Jak zaslepit EGR ventil Tddi

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.04.2007 17:25

Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 02.05.2007 12:31

pelen píše:Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Spis jsem myslel, kdyz diagnostika vyhodi chybu, coz mi udelalo.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 02.05.2007 20:32

Ahmed píše:
pelen píše:Podle namerenych emisi vadu EGR ventilu nepoznam a myslim, ze vadny nebyl. Odpor civky ventilu jsem nemeril.
Spis jsem myslel, kdyz diagnostika vyhodi chybu, coz mi udelalo.
Ja jsem byl na diagnostice bez chyby.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 04.05.2007 20:36

Tak včera jsem ho taky zaslepil.Zdá se mi,že je motor ochotnější a hlavně zmizela kouřivost.Super nelituji a doporučuji.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 04.05.2007 20:46

Davidcalek píše:Tak včera jsem ho taky zaslepil.Zdá se mi,že je motor ochotnější a hlavně zmizela kouřivost.Super nelituji a doporučuji.
Mam stejny pocit.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

pokus

Příspěvek od elounek » 17.05.2007 16:36

Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil. :D Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr :D Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS
Naposledy upravil(a) elounek dne 29.11.2007 11:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 18.05.2007 21:16

Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: pokus

Příspěvek od elounek » 30.05.2007 15:57

elounek píše:Tak jsem si přes kamaráda podle zde nakresleného návodu nechal vyříznout záslepku z nerezu na egr ventil. :D Vše ok záslepka jako od Forda!Prostě lejzr je lejzr :D Ovšem problém nastal bohužel ani jeden ze šroubů nešel povolit a zabrat se mě nechtělo,poněvadž abych se lopotil a pral s utrhnutým šroubem a za krk mě pršelo.....TAK ASI TAKHLE DOPADL PRVNÍ POKUS :( :cry:Jinak 21.5 jdu na diagnostiku jsem zvědavej co mě řeknou! :(.......Jo pokud by měl někdo zájem program na záslepku pro laser je stále uložen :D

Tak jsem to dneska zaslepil bohužel nepocítil jsem žádnou změnu,ale neva :D snad že to jde líp za plynem jen nevím jestli to není tím,že se to zdařilo a jen si něco nenamlouvám uvidím po delším ježdění

Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StratoS » 12.06.2007 13:58

No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 12.06.2007 19:02

StratoS píše:No nevim jestli to potrebuji podle diagnostiky bez chyb.. huli to spis jen kdyz tomu hodne nalozim pod kotel, presto ho hodlam zaslepit...protoze to svinstvo co to laduje do motoru tomu nemuze nijak prospet, ale jen muj maly postreh, podle toho jak sem si tak cetl o EGR a o tech splodinach a take souvislosti s katalizatorem..rikam si, jestli to nemuze rychleji oddelat katalizator, vinou horsiho spalovani za urcitych podminek. Ale to jentak me napadlo..nijak zvlast se toho neobavam.
Diesel vzdycky huli, kdyz mu nalozis. Kat by to s EGR urcite oddelat nemelo a bez nejspis taky moc na zivotnosti neubere. Ridici jednotka by tam nemela davat vice paliva, nez to je schopne spalit. Ten EGR je tam spis kvuli prisnym euro normam a trochu splodin posle zpatky do sani...
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
rummy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od rummy » 13.06.2007 11:40

pelen píše:Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
najlepsi odhrdzovac = autogen :-D
Ford Focus II 100kW TDCI-DPF 2006, Ghia SeaGrey
Ford Kuga 2009

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.06.2007 17:49

rummy píše:
pelen píše:Na srouby pomuze chemie - specialni sprej na uvolnovani sroubu, kofola, brzdova kapalina ...
najlepsi odhrdzovac = autogen :-D
To je vzdy posledni moznost a hodne zalezi na velmi blizkem okoli.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 30.06.2007 23:30

Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
elounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od elounek » 02.07.2007 11:04

[quote="HonzaV"]Ahoj,
takže, jestli jsem tomu dobře porozuměl, pokud je špatný EGR, auto více kouří?
Minulý týden jsem si všiml, že mi auto přestalo táhnout jako dřív, nejde tolik za plynem a jako by se víc namáhalo. V cca 2000 ot/min nevyrazí tak jako to bylo před tím, jen když se dá plný plyn tak zatáhne, ale až ve vyšších otáčkách cca 2500. Dnes mi kamarád udělal diagnostiku a zjistil, že turbo sice začne tlačit, ale po chvilce ztratí tlak (tlak vyskočí asi na 230kPa, ale hned spadne na cca 130kPa), účinnost EGRu ukazovala 0%. Podle něho by to tedy měl být EGR, ale auto přitom nekouří. Poraďte co s tím, v úterý vyrážím na 10 dnů do Francie a nerad bych tam někde zůstal viset.
Díky, Honza.[/quot

Valím do Francie ve čtvrtek nevíš jaký jsou ceny Nafty?

Uživatelský avatar
toro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od toro » 02.07.2007 11:23

0,97E u Eco-marche a Carre, v so je někde levnější
1,8 TDDI 66 kW - HB, red pipe met.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů