LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od ka-spel » 07.06.2012 17:32

Ptám se proto, protože Lovato není žádný top ten výrobce. A spíš ho řadím k Lovtec, Magic atd. Tak jsem očekával výraznější rozdíl v ceně.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
rknebl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 21.07.2011 08:44
Bydliště: Rajhrad

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od rknebl » 07.06.2012 21:08

ka-spel píše:Kolik vás to přišlo? Jen mě zajímá jaká výhodná cena vás vedla k tomu zvolit zrovna Lovato?
systém stál 25500,- přimazávání ventilů Flash Lube 2500,-, tankovací hrdlo pod víčkem nádrže a držák v kufru na reservu 600,-.

Lovato jsem nevolil kvůli ceně, byl jsem rozhodnut pro Landi Renzo (35tis), ale když jsem s panem Fedorem moje rozhodnutí konzultoval, tak mě nabídl, že pro moje auto bude vhodnější právě Lovato.
Tak právě proto jsem ho tam nechal nainstalovat. Navíc jsem nenašel nikdě nějaké špatné zkušenosti s tímto systéme.

Můžu se zeptat co máte v autě vy?
Focus kombi 1.6, 1999

Uživatelský avatar
rknebl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 21.07.2011 08:44
Bydliště: Rajhrad

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od rknebl » 07.06.2012 21:11

MH30 píše:Nádrž mám stejnou. Mělo by to být napsáno v dokumentaci LPG, kterou jsi dostal. A dá se to poznat podle řídící jednotky: Jestli je to černá plastová krabička s jedním výstupním konektorem, tak je to zřejmě Easy Fast SMART. Jestli je to kovová krabička se dvěma konektory, tak je to plná verze Easy Fast.
Ke Smartu mám i manuál (ENG) a ovládací program - volně stáhnutelné na internetu.
Tak jsem dneska na to koukal, tu jednotu schovali až za kryt vzduch. filtru, tak jsem to nemohl vyfotit a je to špatně vidět. Ale tenm kryt je zezadu plastovej a zepředu plechovej (stříbrnej).

Jaký jsou mezi tím rozdíly, jesli plnej nebo smart?
Focus kombi 1.6, 1999

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od jimm » 07.06.2012 21:16

Já si nemyslím že lovato je špatný nebo podprůměrný,naopak pamatuju si ho ještě z 90.let,kdy se montoval do škodovek,tak si myslím že jako výrobce má dlouholetý zkušenosti z lpg.Já ho měl taky a byl jsem s ním spokojenej.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

mirisek
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 24.03.2008 16:29
Bydliště: Vsetín

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od mirisek » 07.06.2012 21:32

rknebl píše:
ka-spel píše:Kolik vás to přišlo? Jen mě zajímá jaká výhodná cena vás vedla k tomu zvolit zrovna Lovato?
systém stál 25500,- přimazávání ventilů Flash Lube 2500,-, tankovací hrdlo pod víčkem nádrže a držák v kufru na reservu 600,-.

Lovato jsem nevolil kvůli ceně, byl jsem rozhodnut pro Landi Renzo (35tis), ale když jsem s panem Fedorem moje rozhodnutí konzultoval, tak mě nabídl, že pro moje auto bude vhodnější právě Lovato.
Tak právě proto jsem ho tam nechal nainstalovat. Navíc jsem nenašel nikdě nějaké špatné zkušenosti s tímto systéme.

Můžu se zeptat co máte v autě vy?
zajímaloby mně jak vypadá ten držák na rezervu,uchycení atd. díky
Ford Focus II kombi, 1,6 16V 74kW, 03/2006 SQ217
Obrázek

Uživatelský avatar
rknebl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 21.07.2011 08:44
Bydliště: Rajhrad

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od rknebl » 07.06.2012 21:34

mirisek píše:
rknebl píše:
ka-spel píše:Kolik vás to přišlo? Jen mě zajímá jaká výhodná cena vás vedla k tomu zvolit zrovna Lovato?
systém stál 25500,- přimazávání ventilů Flash Lube 2500,-, tankovací hrdlo pod víčkem nádrže a držák v kufru na reservu 600,-.

Lovato jsem nevolil kvůli ceně, byl jsem rozhodnut pro Landi Renzo (35tis), ale když jsem s panem Fedorem moje rozhodnutí konzultoval, tak mě nabídl, že pro moje auto bude vhodnější právě Lovato.
Tak právě proto jsem ho tam nechal nainstalovat. Navíc jsem nenašel nikdě nějaké špatné zkušenosti s tímto systéme.

Můžu se zeptat co máte v autě vy?
zajímaloby mně jak vypadá ten držák na rezervu,uchycení atd. díky
zítra nafotím, ale není to nic extra, ale stačí to
Focus kombi 1.6, 1999

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od ka-spel » 07.06.2012 21:56

rknebl píše:Můžu se zeptat co máte v autě vy?
Měl jsem Tartarini sekvenci. Do dalšího přijde opět nebo VSI Prins.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od ka-spel » 07.06.2012 23:21

Info k originál zástavbám Ford
http://www.3-c.de/fileadmin/pdf/ford_lpg.pdf
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
MH30
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 04.03.2010 12:58
Bydliště: Frydek-Mistek

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od MH30 » 08.06.2012 08:20

rknebl: Tak to máš asi také Smart. Základem byl Lovato Easy Fast, který se montuje už řadu let. Montují ho třeba v Zubří, kde pomocí tohoto systému přestavují i silné víceválce typu Hummer atd.
Takže je to systém dobrý.
Asi v roce 2008 se stalo Lovato součástí skupiny Landi Renzo a vypustili odlehčenou a levnější verzi tohoto systému s příponou SMART. Je to verze pro 3-4 válcové motory, myslím že do 120 kW. Vstřikovače jsou stejné a jsou samostatné, není nutné měnit celou lištu. Reduktor je prakticky stejný, i když ten se vybírá taky podle výkonu. Jiná je ŘJ, která se nepřipojuje na lambdu, jako plná verze. Možná, že to jde, já to ale nemám. Další odlišností je, že přepínání po startu z benzínu do plynu není podle teploty v reduktoru jako u plné verze a jiných systémů, ale podle teploty plynu ve vstřikovací liště. ŘJ si při startu pomocí čidla přečte teplotu při startu a podle předvolené tabulky se pak za určitý čas přepne z benzínu do LPG. Takže v zimě delší časy, v létě kratší. Má to tu nevýhodu, že kolikrát v zimě už vidím, že ručka teploměru už jede nahoru, voda už je teplá přes 50st., a pořád se nepřepne. Až prostě za určitý čas, třeba 300s. Ale čidlo teploty se dá prý do reduktoru domontovat a připojit. Mám k tomu nějaká PDF, co jsem si k tomu postahoval - schemata, instalační manuál + ovládací program...kdo má zájem, pošlete mi přes SZ mail, pošlu.
Naposledy upravil(a) MH30 dne 08.06.2012 14:14, celkem upraveno 1 x.
MONDEO, 1.8 16V, 92kW, combi, 2005, Ghia, od 9/2010 LPG Lovato Easy Fast Smart, toroid 53l
Obrázek LPG

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od tym » 08.06.2012 12:22

Tak jsem včera taky natankoval nechutně levný LPG na ONO, 650 Kč a necelých 41 litrů. To se fakt nedá jezdit za tyhle ceny :totlsmile: .

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od jimm » 08.06.2012 12:23

zlatej benzín :mrgreen: :palec_nahoru:
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od VH123 » 08.06.2012 13:06

Zdarec, chystáme se poprvé s rodinkou za hranice, konkrétně Německo a Švýcarsko. Podle mapky používaných plnících ventilů jsem vykoumal že v Německu se kromě italského používají ještě dva další (italský, holandský i belgický), ve Švýcarsku jen italský a holandský. Jak je to s četností, je to tak zhruba na třetiny resp. poloviny nebo některý systém výrazně převažuje? Případně - existuje seznam POI do GPS, které by měly plnící systém jako jeden z atributů? Asi koupím jen holandskou a s tím bych si měl ve Šwajcu i Říši minimálně ze 2/3 vystačit.
Případně - za předpokladu že sami Němci mají tři různé systémy, dá se spolehnout že aspoň na polovičce pump budou mít redukce na půjčení?
Zlatej bensin, zastrčím šlauch a tankuju. Už bych to nechtěl, smrdí to, omrzá z toho ruka, v práci se mi smějí že jsem socka... :totlsmile:
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od pkadecka » 08.06.2012 13:45

Tak benzínovou nádrž v tom stejně máš, tak v čem je problém? ;)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od VH123 » 08.06.2012 14:34

Ale tak samozřejmě nikde nezůstanu trčet, stačí přepnout wagen na záložní nádrž. Ale na naší po dlouhé době paštikářské dovolené naplánované záměrně téměř bez plánu razím heslo ani euro nazmar.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: LPG - výrobce AC

Příspěvek od pkadecka » 08.06.2012 14:59

To byla reakce na to: Zlatej bensin, zastrčím šlauch a tankuju. Už bych to nechtěl, smrdí to, omrzá z toho ruka, v práci se mi smějí že jsem socka...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti