,- bez daně.... 
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

